damek0007 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 hejmam taki problem, moj ktm nie chce odpalic;/ iskra jest ale nie dostaje benzyny bo świeca jest sucha...a jak juz jakims cudem odpali to na zimnym chodzi super a jak juz sie troche rozgrzeje to łądnie jedzie jak nie odkreci sie manetki ponad połowe...jak to zrobie to motor wogole nie przyspiesza tylko strzela, dusi sie i wogole wydaje dziwne dzwieki z tłumika;/ i jak motor jest rozgrzany to nie chodzi na wolnych tylko gaśnie i juz nie ma szans zeby go odpalic :biggrin: trzeba czekac kilka godzin az wystygnie do konca i wtedy mooooze odpali;/ co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 zapewne gaznik jest do przeczyszczenia oraz regulacji i dodatkowo sprawdz jaki jest poziom paliwa i czy iglica puszcza paliwo,pozdro :biggrin: (wyglada na to ze za mało paliwa dostaje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 a zawory paczales ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=72541&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=72861&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=78734&hl= Cały czas masz podobny problem jak nie dajesz rady z tym gaźnikiem to oddaj moto do kogoś kto się zna :wink: … pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Czemu wszyscy chcą od razu przestawiać poziom paliwa w gaźniku?? To jest wartość, której zmieniać się nie powinno. Sam z siebie poziom się nie przestawia. Chyba że jest wywalony zaworek iglicowy i wtedy jest kłopot z przylewaniem sprzętu. Zdejmij i wyczyść gaźnik, obejrzyj wszystkie gumowe uszczelnienia. Pomyśl o zmianie dyszy. Jest chłodno i potrzeba więcej paliwa. Powodzenia :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 (edytowane) Dokładnie. Rózne miałem i ja, i Bartek cyrki z tym gaźnikiem. Nigdy nie przestawiałem poziomu paliwa-bo niby od czego miałby się przestawić. Po prostu-zestaw 3 dysz w kieszeni, na różne pogody, zmienialem tylko dysze&ustawienie iglicy. Nie ma bata żeby motocykl nie odpalił. Brat jest mi swiadkiem ze ostatnio wyciagnąlem dla niego (kupował) przykurzoną LC4 której nie odpalałem około pół roku-zagadała za 1 kopnięciem. A jak z dyszą nie trafilem w pogodę, w porę roku-po prostu nagle przychodzi dzień w którym silnik za żadne skarby nie chce gadać, choćby poprzedniego dnia jeździł bez zarzutu. Na tym polegają chimery Dell`orto, z tego co wiem to nie w każdym egzemplarzu tego gaźnika są takie cyrki, nie wiem od czego to zależy. Ale można się nauczyć z Dell`Orto rozmawiac, silnik ma na nim fajną charakterystykę. Edytowane 12 Września 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 13 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 w poniedziałek zawioze motor do lidzbarka na regulacje gaźnika bo myśle ze tam najlepiej mi zrobią, zajmuje sie tym Jacek Olszewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.