Skocz do zawartości

jeszcze raz w sprawie wody na tłoku7


hefaistos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

 

odpowiadaliście niedawno w moim temacie o moim problemie że puszcza uszczelka. proponowaliście wymienić uszczelke ale niestety akiej nie moge znaleźć. zacząłem poszukiwac głowicy z innymi uszczelkami i znalazłem taką http://zapodaj.net/viewer.php?id=52097401.jpg . jak widać nie ma w niej uszczelk a mój cylek wygląda tak http://zapodaj.net/viewer.php?id=38242696.jpg . widać że przy tulei idzie jden cieniutki oring i na śruby 4małe. wiem że po lekkim docisznięciu równają się z powierzchnią cylka wiec przy tej głowicy i tych uszczelkach przykręcał bym do siebie dwie dwarde powierzchnie a ogólnie rzecz biorąc wyszło by na to jakbym sskręcał głowice i cylinder praktycznie bez żadnych uszczelek. rozmawiałem kiedyś z użytkownikiem "marcpol" i powiedział że usiebie ma trzy uszczelki aluminiowe wycięte z puszek po piwie- pomysł może się wydawać dziwny ale czy w moim przypadku jedna taka wycięta uszczelka z puszki po piwie nie była by najlepszym rozwiązaniem przy tej głowicy bez uszczelek i moim cylku?? ( w katanie brat ma metalową uszczelke i nigdy probemów z tym nie miał wiec uznałem że i w moim wypadku byłoby to najlepsze. jak myślicie brac tą głowice-80zł z czujnikiem temp czy nie warto wywalać kasy w błoto i szukać tej uszczelki albo głowicy z uszczelkami?)

 

 

PS: link do aukcji z tą głowicą http://www.allegro.pl/item242440042_aprili...der_glowica.htm l- foto niewyraźnne ale też nie widać czy on w cylku ma jakieś uszczelki a jeśli już to takie jak moje. bede próbował się znim porozumieć ale czekam na wasze zdanie.

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn nie dokońca sie chyba zrozumieliśmu. nie będe dodawał nowych uszczelek typu oring tylko będzie ta co jest w cylku( niewidoczna na zjdęciu) i dorobiona z puszki uszczelka aluminiowa.

 

 

mówisz że coś jest krzywe??- cylek jest nowy a problemem raczej była uszczelka wielokrotnego użytku - jak kupiłem uszczelka była używana a sam ją jeszcze dwa razy założyłem i myśle że tu tkwi problem. z racji że nie moge znaleźc takiej uszczelki postanowiłem że kupie inną głowice i akurat moge kupić taką i zaczynam kombinować z dorabianiem uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to problem kupic nowy origng za .50gr bo tlye ksoztuje do minarelki(u mnie w miescie jest fabryka usczelek i usczelniaczy) ,,Inco") i zlozyc:)pozdrawiam.Chcesz to ci kupie z 5 i wysle zpalcisz za nie i za paczke pofatyguje sie na poczte juz gratisowo;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj mogę podpowiedzieć ci 2 pomysły , po pierwsze kup arkusz papieru ściernego około 120, połuź na coś bardzo płaskiego, może być np płytka ceramiczna, przetrzej głowice o papierdelikatnie, i zobaczysz czy głowica nie jest w którymś miejscu odkształcona, jeśli tak podszlifuj ją , jeśli chodiz o uszczelkę, idelnie nadaje sie na to blacha aluminiowa o gruośći 0.5mm przykładasz do głowicy i zakładasz na Dremel-a frez, i idealnie wycinasz wszystkie rowki, tak jak fabryka nakazała, i skręcasz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tą głowice którą miałem tak przecierałem na wode na rozłożonym szlklei była taka sama w kazdym miejscu( kolor).

 

o tym docinaniu z alu to mówisz do mojej głowicy czy do tej plaskiej co mam zamiar kupić?? bo w mojej to chyba nie przejdzie bo jest przy tulei ten rowek na uszczelke która swoją grubośc jednak ma. myśle że taki patent byłby właśnie dobry przy tej płąskiej głowicy......

 

 

PS: do czego jest "dremal frez" i czemu on ma mi posłużyć

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz, co Ty tu kręcisz ?

 

jeśli to jest faktycznie zdjęcie twojego cylindra http://zapodaj.net/viewer.php?id=38242696.jpg to tam podchodzi tylko Oring + ta głowica http://zapodaj.net/viewer.php?id=52097401.jpg.

 

innego wyjścia tu nie widzę

 

natomiast głowicę którą posiadasz jest do cylindra zamieszczonego na tym zdjęciu http://www.allegro.pl/item241844676_zestaw...i_am_6_l_c.html

 

 

Teraz wszystko się wyjaśniło, masz niekompletny zestaw głowica-cylinder

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba doszliśmy do porozumienia...własnie chodziło mi o to że nie bardzo moga się stykać dwa oringi przy uszczelnianiu wody. a wiec biore tą głowice skoro doszliśmy do porozumienia i potwierdzacie moje przypuszczenia.

 

 

ale czy będe musial dorabiać tą uszczelke z puszki bo ten oring jest bardzo cieniutwki a przykręcanie bez niczego głowicy do cylka tez chyba nie jest dobrym rozwiązaniemm....

 

 

 

PS: ic nie kręciłem tylko poprostu nie mogliśmy się zrozumieć a głiwc tez jest dużo modeli.

 

 

PS 2: brac tą głowice za 80zł tylko że czujnik to jest dorabiany od silnika perkinson i mimo iż podobno to dobrze działa jakoś mnie nie przekonuje. zresztą w rx-e nie ma odziwo żanych kontrolek....

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ktmie masz pod głowicą 2 oringi i wytrzymuje , warunek to odpowiednia grubość oringów, równe powierzchnie i prawidłowe dokręcenie.

 

jak te 3 rzeczy będą ok to nie potrzeba nic dorabiać

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...