Skocz do zawartości

WiktorMT

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O WiktorMT

  • Urodziny 04/01/1967

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1452043

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świętochłowice

Osiągnięcia WiktorMT

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie ! Napisz mi kolego wszystkie dane sprzęta postaram Ci namierzyć te tłoki i coś poradzimy. Najlepiej napisz na maila [email protected] Tu znajdziesz nr katalogowy tłoków http://www.motor-tech.katowice.pl/gsxr1100.jpg
  2. Widzisz Dominik ! Chodzi o to że wcześniej też pisywałem na forum ale admin kasował moje wypociny i nie doszłem do porozumienia z nimi. Zawsze dawałem linka na moją stronę czy pisałem oficjalnie się podpisując jako firma.... też to kasowali.
  3. Do YZ też są nadwymiary z wossnera 4 szlify! Napewno będziesz zadowolony Pozdrawiam MOTOR-TECH
  4. Nie wyważaj otwartych drzwi ! Chodź chwalę inicjatywę i chęć stworzenia czegoś samemu! Z motorowymi pozdrowieniami MOTOR-TECH
  5. WiktorMT

    Cylidry

    Witam ! Nikasil - jest nakładany natryskowo palnikiem w obracający cylinder i warstwa po obróbce wynosi około 0,1 mm. Prawdę mówiąc ile firm tyle ich tajemnic jeśli chodzi o skład mieszanki nikasilu różnią się kolorem, przyleganiem do powierzchni twardością i trwałością na ścieranie Siluminium – ALUSIL – to nowa technologia rodem z F1 i zasadzie ceramika Jest to tuleja aluminiowa z dodatkami ….. i bardzo żmudna technologia obróbki by uzyskać odpowiednią trwałość na ścieranie większą jak nikasil Jeśli bym miał wstawić taką tuleję do silnika np. o średnicy tłoka 65mm w 2T musiała by kosztować około 650 zł sama tuleja. Istnieje możliwość szlifowania + żmudna obróbka w celu uzyskania powierzchni odpornej na ścieranie – cena szlifu cylindra nie mniej jak 200 zł Pozostaje nam tulejowanie cylindra żeliwem a zaoszczędzone pieniądze proponuję przelać do baku kupując benzynę Z motorowymi pozdrowieniami MOTOR-TECH
  6. Tłok do YZ 125 320 zł z VERTEX Wossner 340 zł Tuleja zrobiona na gotowo 300 zł Wpisz w googlach.pl tulejowanie silników dwusuwowych tam sie dowiesz więcej Czas realizacji do 2 tygodni
  7. Najlepiej idź z tym cylindrem na warsztat - szlifiernię, niech go przemierzą dokładnie bo może nie trzeba honować ! Pamiętaj że warstwa nikasilu nie przekracza 0,1 mm Jak oddasz to partaczowi to masz po zawodach i pozostaje tulejowanie pozdraiwam
  8. Polecam wpisać w googlach.pl Tulejowanie silników dwusuwowych i problem rozwiązany
  9. Wossner to tłoki kute lecz wymagają większego luzu montażowego bo poprostu więcej puchną ! Jeśli ktoś ci to za ciasno spasował to nastąpiło naprężenie na pierścieniu. Pierścień wskoczył do kanału wydechowego gdzie go przytrzasło i podwineło na tłok i koniec bajki. Z motorowymi pozdrowieniami Piotr Woryna M-T
  10. Witam serdecznie ! Jeśli chodzi o tuleje to faktycznie są to tuleje firmy, MAHLE ale zamawiane indywidualnie pod moje potrzeby. Materiał jest inny jak tuleje żeliwne samochodowe zawierają chrom i molibden, co zdecydowanie zwiększa ich wytrzymałość na ścieranie, za to ja mam więcej problemów z obróbką :-( Osobiście preferuję tłoki firmy VERTEX, choć są robione pod nikasil sprawują się bardzo dobrze pod tulejami żeliwnymi natomiast jako tłoki na szlif daję Wossner to tłoki kute niemieckie, lecz nieco więcej puchną i muszę robić tuleję na większych luzach - tak zaleca producent. Nigdy nie sprowadzałem tulei gotowych np. PRO-X gdyż istnieje wielkie prawdopodobieństwo jej pęknięcia przy wciśnięciu. Wszystkie tuleje są robione indywidualnie i ręcznie, co zajmuje mi trochę czasu, ale staram się by czas naprawy nie przekraczał 2 tygodni a min dla zawodników z dnia na dzień. Dzięki za słowa pochwały! To dla mnie największa frajda, że mogę się komuś przydać. Silniki 2T to moja pasja od 13 roku życia a teraz mam 40. Wszystkich silników, jakie naprawiałem nie jestem już w stanie zliczyć i ciągle mnie cieszy jak ktoś przyniesie mi jakiś wynalazek by coś z niego jeszcze wykrzesać. Ciągle mi brakuje czasu by rozbudować moją stronę i dokończyć katalogi tłoków z fotkami a materiał już przygotowałem. Ogólnie - Stawiam na jakość! Poprostu nie opłaca mi się odwalić fuszerki! Za dużo mnie to pracy kosztuje i bardzo się cieszę jak klient jest zadowolony! Z motorowymi pozdrowieniami Piotr Woryna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...