Skocz do zawartości

Honda XR 600 R Kopci!!!! Pomocy


baraba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Adamie M. niezrozumielismy sie chyba. Ja tylko chcialem ci powiedziec co i jak na tych pierscieniach. NIesmial bym podwazac twojego autorytetu. Glupio to zabrzmialo" dla twojej wiadomosci" za co z gory przepraszam!!!!.

 

Cenie se bardzo rady twoje i innych uzytkownikow forum.

Jeszcze raz wielkie SORKI i Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

probowalem juz z samochodwymi pierscieniami i nie polecam. jakby nie patrzec nawet enduraki maja silniki w ktorych obroty znacznie wybciej wzrastają niz w samochodach, szybka zmiana temperatury itd itp. moim zdaniem winne są uszczelniacze zaworowe. jesli chcesz wiedziec gdzie kupic to szukaj w sklepach typu klasa albo larsson. ja kupowalem w klasie i bylo wszystko ok. pamietaj ze przy zakladaniu usczelniacz nie powinien byc suchy i nic na sile... daj znac czy i jak rozwiązałeś problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś zakładałem do Hody XR600 uszczelniacze z klasy- badziewie wytrzymały może z tydzień. To samo jest z samochodowymi, problem jest taki że wszystkie podróby nie wytzymują temperatury jaką osiąga silnik chłodzony powietrzem. Po założeniu oryginału problem znika.

Oryginał do dostania w salonach Hondy- koszt około 15,00 zł za sztukę czas realizacji 48h.

aha to samo jest z pierścieniami samochodowymi, kompletnie się nie nadają do normalnego użytkowania- to tylko kolejna mina która z czasem pójdzie do ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzalem w Klasie to sa po 6zl usczelniacze zaworowe , a w Hondzie po 33zł za sztuke.Mysle ze sprawdde na tych tanszych czy to napewno to, jesli tak to kupie orginaly, wsumie niesa az takie drogie. Napisze jeszcze jak wyszło. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć:

, i zyga z cylindra juz czarnym olejem,

 

Kiedyś z kolega probowaliśmy ożywić XL-e niskim kosztem, zmienilismy pierscienie i uszczelniacze na hondowskie orginały, niestety na wiele to sie nie zdało, gdyz tłok był dalej ten sam, zanotowałem 0,6mm między tłokiem a tuleją luzu <Mierzone poniżej pierścieni oczywiście>, podczas gdy granica przyzwoitości to tak 0,1-02 (Jak sie nie myle to zuzycie tłoka maks to 0,1 i na tulei tez 0,1 sumując do tego jeszcze luz montażowy wychodzi gdzies 0,3mm między tuleja i tłokiem ale to już jest maks i raczej wymaga serwisu).

Były te same objawy, żygało olejem z cylindra, z wydechów, konsumpcja oleju 1l/500km.

 

 

Kopcenie zanotowywuję zawsze po dolaniu oliwy, pierwsze 2 odpalenia po ok 20-10sek kopcenia, nie wiem czym to jest spowodowane bo w XR odpowietrzenie skrzyni nie jest połączone z filtrem powietrza (u mnie przynajmniej), być może nadmiar oliwy jest "zjadany" gdzieś jeszcze w innym miejscu.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...