baraba Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Adamie M. niezrozumielismy sie chyba. Ja tylko chcialem ci powiedziec co i jak na tych pierscieniach. NIesmial bym podwazac twojego autorytetu. Glupio to zabrzmialo" dla twojej wiadomosci" za co z gory przepraszam!!!!. Cenie se bardzo rady twoje i innych uzytkownikow forum. Jeszcze raz wielkie SORKI i Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 probowalem juz z samochodwymi pierscieniami i nie polecam. jakby nie patrzec nawet enduraki maja silniki w ktorych obroty znacznie wybciej wzrastają niz w samochodach, szybka zmiana temperatury itd itp. moim zdaniem winne są uszczelniacze zaworowe. jesli chcesz wiedziec gdzie kupic to szukaj w sklepach typu klasa albo larsson. ja kupowalem w klasie i bylo wszystko ok. pamietaj ze przy zakladaniu usczelniacz nie powinien byc suchy i nic na sile... daj znac czy i jak rozwiązałeś problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Kiedyś zakładałem do Hody XR600 uszczelniacze z klasy- badziewie wytrzymały może z tydzień. To samo jest z samochodowymi, problem jest taki że wszystkie podróby nie wytzymują temperatury jaką osiąga silnik chłodzony powietrzem. Po założeniu oryginału problem znika.Oryginał do dostania w salonach Hondy- koszt około 15,00 zł za sztukę czas realizacji 48h.aha to samo jest z pierścieniami samochodowymi, kompletnie się nie nadają do normalnego użytkowania- to tylko kolejna mina która z czasem pójdzie do ludzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 No teraz to juz bardziej mi sie otworzyly oczy na ta sprawe, z ta temperatura itp, nikt wczesniej niepisal o tym, niema to jak forum. kazdy cos dozuci. Dziekuje za wszystkie rady.Z Powazaniem dla wszystkich. Patryk:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraba Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Patrzalem w Klasie to sa po 6zl usczelniacze zaworowe , a w Hondzie po 33zł za sztuke.Mysle ze sprawdde na tych tanszych czy to napewno to, jesli tak to kupie orginaly, wsumie niesa az takie drogie. Napisze jeszcze jak wyszło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Cześć:, i zyga z cylindra juz czarnym olejem, Kiedyś z kolega probowaliśmy ożywić XL-e niskim kosztem, zmienilismy pierscienie i uszczelniacze na hondowskie orginały, niestety na wiele to sie nie zdało, gdyz tłok był dalej ten sam, zanotowałem 0,6mm między tłokiem a tuleją luzu <Mierzone poniżej pierścieni oczywiście>, podczas gdy granica przyzwoitości to tak 0,1-02 (Jak sie nie myle to zuzycie tłoka maks to 0,1 i na tulei tez 0,1 sumując do tego jeszcze luz montażowy wychodzi gdzies 0,3mm między tuleja i tłokiem ale to już jest maks i raczej wymaga serwisu).Były te same objawy, żygało olejem z cylindra, z wydechów, konsumpcja oleju 1l/500km. Kopcenie zanotowywuję zawsze po dolaniu oliwy, pierwsze 2 odpalenia po ok 20-10sek kopcenia, nie wiem czym to jest spowodowane bo w XR odpowietrzenie skrzyni nie jest połączone z filtrem powietrza (u mnie przynajmniej), być może nadmiar oliwy jest "zjadany" gdzieś jeszcze w innym miejscu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Lucass, co ty watek z wrzesnia wykopales ???Ale w sumie dobrze ze napisales, co napisales :crossy: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.