Skocz do zawartości

"CBR WARSAW NIGHT TERROR!!!"


patryk.cbr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to jak, kto się jutro pojawi koło południa na motobajzlu?

Squod, Norbik, Foks i inni, jakby co łapiemy się na tel. :icon_mrgreen:

PZDR CBR WNT !!! :icon_mrgreen:

 

 

 

P.S.

Na motobajzlu byłem i ze znajomych twarzy tylko Foksa spotkałem.

Ogólnie szrotowisko, jak zawsze...

Do tego zerwał się niezły wiatr, który złamał pokaźną topolę. Przewróciła się ona w jednej alei motobazaru i przygniotła gościa, samochód i parę maszyn :flesje:

Edytowane przez patryk.cbr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na motobajzlu byłem i ze znajomych twarzy tylko Foksa spotkałem.

Ogólnie szrotowisko, jak zawsze...

Do tego zerwał się niezły wiatr, który złamał pokaźną topolę. Przewróciła się ona w jednej alei motobazaru i przygniotła gościa, samochód i parę maszyn ;)

 

 

wow.... to ja juz dalem dyla... i dobrze....

 

naped kupiony... teraz robota zmiana na poczatku tygodnia...

 

co do ustawki to ja sie pisze na poczatek tygodnia tuz po wymianie napedu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki kupiłeś i za ilę? Też mnie czeka taka zmiana niedługo :notworthy:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki kupiłeś i za ilę? Też mnie czeka taka zmiana niedługo :icon_razz:

 

 

za lancuch RK + dwie zebatki dalem 400 pln \ udalo mi sie troche utargowac

 

moj naped to katastrofa .... w jednym miejscu jest tak rozciagniety ze motocykl na rownym gazie przyspiesza a potem zwalnia...

 

jazda na kole to akrobacja ....

 

dzis po pracy biore sie za wymiane napedu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też sie krzywo wyciągnął :banghead: Myślę o DID'zie i zębatkach sunstara... Tylko nie wiem czym się różni o-ring a x-ring i jaki wybrać poziom wzmacniania...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też sie krzywo wyciągnął :clap: Myślę o DID'zie i zębatkach sunstara... Tylko nie wiem czym się różni o-ring a x-ring i jaki wybrać poziom wzmacniania...

 

ja kupiłem zębatki sunstara + łańcuszek DID wzmocniony VM-x (złote ogniwkaG&B) x-ringowy..za ok. 630 zł..... (mimo, iż manual poleca jakis hiperwzmacniany do mojego moto)

zestaw ma sie równomiernie zużyć :banghead:

się zobaczy...

Edytowane przez norbik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej terroryści ! Jeżeli to Wy terroryzujecie Łazienkowską, to uprzedzam, że Belgu chce kupić wiatrówkę, podobno spać mu nie dajecie. Jeżeli to nie Wy, to sorry, ktoś inny śrutem oberwie. :banghead:

 

Gratuluję pomysłowości :clap:

 

 

Mój też sie krzywo wyciągnął :) Myślę o DID'zie i zębatkach sunstara... Tylko nie wiem czym się różni o-ring a x-ring i jaki wybrać poziom wzmacniania...

 

Foks polecam DID-a, "x" i "o" to tylko typ uszczelnienia, wystarczy wersja super-wzmacniana i oczywiście w złotym kolorze :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...