Vegathedog Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Problem, co jest najdziwniejsze pojawił się tylko kilka razy (może 5-7) i polega na tym,że po uruchomieniu silnika kierunki nie działają. Po przejechaniu kilku kilometrów i zagrzaniu silnika zaczynają działać. Akumulator ma drugi sezon i nigdy nie miałem z nim problemu.Dodam,że pozostała część elektrycznych elementów działa (światła,światła hamowania,trąbka:)Nie martwiłem się tym problemem do wczoraj. Podczas powrotu z pracy do domu był spory ruch na wolskiej i połczyńskiej a ja sądziłem, że na pierwszym skrzyżowaniu kierunki mi zadziałają, a tu nic. Skręt w prawo bez kierunków, kilka zmian pasów również. Po jakichś 10min. jazdy pyk i działają. Ulżyło mi. Jakoś tak głowa spokojniejsza przy takim ruchu.Nie wiem co jest grane. Może jest jakiś problem ze starymi stykami. Czy to może akumulator? Help. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Vegathedog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Akumulator napewno nie.. Jeśli nie słychać przerywacza to zacznij od niego.. wypnij go i sprawdz czy dostaje napięcie.. jak nie to jedz po kolei.. włącznik... wszystkie styki .. przewody.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 W mojej afryce było podobnie. Parę dni temu założyłem przerywacz od simsona (20 zł na nowolipkach) i teraz jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Napisałeś "po uruchomieniu silnika" - czy to znaczy, że przed uruchomieniem działały? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vegathedog Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) "Akumulator napewno nie.. Jeśli nie słychać przerywacza to zacznij od niego.. wypnij go i sprawdz czy dostaje napięcie.. jak nie to jedz po kolei.. włącznik... wszystkie styki .. przewody.." "W mojej afryce było podobnie. Parę dni temu założyłem przerywacz od simsona (20 zł na nowolipkach) i teraz jest OK." No to pewnie przerywacz. Dzisiaj sprawdzę. Koszt wymiany malutki w razie co.Ilo watowy przerywacz powinien być wystarczający? "Napisałeś "po uruchomieniu silnika" - czy to znaczy, że przed uruchomieniem działały?" Kurde, jak jeżdżę codziennie to nie przychodzi mi zazwyczaj do głowy,żeby sprawdzać przed uruchomieniemsilnika czy kierunki działają. Orientuję się dopiero na pierwszym skrzyżowaniu.:) Rano działały (sprawdzałem przed uruchomieniem po wczorajszej przygodzie).Po 16 sprawdzę ponownie przed uruchomieniem czy działają. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Vegathedog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 A co to przerywacza to najlepiej kupić elektroniczny od jakiegoś auta... Te simsonowskie są mechaniczne, nie są za bardzo trwałe i zmieniają częstotliwość czy przy różnicach napięcia.. Masz pewnie żarówki po 21 W wiec musi mieć conajmniej 42W.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vegathedog Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Przejrzałem cały manual i nie mogę znaleźć miejsca, w którym umieszczony jest przerywacz w Hondzie vt500c. Czy ktoś może mi pomóc i odpowiedzieć gdzie to g... się znajduje? Dzienks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Nie wiem czy w VT przerywacz jest przed, czy a włącznikiem, ale najprostszym sposobem jest włączenie kierunkowskazów w garażu jak jest cicho i po prostu nasłuchiwanie skąd dochodzi odgłos charakterystyczny dla przerywacza :wink: Sposób ten swego czasu znalazłem an forum i naprawdę się sprawdza. Kilka min. słuchania i wiesz co i gdzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Czy ktoś może mi pomóc i odpowiedzieć gdzie to g... się znajduje?Chyba - powtarzam - chyba :biggrin: tuż za główką ramy pod zbiornikiem. Jak chcesz zapytaj tutaj chłopaków z 500-kami.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vegathedog Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Znalazłem! Wystarczy odkręcić lewą osłonkę obok główki ramy i baku.Pod osłonką znajduje się przerywacz. Taki duży i brzydki o kształcie walca.Wątpię by udało mi się kupić identyczny. Ten jest fajnie zamontowanyza pomocą gumowej obejmy do metalowego zaczepu. W sklepachz akcesoriami widziałem tylko prostokątne przerywacze. Myślę,że jednak będzie się dało taki zamocować tak, by drgania były jak najmniejsze. Najgorsze jest jednak to, że w 90% przerywacz działa. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Znalazłem! Wystarczy odkręcić lewą osłonkę obok główki ramy i baku.Pod osłonką znajduje się przerywacz. Taki duży i brzydki o kształcie walca.Wątpię by udało mi się kupić identyczny. Ten jest fajnie zamontowanyza pomocą gumowej obejmy do metalowego zaczepu. W sklepachz akcesoriami widziałem tylko prostokątne przerywacze. Myślę,że jednak będzie się dało taki zamocować tak, by drgania były jak najmniejsze. Najgorsze jest jednak to, że w 90% przerywacz działa. :) Taki przerywacz dostaniesz bez problemu w sklepie z częściami do demoludów. Powinien być przystosowany do pracy z takim samy lub mniejszym obciążeniem. Np. http://allegro.pl/item229988513_mz_etz_sim...igaczy_12v.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vegathedog Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) Wszystko fajnie, tylko że mój ma końcówkę 3-stykową w plastikowej obudówce.Poszukam, może gdzieś znajdę. Mój przerywacz faktycznie wygląda tak samo brzydko.:) Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez Vegathedog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) Wszystko fajnie, tylko że mój ma końcówkę 3-stykową w plastikowej obódówce.Poszukam, może gdzieś znajdę. Mój przerywacz faktycznie wygląda tak samo brzydko.:) Są też wersje 3 stykowe - do pojazdów z kontrolką. Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam.Ja bym też stawiał na przerywacz, ale może najpierw rozkręć przy manetce włącznik kierunkowskazów i popsikaj styki jakimś spreayem kontaktowym, przeczyść. Może być jakiś syf i raz łączy, raz nie. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vegathedog Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 "Są też wersje 3 stykowe - do pojazdów z kontrolką." Wiem, że są 3-stykowe. Tylko,że mój wygląda mniej więcej tak :notworthy:: http://img251.imageshack.us/my.php?image=przerywaczbe8.jpg a z taką końcówką potrójną nigdzie nie znalazłem. Nie wiem czy będę musiałprzerobić końcówkę na inną, czy może gdzieś da się taki przerywacz dostać. "rozkręć przy manetce włącznik kierunkowskazów i popsikaj styki jakimś spreayem kontaktowym, przeczyść. Może być jakiś syf i raz łączy, raz nie" dzięki za radę. Spróbuję wyczyścić styki. Wczoraj oczywiście wracając z pracy znowu kierunki nie działałyprzez jakieś 5min.:lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.