hefaistos Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 witam! pierwszy raz po odpaleniu moto ledwo chodził i zamulał. nie wydawało się to dzien bo niby wszytko nowe ale powód był jazsyn kiedy zaczęła lecieć woda z tłumika- puściła którać uszczelka pod głowicą. rozebrałem wszytko i ze starym pozakładaliśmy wszytkie nowe uszczelki oprócz jednej o mniej wiecej takim wzorze jak na obrazku http://upload.revolucja.p...id=26837265.jpg bo niestety takiej nie mam i nie moge znaleźć w żadnym dostępnym zestawie uszczelek - to normalne?? też macie taką uszczelke czy już inaczej?? no ale było dobrze i jeździłem. po jakiś 50km znowu woda w tłumiku- dzisiaj to rozebrałme i zobaczyłem czarniawy tłok- to wina przyalonej wody?? przeszkadza to w czymś?? no i pojechałem to jednego gościa dealera peugeota i rieju i mówi że to może wywalać prze wysoką temperaturę bo jest lato i prze to że mam termostat. mówi że lepiej w lecie go nie mieć w lecie. ja mu na to że moge go teraz wyjąć a na zime łożyc- on że lepiej już niech z tym jeżdzę bo jak popierdle głowice to jeszcze gorzej co wy na to?? dlaczego tak wywala te uszczelki i czy ktoś wie gdzie moge ją kupić?? jeździcie z terostatem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 polecam ci zastosowac preparat o nazwie silikon czerwony do 500stopni i usczelke wszystko skrevcic.mzoe ci wydmuchiwac bo masz krzywa glowica lub cylinder.mozna zorbic planowanie zeby to skorygowac.co d otermostatu to jezdze bez.lubia sie psuc i chwila nie uwagi i po wszystkiemu woda zagotowana acz kolwiek byc powinien bo sie syzbciej silnik nagrzewa co owocuje tym ze mniej zuzywa przy odpalaniu np w zime.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 pod głowicą masz 2 oringi czy jedną płaską (wycinaną) uszczelkę ? Przy 2 oringach wewnętrzny musi być wysokotemperaturowy , grubość musi być fabryczna , pod śruby obowiązkowo miedziane uszczelki , oringi zakładasz na olej (dowolny) , po dokręceniu głowicy odpalasz i po nagrzaniu dociągasz 1/5 obr . przy zwykłej uszczelce posmaruj powierzchnie głowicy i cylindra sylikonem miedzianym, w miarę cienko, nadmiar nic nie pomoże tylko zaszkodzi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 właśnie ten dealer mówił żeby pod każdą uszczelke walnąc jeszcze silikon - mam czarny. i że będzie git jutro wstawie foty głowicy i cylka jak te uszczelki idą. co do głowicy to kto wie czy nie jest krzywa choć w to wątpie. planowania nie chcieli zrobić bo są zarobieni i nie mają takich chwytakw wiec musiałbym wiecej zapłacić. wiec wziąłem szybe papier na wode poejździłem troszke głowicą- myśle że chociaż to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 u mnie w mtxie po zlozeniu zaczelo wywalac i plyn chlodniczy z cylinda miedzy glowica a cylindrem, byla za slabo dokrecona zdziwilem sie ze az tak mocno trzeba dokrecic glowice a pozniej juz nic nie cieklo. Daj ta uszczelke na silikon i powinno byc ok pozniej jak sie rozgrzeje to jeszcze raz dokrec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 właśnie stary mi mówił żebym przykręciłjuż głowice mocniej bo to dopiero się ułozyo- a ja mądra głowa tego nie zrobiłem. a jeździsz z termostatem?? bo może mi sie zagrzał bo mam na dotarciu a nie ma kasku to troche po polnych drogacg jeździłem i zazwyczaj było duzo machania na dolnych biegach to może od tego. dzisiaj jak zrobie wyjezdząm na ulice i mam nadzieje że to sie nie będzie grzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) odświerzam temat bo znów sie zdarzyło to samo. wstawiam fotki jak wygląda głowica i cylek- wydaje mi się że uszczelki z cylka i głowicy nie powinny na siebie nachodzić a tu chyba tak jest. głowica jest nie od tego cylindra bbo kupywłem ją oddzielnie. http://zapodaj.net/viewer.php?id=38242696.jpg ktoś soptkał się z tą uszczelką do głowicy taka jakby uszy niedźwiadka ?? gdzie ją można kupić bo ona była za każdym razem stara bo nowej nie miałem a teraz pękłą. uszczelki ta z cylka co jest na tulei i ta dziwaczna były idealnie ze sąbą sklejone wiec nachodzą na siebie- czy tak może być ?? czy szukać innej głowicy. bo gośc od którego kupywalem uszczelki powiedział że takich nie ma i inaczej wyglądają głowice. co robić ??( termostat wywalam) Edytowane 2 Września 2007 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Ej to takie czarne na glowicy to nie sa przedmuchy? U mnie tak samo sie skonczyla glowica.Uszczelki mozna kupic na Mielochu chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 jak dla mnie to spalona woda. w tych na mielochu nie ma tej co potrzeuje- tego puchatka do głwociy ogólem czy może być tak że dwa oringi trzymają prawktycznie podział miedzy wodą a tłokiem. bo zazwyczaj cylinder jest cały prosty a w tym jest jeszcze oring i mi się wydaje że to przez to tak puszcza bo dwie gumy czy z czego to tam jest nie utrzymają gorącej wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 a nie możesz kupić oryginalnej uszczelki ? kup od razu 2 , to się nie psuje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 co oznacza oryginalnej?? wszytkie są oryginalne tylko że jedna stara- to jest tym powodem dla którego rozwala?? czy dwa miekie tworzywa są wstanie utrzymać gorącą wode od tłoka. bo mi się wydaje że w tym właśnie tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 co oznacza oryginalnej?? wszytkie są oryginalne tylko że jedna stara- to jest tym powodem dla którego rozwala?? oryginalna czyli NOWA , FABRYCZNIE MONTOWANA . do głowicy nigdy się nie zakłada starej uszczelki bo wychodzą takie kwiatki jak Tobie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 czyli jak poskłądam to z nowych uszczelek mimo iż mam wątpliowści co do pasowania cylindra i głowicy , to powinno być dobrze?? tylko czy to znów nie wywali po kilku kilometrach? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 nie no, musi wszystko pasować , od tego są oryginały , ja do ktma do cylindra kupowałem oryginalne uszczelki i nie było mowy żeby coś nie pasowało, (komplet 100zł na cały cylinder jakby ktoś chciał wiedzieć, w tym 3grubości pod cylinder) prosze bardzo, pierwsza pozycja w sklepie Klasa , na zdjęciu widać tą uszczelkę http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...Prod&nr_tab=30# Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) włąśnie chodzi o to że to sąuszczelki do minarelli horizontal - skuterowago i to są 4małe oringi połączone z jednym dużym. ja mam jeden duży połączony jakby z czerema jakby półowalami...i tej nigdzie nie widziałem... po częsci szukam jeszcze głwowicy takiej żeby nie miała w sobie uszczelek przy tulei a wszytkie żeby było na cylindrze jak u mnie. mam taką głowice ale to mam do 80cc wiec nie styka. głóica będzie kosztować 50zł a uszczelki pod cylinder bez tej co potrzebuje kosztują 30zł wiec nieopłacalne . Edytowane 3 Września 2007 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.