Skocz do zawartości

woda w tłumiku coś nie tak z uszczelkami


hefaistos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

 

pierwszy raz po odpaleniu moto ledwo chodził i zamulał. nie wydawało się to dzien bo niby wszytko nowe ale powód był jazsyn kiedy zaczęła lecieć woda z tłumika- puściła którać uszczelka pod głowicą. rozebrałem wszytko i ze starym pozakładaliśmy wszytkie nowe uszczelki oprócz jednej o mniej wiecej takim wzorze jak na obrazku http://upload.revolucja.p...id=26837265.jpg

 

bo niestety takiej nie mam i nie moge znaleźć w żadnym dostępnym zestawie uszczelek - to normalne?? też macie taką uszczelke czy już inaczej??

 

no ale było dobrze i jeździłem. po jakiś 50km znowu woda w tłumiku- dzisiaj to rozebrałme i zobaczyłem czarniawy tłok- to wina przyalonej wody?? przeszkadza to w czymś??

 

 

no i pojechałem to jednego gościa dealera peugeota i rieju i mówi że to może wywalać prze wysoką temperaturę bo jest lato i prze to że mam termostat. mówi że lepiej w lecie go nie mieć w lecie. ja mu na to że moge go teraz wyjąć a na zime łożyc- on że lepiej już niech z tym jeżdzę bo jak popierdle głowice to jeszcze gorzej

 

 

co wy na to?? dlaczego tak wywala te uszczelki i czy ktoś wie gdzie moge ją kupić?? jeździcie z terostatem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam ci zastosowac preparat o nazwie silikon czerwony do 500stopni i usczelke wszystko skrevcic.mzoe ci wydmuchiwac bo masz krzywa glowica lub cylinder.mozna zorbic planowanie zeby to skorygowac.co d otermostatu to jezdze bez.lubia sie psuc i chwila nie uwagi i po wszystkiemu woda zagotowana acz kolwiek byc powinien bo sie syzbciej silnik nagrzewa co owocuje tym ze mniej zuzywa przy odpalaniu np w zime.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod głowicą masz 2 oringi czy jedną płaską (wycinaną) uszczelkę ?

 

Przy 2 oringach wewnętrzny musi być wysokotemperaturowy , grubość musi być fabryczna , pod śruby obowiązkowo miedziane uszczelki , oringi zakładasz na olej (dowolny) , po dokręceniu głowicy odpalasz i po nagrzaniu dociągasz 1/5 obr .

 

 

przy zwykłej uszczelce posmaruj powierzchnie głowicy i cylindra sylikonem miedzianym, w miarę cienko, nadmiar nic nie pomoże tylko zaszkodzi

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ten dealer mówił żeby pod każdą uszczelke walnąc jeszcze silikon - mam czarny. i że będzie git

 

jutro wstawie foty głowicy i cylka jak te uszczelki idą.

 

 

co do głowicy to kto wie czy nie jest krzywa choć w to wątpie. planowania nie chcieli zrobić bo są zarobieni i nie mają takich chwytakw wiec musiałbym wiecej zapłacić. wiec wziąłem szybe papier na wode poejździłem troszke głowicą- myśle że chociaż to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w mtxie po zlozeniu zaczelo wywalac i plyn chlodniczy z cylinda miedzy glowica a cylindrem, byla za slabo dokrecona zdziwilem sie ze az tak mocno trzeba dokrecic glowice a pozniej juz nic nie cieklo. Daj ta uszczelke na silikon i powinno byc ok pozniej jak sie rozgrzeje to jeszcze raz dokrec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie stary mi mówił żebym przykręciłjuż głowice mocniej bo to dopiero się ułozyo- a ja mądra głowa tego nie zrobiłem.

 

 

a jeździsz z termostatem?? bo może mi sie zagrzał bo mam na dotarciu a nie ma kasku to troche po polnych drogacg jeździłem i zazwyczaj było duzo machania na dolnych biegach to może od tego. dzisiaj jak zrobie wyjezdząm na ulice i mam nadzieje że to sie nie będzie grzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświerzam temat bo znów sie zdarzyło to samo.

 

wstawiam fotki jak wygląda głowica i cylek- wydaje mi się że uszczelki z cylka i głowicy nie powinny na siebie nachodzić a tu chyba tak jest. głowica jest nie od tego cylindra bbo kupywłem ją oddzielnie.

 

 

http://zapodaj.net/viewer.php?id=38242696.jpg

 

ktoś soptkał się z tą uszczelką do głowicy taka jakby uszy niedźwiadka ?? gdzie ją można kupić bo ona była za każdym razem stara bo nowej nie miałem a teraz pękłą. uszczelki ta z cylka co jest na tulei i ta dziwaczna były idealnie ze sąbą sklejone wiec nachodzą na siebie- czy tak może być ?? czy szukać innej głowicy. bo gośc od którego kupywalem uszczelki powiedział że takich nie ma i inaczej wyglądają głowice. co robić ??( termostat wywalam)

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to spalona woda.

 

w tych na mielochu nie ma tej co potrzeuje- tego puchatka do głwociy

 

 

ogólem czy może być tak że dwa oringi trzymają prawktycznie podział miedzy wodą a tłokiem. bo zazwyczaj cylinder jest cały prosty a w tym jest jeszcze oring i mi się wydaje że to przez to tak puszcza bo dwie gumy czy z czego to tam jest nie utrzymają gorącej wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co oznacza oryginalnej?? wszytkie są oryginalne tylko że jedna stara- to jest tym powodem dla którego rozwala??

 

 

czy dwa miekie tworzywa są wstanie utrzymać gorącą wode od tłoka. bo mi się wydaje że w tym właśnie tkwi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co oznacza oryginalnej?? wszytkie są oryginalne tylko że jedna stara- to jest tym powodem dla którego rozwala??

 

 

oryginalna czyli NOWA , FABRYCZNIE MONTOWANA . do głowicy nigdy się nie zakłada starej uszczelki bo wychodzą takie kwiatki jak Tobie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no, musi wszystko pasować , od tego są oryginały , ja do ktma do cylindra kupowałem oryginalne uszczelki i nie było mowy żeby coś nie pasowało, (komplet 100zł na cały cylinder jakby ktoś chciał wiedzieć, w tym 3grubości pod cylinder)

 

prosze bardzo, pierwsza pozycja w sklepie Klasa , na zdjęciu widać tą uszczelkę

http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...Prod&nr_tab=30#

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włąśnie chodzi o to że to sąuszczelki do minarelli horizontal - skuterowago i to są 4małe oringi połączone z jednym dużym. ja mam jeden duży połączony jakby z czerema jakby półowalami...i tej nigdzie nie widziałem...

 

 

po częsci szukam jeszcze głwowicy takiej żeby nie miała w sobie uszczelek przy tulei a wszytkie żeby było na cylindrze jak u mnie. mam taką głowice ale to mam do 80cc wiec nie styka. głóica będzie kosztować 50zł a uszczelki pod cylinder bez tej co potrzebuje kosztują 30zł wiec nieopłacalne .

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...