Wioslarz Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Jak w temacie jest cos nie tak z tym skuterem kiedy go odpalam jest ok wsiadam i ruszam ok przyspiesza ale zaraz jest łuuu i koniec tak jak by sie zdusił i nie chce dalej przyspieszać! Wymieniłem świece wyczyściłem gażnik zdjołem filtr powietrza i nic! POmocy moze ktoś wie co to może być???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speeeed Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 za kazdym razem?? czy moze tylko jak zimny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Dzieje sie tak za każdym razem nie wiem dlaczego! Nie ma różnicy czy zimny czy ciepły nie chce jechac i tyle!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 A dobrze odpala ? Sprawdź kompresje na wszelki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ludzie przeciez od braku kompresji to by w ogóle nie chodziła anie dławił sie na obrotach! To nie wina kompresji ani tego czy jest zimny czy ciepły! Jest to albo wina kranika który zle podaje paliwo badz gaznika który jest zle wyregulowany! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phuss Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Ludzie przeciez od braku kompresji to by w ogóle nie chodziła anie dławił sie na obrotach! To nie wina kompresji ani tego czy jest zimny czy ciepły! Jest to albo wina kranika który zle podaje paliwo badz gaznika który jest zle wyregulowany! sprawdź filtr paliwa może jest zasyfiony i nie przelatuje odpowiednio :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 U siebie jak miałem jak sie potem okazało kompresje 3, to działy sie takie cuda że naprawde we wszystko teraz uwierze :icon_mrgreen: raz jechał 90, raz jechał 30, raz odpalił, raz nie. Dlatego o to zapytałem. Skoro uważasz że jest to wina albo gaźnika albo kranika, to niezbyt trudno to sprawdzić. Z tym że w wiekszosci skuterów masz kraniki podcisnieniowe, wiec jedyna metodą na jego sprawdzenie to przedmuchanie go, ew. jakies rozkrecenie.Jeżeli chodzi o gaźnik to jego rogulacja odbywa sie chyba 1 śrubką wiec za skomplikowane to nie jest. Ponadto, jeżeli już sprawdzisz paliwo, to spójrz na reszte mieszanki - powietrze, bo czasami jak usyfią się te filterki to własnie skutery tracą moc. Trzeba je czyścić bardzo często. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Powrót do tematu! Skuter cały czas nie chodzi jak powinieni dopiero przy prawie maxsymalnie wkręconej śrubie regulacji składu mieszanki zaczyna jechac! Moim zdaniem cos nie tak z tym podciśnieniowym gaznikiem bo innej mozliwości nie ma! Dostaje przy normalnie wyrgulowanym gażniku zamało beny i nie chce jechać! Co teraz z tym fantem zrobic? Jak sprawdzic kranik czy jest ok bo samo przedmuchanie niec nie dało??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam robiłem znajomemu kiedyś Aprilke ale Scarabeo tylko że ona miała ssanie ręczne a jak jest u ciebie ?? ja wyczyściłem gaźnik, filtr powietrza, pozmieniałem wężyki od kranika (myślałem że może jakieś nieszczelności) i nie wiem do końca co to mogło być nawet na wyregulowanym gaźniku nie chciała chodzić z paleniem nie było żadnych problemów no ale lubiała zgasnąć w czasie jazdy i w moim przypadku okazało się że było coś z prądami, zmieniłem przerwę na świecy na na nie całe 0,2 mm i pomogło, musisz spróbować to nie jest wiele roboty, jak coś porobisz to daj znać pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Wioslarz, czy kranik jest podcisnieniowy ?Sprawdzales jak leci na PRI, czy wezyk od podcisnienia nie jest zapchany / pekniety ?Jak wyglada przewietrzanie zbiornika ?Jak juz wiesz na czym polega problem ( za malo benzyny ) to sprawdzasz metodycznie punkt po punkcie wplywajacy na doplyw paliwa do gaznika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Własnie jeszcze nie zmieniłem wężyka podciśnienia ale dzisaj to zrobie! Kranik jest podciśnieniowy i to jest największy problem nie ma regulacji położeń tylko odpalasz i koniec. Myślałem jeszcze o sprawdzeniu jak będzie chodził kiedy paliwo podam mu grawitacyjnie czyli np. z butelki bez podciśnienia. Co do przewietrzenia to powinno byc ono w korku baku tak?? Musze go obejżec bo może od oleju sie zapchało! Pozdro i dzięki za zainteresowanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Sorry ze sie wtrącam w temat ale jeśli działo by sie tak na zimnym silniku to z jakiej przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.