Sienkos Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 WitamZastanawialem sie ostatnio nad zmiana przedniego widelca i calych polek w mojej SVce 650 S z 2003roku. Mam pytanie robil ktos moze taki zabieg? i co podpasowaloby do SVkowej ramy. Troche mnie meczy jazda z tym przodem a innego pomyslu nie mam.. Moglby mi ktos doradzic. Z gory dziekuje za pomoc. Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 (edytowane) Ja wymienialem przod, niejako z koniecznosci :), ale w swojej xj. Nie wiem czy zestaw z jakiegos innego motocykla podejdzie do sv. Szczerze mowiac watpie bo półki musza pasowac do glowki ramy. Ale moze sie myle. Mozesz ewentualnie sprawdzic jaka masz srednice rur u siebie i szukac innych motocykli gdzie srednica lag jest taka sama, to powinno udac sie zamienic. A co ci nie pasuje w jezdzie na sv? Zawieszenie jest za miekkie czy pozycja niewygodna czy co? Edytowane 29 Sierpnia 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 (edytowane) nie pasuje mi stabilnosc w zakretach na nierowniej nawierzchni. efekt podskakiwania w zakrecie i niepewne prowadzenie dajace efekt uciekania na zewnatrz zakretu.. zastanawiam sie czy pomogla by wymiana tylko sprezyn. Edytowane 29 Sierpnia 2007 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 pokombinuj lepiej z tym co masz. nie wiem jak w sv wygląda sprawa regulacji, ale poza nią możesz zmienić olej, sprężyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 na niepewne prowadzenie w zakrecie masz zloty srodek amortyzator skretu,watpie zeby te dolegliwosci wziely sie od lipnego przedniego zawieszenia..............moze jeszcze oponke z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 W pierwszym miejscu sprawdź oponkę a póżniej wymień olej w lagach polecam 20w możesz też skrócić skok sprężyny dając tulejkę w ten sposób nie będzie dobijać i poprawi ci się prowadzenie w zakręcie na tarce. Sam to przerabiałem więc wiem z autopsji a co do zastosowania żeczy z innego sprzęta to raczej daj sobie spokój chyba że :cool: przodu nie masz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 opona wymieniona na nowke. olej zmieniony na 15W. niestety nic nie pomoglo.. mam jeszcze jedna obawe czy krzywe lagi moga mie wplyw na takie prowadzenie? czy nie? czy za duzy luz na glowce ramy lub uszkodzone lozyska tez moga miec takie skutki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 No oczywiście!! Jak masz luz na główce to moto będzie niestabilne... Po co pakować się w koszty jeśli można zrobić to zawieszenie za mniejszą kase.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Tylko ze problem jest taki. Jak bylme u mechanika to powiedzila ze zadnych luzow na glowce ramy nie czuje i nie ma potrzeby sie w to pakowac. a ja czuje ze cos jest nie tak i nie wiem jak sobie z tym poradzic.w zakrecie na rownym asflacie moto jest bardzo stabilne gorzej wlasnie na nierownej nawierzchni.trafi mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Do SV pasuje zawiecha z gixera 600 i 750. Wymieniasz lagi i półki. Na stronach typu svrider.com są setki opisów jak zrobić taki przeszczep. Tylko nie wiem czy nie łatwiej sprzedać tego sprzęta i kupić prostego :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 problem jest taki ze ten sprzet nie jest krzywy:) nie mial gleby i jest kupiony od pierwszego wlasciciela ma ksiazke serwisowa z wszystkimi pieczatkami z przegladów. wiec tym bardziej nie rozumiem tego zachowania moto..a moze ja jestem przewrazliwiony i tak ma byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A felga jest prosta? Może ośka przedniego koła? Łożyska? Główka ramy? Ja bym powymieniał wszystko, a dopiero potem myślał o lagach, bo to najdroższa zabawa :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 tych rzeczy jeszcze nie sprawdzilem wlasnie:) procz tego ze mi koles w servisie powiedzial ze z glowka ramy jest ok i nie widzi sensu zeby z tym cos robic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.