Skocz do zawartości

baraba

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O baraba

  • Urodziny 06/27/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Xr 600R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8731849

Informacje profilowe

  • Skąd
    Baczyna

Osiągnięcia baraba

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dziękuje za zaintereswoanie , lecz to od 2003r 250 i 525 EXC. A Tak jak do mojego motocykla powinła być ok roku 2000-2001 i pojenosci 400, 520. Tego własnie szzukam. Pozdrawiam.
  2. Witam. Przymierzam sie do zakupu KTM 520 EXC 2001r. Na dniach jadę oglądać takiego własnie KTM I moje pytanie do użytkowników jest takie: Na co zwracać szczegulną uwagę zeby niewbić sie na przysłowiową minę??. Osłuchiwać silnik?? co sprawadzać, żeby móc ewentualnie zbić z ceny lub odpuścić zakup jeżeli okaże sie on naprawde wrakiem. Wizualnie jest ok, ale przeciez wiemy ze w tej klasie motocykli liczy sie zawieszenie oraz silnik. Bardzo prosze o sugestie. Pozdrawiam. Patryk
  3. Witam. Jak w temacie. Przeszukałem juz wiele stron na necie i niemoge znaleść konkretnej serwinówki do KTM 520 EXC 2001r. Mam do was pytanie. czy jest wogule taka serwisówka?? Jak tak to prosił bym o taką. Pozdrawiam. Patryk
  4. Witam. Ja z kolei poszukuje serwisówke do KTM 520 EXC z 2001r. Przeszukałem internet i cos niemoge znależc, aż dziwne. Z góry dziękuję za pomoc. Patryk
  5. No w sumie tak. Zmyliło mnie to ze są 4tłoki. Sprawdze to i napisze czy pomogło. narazie dziękuje za rady. Gorąco POZDRAWIAM. Patryk :icon_biggrin:
  6. tylko ciekaw jestem czy we wszystkich głowicach, w której najpierw patrzec??. Rozbiore którąś i zobacze co tam wogule jest:)
  7. Ja mowił własciciel tego motocykla to on niby chodził, jednakrze jakis tam niby spec wzioł go do malowania i polerowania nikli. NO i to zrobił, zaczoł go składac ale nie dokonca, i mi pozostała reszta. Juz prawie jest złozony ale jeszzce ten problem. Jeszcze jedno pytanie czy to może byc wina oleju??. Nalany jest nowy ale mineralny 15W40, a wiem ze do takiego powinien isc półsyntetyk 10W40, czy mozliwe jest ze olej jest zagesty?? . Pzdr. Patryk
  8. Zobaczymy, tak zrobie, moze cos tam znajde. Narazie dziekuje, lecz mozliwe ze jeszcze bede potrzebował pana pomocy, jak co to napisze. Pozdrawiam. Patryk
  9. Dziękuje za odpowiedz. To jest tak, węzów nawet niepodłączałem. Z posród tych odpowietrzen na pokrywach po odpaleniu tylko z jednoego bije powietrze i to słabiutko. Jesli bym mugł dokładniej prosic o tych separatorach olejowych??, gdzie sie znajdują, jak jest ustawić, bo niestety moja wiedza niejest az tak duża na teamt tego motocykla. Pozdrawiam.
  10. Witam wszystkich. Mam problem z Hondą Shadow Vt 750. Mianowicie, jakąs chwile po odpaleniu zaczyna mi ciec olej z uszczelki od strony sprzęgła. Wiec ja gasze. Odkręcam korek od oleju a tam mi bucha cisnienie. Następnie odpalam ją z odkręconym korkiem i z otworu daję kompresja taka prawie jak z wydechu. Dlaczego tak jest????, to chyba niedobrze. Gdzie w w takim motorze jest jakies odpowietrzenie silnika????. Dodam ze motocykl ten wczesniej był składany po malowaniu od podstaw i ktos mugł popełnic jakis błąd w składaniu, ale jaki???. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam.
  11. Patrzalem w Klasie to sa po 6zl usczelniacze zaworowe , a w Hondzie po 33zł za sztuke.Mysle ze sprawdde na tych tanszych czy to napewno to, jesli tak to kupie orginaly, wsumie niesa az takie drogie. Napisze jeszcze jak wyszło. Pozdrawiam
  12. No teraz to juz bardziej mi sie otworzyly oczy na ta sprawe, z ta temperatura itp, nikt wczesniej niepisal o tym, niema to jak forum. kazdy cos dozuci. Dziekuje za wszystkie rady. Z Powazaniem dla wszystkich. Patryk:)
  13. Adamie M. niezrozumielismy sie chyba. Ja tylko chcialem ci powiedziec co i jak na tych pierscieniach. NIesmial bym podwazac twojego autorytetu. Glupio to zabrzmialo" dla twojej wiadomosci" za co z gory przepraszam!!!!. Cenie se bardzo rady twoje i innych uzytkownikow forum. Jeszcze raz wielkie SORKI i Pozdrawiam.
  14. Dla twojej wiadomosci. Jezeli chodzi o efekt to jestem pewien ze bedzie dobry, mój znajomy od lat juz zaklada samochodowe do motocykli i zawsze jest ok, to jest praktycznie to samo co motocyklowe lub bardzo podobne, trzeba tylko znalesc wyniar podobny w katalogu pierscieni samochodowych. I nieraz obrobic lekko pierscien jeszcze. Ja juz na troche pojezdzielm i odczulem duzy przyrost mocy niz na starych. Aha i co najwazniejsze kupilem 5pierscieni (3na zapas) i zaplacilem 80zl. A za orginalne zawolali mi 250-300zl. Pozdrawiam. :D
  15. no ja mam zalozone te chromowe , znalazlem taki wymiar w katalogu mercedesa i chodzi dobrze, kompresja jest itp. i zauwazylem ze juz mniej kopci, wiec to beda tylko te gumki. Ale dzieki za rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...