grzesiek3210 Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Właśnie chodzi mi o TAKĄ REKLAME:-) Jak ktoś widział na własne oczy jak to wygląda po robocie i opinie przy dalszej eksploatacji.Chyba zdecyduje się na motortech bo i szybszy czas realizacji i same pozytywy słyszy zarówno z forum jak i od znajomych co latają na lotniach.Mieli wcześniej nicasil ale sprzęty się wyeksploatowały i spróbowali tuleji(narazie w jednym sprzęcie).Sam im podałem namiary na motortech bo słyszałem że robią tuleje do wszystkiego.Jak narazie lata już 2 miesiące po remoncie i jest ok...jak spadnie to Wam napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Ja też ci moge polecić Motor-Tech z Katowic, robiłem tam tulejowanie i tłoczek, wszystko porządnie wykonane moto, śmiga jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Jutro wysyłam cylinder.Wybrałem motor-terch :-) Szybkość realizacji i same pozytywy jak narazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Jutro wysyłam cylinder.Wybrałem motor-terch :-) Szybkość realizacji i same pozytywy jak narazie.Dobry wybór! Robiłem tam tuleje do CRM! Może ceny u pana Woryny nie są zbyt promocyjne, ale to dlatego że stosuję on najwyższej jakości żeliwo. ;) Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM racer Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 A teraz ja wam coś napisze... W mahle produkowane są tuleje do volvo, scania itd. czyli do silników wysokoprężnych dużej pojemności głównie TIRy. Pan z motortechu kupuje od nich tuleje i montuje w motocyklach 2t. Te tuleje są kupowane za grosze. Gotowa tuleja z tej fabryki jest wykonana z innych materiałów niż tuleje w motocyklach 2t i nie ma wyciętych kanałów. Pan z motortechu bieze wiertare i cuduje. kanały są wycięte ręczna robotą ich kształt ma dużo do życzenia w porównaniu z oryginałem. A co do nicasilu to niema żadnej fabryki nakładajacej nicasil w ANGLI !!! A tak w ogóle to pierwsze motocykle na nicasilu to są CZ cross. Własnie Czesi zastosowali nicasil w motocyklach. Jesli wysyłasz nicasil do Czechów to bądź pewien że lepiej trafić nie mogłes. W polsce jest wielu frajerów którzy piszą o nicasilu w angli lub w czechh a tak naprawde to w pierwszej lepszej fabryce w Polsce nakładają chrom techniczny i walą ścieme że to robione zagranicą :/ Na cylindrze nie dostajesz żadnej pieczatki ani nic nie wiesz co się z nim dzieje także można niexle wpaść w gówno :/ Ogólnie najlepiej kupić nowy cylek ale ze nasze płace nie pozwalają na takie wygody, zresztą japonskie koncerny tez sobie dużo cenią za byle sróbke więc chyba najlepszym rozwiązaniem jest motortech. Troche jest do życzenia ale jeździ... A to jak będzie jeździćto już kwestia szczęścia. Może być ok a może się sypać .. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 cylidry wykonane w technologi nicasil maja powłoke z niklu;] Cromal sa to cylidry pokryte chromem technicznym, obecnie nie stosowane. Zgadzam sie ze regeneracje nicasilu mozna przeprowadzic bez problemów w polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 dokladnie to chromonikiel :biggrin: bo nikiel jest zolty/zloty i sam z siebie nie nadaje sie na tuleje ale w polaczeniu z chromem to zupelnie inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 nie zaden chromonikiel... tylko nikiel;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafQ Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam! Ja robiłem tulejowanie w Motor-Tech na początku tego sezonu i jestem zadowolony z tej firmy.Co prawda zapłaciłem drożej niż w Martin Motocykle ale muszę przyznać że wszystko było zrobione starannie i tak jak należy.A co do samej tuleji to też nie mam powodów do narzekań.Po okresie docierania zacząłem dość dobrze kręcić moto i nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów typu przegrzewanie itp.Wszystko było złożone na 2 pierścieniowym Vertexie Replica. Osobiście jestem zadowolony z Motor-Tech.Na wykonanie czekałem 2 tygodnie.Kilka razy rozmawiałem z p.Woryną gdyż miałem pare pytań odnośnie pewnych zagadnień technicznych i zawsze chętnie służył radą i pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Cześć!Dzisiaj w terenie moja WRka straciła kompresje a że to był jej ostatni tłok to chcę zabić tuleję zamiast nicasilu.Z tych firm co słyszałem to Motortech Katowice i Martin motocykle.Pytanie teraz którą wybrać,w motortechu zabijają tuleje Mechle(czy jakoś tam) a w Martinie obiło mi sie o uszy że PROX lub WISECO ale to nie oficjalne źródło.Mniejsza z tym chodzi mi o to żeby wysłać cylinder i żeby to było zrobione dobrze żebym nie musiał rozbierać motocykla 2 razy w tygodniu.Ktoś robił to niech się odezwie.I tak w ogóle to czy sprawdzi się to w moim sprzęcie?tzn.Husqvarna WR250 2T 2000r.I jak z dostępnością tłoków później...żeby nie skończyło się na selekcji A.Dzwoniłem i niby mówią że bez problemu bo to są te same tłoki co na nicasil ale powiedzcie mi jako osoby bezstronne jak to naprawdę jest. Obróbka silników 2T >>> Daniel Cytling << warszawa ul . Paca 13 tel kom608141471>> Możesz mi wierzyć lub nie ale nie znam lepszego. Do dnia dzisiejszego zrobił mi ok 100 może więcej tulei i to do silników nawet o mocach 250 hp . Nigdy nie słyszałem żeby działo się z nimi coś złego 100% profesjonalizmu !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Rano wysłałem już do motor-techu zobaczymy jak się spisze ale dziękuję za pomoc.W moim regionie jest jeszcze kilka sprzętów czekających na podobny zabieg do mojego(W tym 2 silniki z motolotni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiktorMT Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Witam serdecznie ! Jeśli chodzi o tuleje to faktycznie są to tuleje firmy, MAHLE ale zamawiane indywidualnie pod moje potrzeby. Materiał jest inny jak tuleje żeliwne samochodowe zawierają chrom i molibden, co zdecydowanie zwiększa ich wytrzymałość na ścieranie, za to ja mam więcej problemów z obróbką :-( Osobiście preferuję tłoki firmy VERTEX, choć są robione pod nikasil sprawują się bardzo dobrze pod tulejami żeliwnymi natomiast jako tłoki na szlif daję Wossner to tłoki kute niemieckie, lecz nieco więcej puchną i muszę robić tuleję na większych luzach - tak zaleca producent. Nigdy nie sprowadzałem tulei gotowych np. PRO-X gdyż istnieje wielkie prawdopodobieństwo jej pęknięcia przy wciśnięciu. Wszystkie tuleje są robione indywidualnie i ręcznie, co zajmuje mi trochę czasu, ale staram się by czas naprawy nie przekraczał 2 tygodni a min dla zawodników z dnia na dzień. Dzięki za słowa pochwały! To dla mnie największa frajda, że mogę się komuś przydać. Silniki 2T to moja pasja od 13 roku życia a teraz mam 40. Wszystkich silników, jakie naprawiałem nie jestem już w stanie zliczyć i ciągle mnie cieszy jak ktoś przyniesie mi jakiś wynalazek by coś z niego jeszcze wykrzesać. Ciągle mi brakuje czasu by rozbudować moją stronę i dokończyć katalogi tłoków z fotkami a materiał już przygotowałem. Ogólnie - Stawiam na jakość! Poprostu nie opłaca mi się odwalić fuszerki! Za dużo mnie to pracy kosztuje i bardzo się cieszę jak klient jest zadowolony! Z motorowymi pozdrowieniami Piotr Woryna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Ja właśnie ostatnio robiłem u Pana Piotra swój cylinderek z Huski WR250.Polecam motor-tech co do jakości usługi jak i obsługi.U mnie sprzęcik już złożony silnik cyka jak nowy.Teraz pozostało tylko lać paliwo i dobrze dotrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Października 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Witam serdecznie ! Jeśli chodzi o tuleje to faktycznie są to tuleje firmy, MAHLE ale zamawiane indywidualnie pod moje potrzeby. Materiał jest inny jak tuleje żeliwne samochodowe zawierają chrom i molibden, co zdecydowanie zwiększa ich wytrzymałość na ścieranie, za to ja mam więcej problemów z obróbką :-( Osobiście preferuję tłoki firmy VERTEX, choć są robione pod nikasil sprawują się bardzo dobrze pod tulejami żeliwnymi natomiast jako tłoki na szlif daję Wossner to tłoki kute niemieckie, lecz nieco więcej puchną i muszę robić tuleję na większych luzach - tak zaleca producent. Nigdy nie sprowadzałem tulei gotowych np. PRO-X gdyż istnieje wielkie prawdopodobieństwo jej pęknięcia przy wciśnięciu. Wszystkie tuleje są robione indywidualnie i ręcznie, co zajmuje mi trochę czasu, ale staram się by czas naprawy nie przekraczał 2 tygodni a min dla zawodników z dnia na dzień. Dzięki za słowa pochwały! To dla mnie największa frajda, że mogę się komuś przydać. Silniki 2T to moja pasja od 13 roku życia a teraz mam 40. Wszystkich silników, jakie naprawiałem nie jestem już w stanie zliczyć i ciągle mnie cieszy jak ktoś przyniesie mi jakiś wynalazek by coś z niego jeszcze wykrzesać. Ciągle mi brakuje czasu by rozbudować moją stronę i dokończyć katalogi tłoków z fotkami a materiał już przygotowałem. Ogólnie - Stawiam na jakość! Poprostu nie opłaca mi się odwalić fuszerki! Za dużo mnie to pracy kosztuje i bardzo się cieszę jak klient jest zadowolony! Z motorowymi pozdrowieniami Piotr Woryna No stary, z nieba mi spadasz, szkoda że tak późno się odzywasz, choć masz konto od dawna...Daję tuleje do robienia w miejsca, gdzie być może i jest dobrze zrobione, aczkolwiek terminy i pieniądze wołają o pomstę do nieba. Np teraz czekałem 5 tygodni na tuleję do 125 EXC i zapłaciłem... 800 zł!!! Ręce opadają. Także już wiem, gdzie wysyłać `cylindry.OT - będę wdzięczny za podesłanie namiarów do Ciebie na mój e-mail - [email protected]. Dziękuję.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiktorMT Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Widzisz Dominik ! Chodzi o to że wcześniej też pisywałem na forum ale admin kasował moje wypociny i nie doszłem do porozumienia z nimi. Zawsze dawałem linka na moją stronę czy pisałem oficjalnie się podpisując jako firma.... też to kasowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.