Skocz do zawartości

problem zx6r


zx6r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jestem tu nowy. od miesiaca posiadam kawasaki zx6r. 98rok mam takie problemy. motor gdy sie zagrzeje gasnie. tzn pali z rana w miare dobrze.... nie raz odrazu a nie raz tak jak by lapał po 1 cylindrze ale gdy dostanie w palink zaczyna gasnac. jak bede go trzymał na obrotach ok 2000 bedzie chodził ale gdy odpuszcza manetke to zgasnie po czym ciezko go zapalic. odzywa sie na 2 cyl i nie raz zaczyna jak by łapac a nie raz zapali. lecz gdy postoi 5 min pali normalnie ale i tak bedzie gasł po chwili. poprostu gasnjie gd ciepły. dodam ze cos za wolno sie wkreca na obroty z wolnych. bo na wyskoich chodzi git :P i jeszcze chodzi o to ze chodzi na wolnych jak go zapale to ma strzały w tłumik. tłumik jest wybebeszony(taki juz był) a koladzy mowia za to kawasaki ma taka prace silnika charakterystyczna. ale nie wiem. zawory po regulacji . czy to moga byc swiece?? prosił bym o pomoc. kranik drozny czyszczony filter paliwa nowy prosze o pomoc z gory dziekuje czesc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy zaworowe ustawiane były niedawno i wszystko jest w normie. swiece wykrecałem ostatnio bo zalałem je i były koloru piaskowego. wiec chyba spalanie dobre. tylko czemu ona gasnie jak sie zagrzeje bo to wkurzajace jest. dojezdzam do swiatełm i musze gazowac a nie daj boze zeby zgasła bo juz jej nie zapale:/ ktos podpowie czy sam dam rade wyczyscic takie gazniki?? np rozkrecic i przedmuchac sprezarka bo mam kumpla i zrobi mi synchro ale nie wiem czy sam dam rade przeczyscic. bo to raczej ze gasnie nie bedzie wina akumulatora?? nie?? bo by nie gasła na wolnych chyba z gory dzieki czesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie masz doświadczenia w mechanice, nie czyściłeś nigdy gaźników lepiej się za to nie zabieraj. Poza czyszczeniem trzeba je jeszcze WYREGULOWAĆ a nie tylko synchronizować... także lepszym sposobem będzie zaprowadzić moto do warsztatu który zna się na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heya. no chodzi o to ze na ssaniu zapale to chodzi mormalnie. pozniej jak sie lekko zagrzeje odpuszczam ssanie bo jak by chciał sie dławic. a jak całkiem ssanie cofne to chodzi jakas minute i kicha. gasnie i trzeba go gazem trzymac. czym bardziej sie grzeje tym ma szybsze tendencje do gasniecia. gazniki czyszczone dzisiaj i to samo. zreszta były czysciutkie. pomocy.... pojutrze beda swiece nowe ale nie sadze ze to cos da co moze byc jeszcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podobne objawy miałem jak walnęła mi jedna z cewek. Gdy moto było zimne było ok, po zagrzaniu na wolnych nie chodził na wszystkie cylindry. Podobnie trzeba było silnik trzymać na wyższych obrotach. Jak zacznie świrować wykręć i zobacz świece czy wszystkie są tego samego koloru. Jeżeli któreś będą zalane, zamień cewki miejscami ( przemień kable ). Odpal, niech pochodzi, aż zacznie przerywać, wykręć świece i zobacz czy nie są zalane te które były ok. Jeżeli tak, to wina cewki.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...