Witam serdecznie ! Jeśli chodzi o tuleje to faktycznie są to tuleje firmy, MAHLE ale zamawiane indywidualnie pod moje potrzeby. Materiał jest inny jak tuleje żeliwne samochodowe zawierają chrom i molibden, co zdecydowanie zwiększa ich wytrzymałość na ścieranie, za to ja mam więcej problemów z obróbką :-( Osobiście preferuję tłoki firmy VERTEX, choć są robione pod nikasil sprawują się bardzo dobrze pod tulejami żeliwnymi natomiast jako tłoki na szlif daję Wossner to tłoki kute niemieckie, lecz nieco więcej puchną i muszę robić tuleję na większych luzach - tak zaleca producent. Nigdy nie sprowadzałem tulei gotowych np. PRO-X gdyż istnieje wielkie prawdopodobieństwo jej pęknięcia przy wciśnięciu. Wszystkie tuleje są robione indywidualnie i ręcznie, co zajmuje mi trochę czasu, ale staram się by czas naprawy nie przekraczał 2 tygodni a min dla zawodników z dnia na dzień. Dzięki za słowa pochwały! To dla mnie największa frajda, że mogę się komuś przydać. Silniki 2T to moja pasja od 13 roku życia a teraz mam 40. Wszystkich silników, jakie naprawiałem nie jestem już w stanie zliczyć i ciągle mnie cieszy jak ktoś przyniesie mi jakiś wynalazek by coś z niego jeszcze wykrzesać. Ciągle mi brakuje czasu by rozbudować moją stronę i dokończyć katalogi tłoków z fotkami a materiał już przygotowałem. Ogólnie - Stawiam na jakość! Poprostu nie opłaca mi się odwalić fuszerki! Za dużo mnie to pracy kosztuje i bardzo się cieszę jak klient jest zadowolony! Z motorowymi pozdrowieniami Piotr Woryna