zx6r Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 witam. jestem tu nowy. od miesiaca posiadam kawasaki zx6r. 98rok mam takie problemy. motor gdy sie zagrzeje gasnie. tzn pali z rana w miare dobrze.... nie raz odrazu a nie raz tak jak by lapał po 1 cylindrze ale gdy dostanie w palink zaczyna gasnac. jak bede go trzymał na obrotach ok 2000 bedzie chodził ale gdy odpuszcza manetke to zgasnie po czym ciezko go zapalic. odzywa sie na 2 cyl i nie raz zaczyna jak by łapac a nie raz zapali. lecz gdy postoi 5 min pali normalnie ale i tak bedzie gasł po chwili. poprostu gasnjie gd ciepły. dodam ze cos za wolno sie wkreca na obroty z wolnych. bo na wyskoich chodzi git :P i jeszcze chodzi o to ze chodzi na wolnych jak go zapale to ma strzały w tłumik. tłumik jest wybebeszony(taki juz był) a koladzy mowia za to kawasaki ma taka prace silnika charakterystyczna. ale nie wiem. zawory po regulacji . czy to moga byc swiece?? prosił bym o pomoc. kranik drozny czyszczony filter paliwa nowy prosze o pomoc z gory dziekuje czesc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Masz brudne gazniki, oddaj do czyszczenia.Jedyny myk, ze malo kto w Polsce dobrze to robi.Przy okazji warto sprawdzic, czy gazniki sa przeregulowane pod twoj pusty wydech, jak nie to tez warto to zrobic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 A kolegów słuchaj, znakomicie na tym wyjdziesz :/ Przy okazji wymień świece i sprawdz koniecznie luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 po wyczyszczeniu proponował bym sprawdzić swiece, ich kolor wskaże czy mieszanka jest dobra czy za bogata,poźniej możesz próbować ustawieniem iglic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx6r Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Luzy zaworowe ustawiane były niedawno i wszystko jest w normie. swiece wykrecałem ostatnio bo zalałem je i były koloru piaskowego. wiec chyba spalanie dobre. tylko czemu ona gasnie jak sie zagrzeje bo to wkurzajace jest. dojezdzam do swiatełm i musze gazowac a nie daj boze zeby zgasła bo juz jej nie zapale:/ ktos podpowie czy sam dam rade wyczyscic takie gazniki?? np rozkrecic i przedmuchac sprezarka bo mam kumpla i zrobi mi synchro ale nie wiem czy sam dam rade przeczyscic. bo to raczej ze gasnie nie bedzie wina akumulatora?? nie?? bo by nie gasła na wolnych chyba z gory dzieki czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 jeśli nie masz doświadczenia w mechanice, nie czyściłeś nigdy gaźników lepiej się za to nie zabieraj. Poza czyszczeniem trzeba je jeszcze WYREGULOWAĆ a nie tylko synchronizować... także lepszym sposobem będzie zaprowadzić moto do warsztatu który zna się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dewelius Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Ja miałem takie objawy gdy uszkodzony był moduł zapłonowy.Motocykl gasł jak był ciepły i musiałem go gazować na światłach aby nie zgasł. Wymieniłem moduł i problem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 To jest mozliwe, a ciezkie do sprawdzenia o tyle ze na zimnym silniku wlaczone jest ssanie co moze podtrzymywac wolne obroty.Pytanie zatem, czy po wylaczeniu ssania wolne sa czy ich nie ma ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx6r Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 heya. no chodzi o to ze na ssaniu zapale to chodzi mormalnie. pozniej jak sie lekko zagrzeje odpuszczam ssanie bo jak by chciał sie dławic. a jak całkiem ssanie cofne to chodzi jakas minute i kicha. gasnie i trzeba go gazem trzymac. czym bardziej sie grzeje tym ma szybsze tendencje do gasniecia. gazniki czyszczone dzisiaj i to samo. zreszta były czysciutkie. pomocy.... pojutrze beda swiece nowe ale nie sadze ze to cos da co moze byc jeszcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Witam.Podobne objawy miałem jak walnęła mi jedna z cewek. Gdy moto było zimne było ok, po zagrzaniu na wolnych nie chodził na wszystkie cylindry. Podobnie trzeba było silnik trzymać na wyższych obrotach. Jak zacznie świrować wykręć i zobacz świece czy wszystkie są tego samego koloru. Jeżeli któreś będą zalane, zamień cewki miejscami ( przemień kable ). Odpal, niech pochodzi, aż zacznie przerywać, wykręć świece i zobacz czy nie są zalane te które były ok. Jeżeli tak, to wina cewki. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.