Skocz do zawartości

CZ cross


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pamietam kiedyś coś o tym było ale nic nie znalazłem,

Co myślicie o tym motorze, czy utrzymanie go jest drogie?? w końcu to wyczyn. I ile miej wiecej pali czy mieści sie w 10l?? I jak jest z jego awaryjnością zakładając ze jest w db stanie.

Czy ma jakiś element który szybko pada i trzeba zwrócić uwage przy kupnie. A jak juz siądzie czy da rede do tego cześci znaleźć? Na allegro dużo ich nie ma to nei wiem jak z cześćiami :(

 

Myśle raczej o 250 i 380, bo ta mała z tych lat to raczej nie bedzie śmigać??

Edytowane przez Sebav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietam kiedyś coś o tym było ale nic nie znalazłem,

Co myślicie o tym motorze, czy utrzymanie go jest drogie?? w końcu to wyczyn. I ile miej wiecej pali czy mieści sie w 10l?? I jak jest z jego awaryjnością zakładając ze jest w db stanie.

Czy ma jakiś element który szybko pada i trzeba zwrócić uwage przy kupnie. A jak juz siądzie czy da rede do tego cześci znaleźć? Na allegro dużo ich nie ma to nei wiem jak z cześćiami :D

 

Myśle raczej o 250 i 380, bo ta mała z tych lat to raczej nie bedzie śmigać??

 

Po DT chcesz 250 lub 380? Gratuluje odwagi.

 

Nic nie znalazłeś? http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...ghlite=cz+cross

 

250 i 380 mają zapłony jak w motorynce i często się psują a w 125 jest motoplat który jest dobry, najmniej awaryjna jest 125. Palą dużoooo więcej jak 10 L

 

I tak powstają legendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie o CZ jest sporo już.

 

Do CZ jest trudny dostęp do części ale dla chcącego nic trudnego. Spalanie ma faktycznie spore. 125 trzeba trzymać na dość sporych obrotach i to jest pewnie tego winą. Co do awaryjności mój kolega miał 125 i najwięcej problemów miał ze sprzęgłem, a motoplat jest chyba nie do zajechania :D

 

Części ogólnie są na zamówienie, ale np, takie sprawy ja simmeringi, łożyska to wiadomo że się dostanie, pierścienie mój kolega spasował od jakiegoś innego sprzęta ale też bardzo ładnie godziło.

 

Ogólnie moim zdaniem to bardzo przyjemny sprzęcik, szczególnie chłodzony cieczą.

 

pozdr.

Edytowane przez michal.051
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 jednak smiga i to całkiem nieźle, ostro wkręca się na obroty i trzeba juz troche sztuki żeby ją ogarnąć. Co do awaryjności to wszystko zależy od egzemplarza bo większość to niestety trupki juz ale dostep do części i to nowych jest. Jersli jest dobrze poskładana to nie ma tragedii. Często problemy sprawia wystrojenie gaznika i czasami skrzynia a reszta to jak w inych moto tego typu czyli wszystk sie moze zdarzyc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tematów z wyszukiwarki to biore teraz pod uwage 125 i 250. 250 ponoć dużo wiecej mocy nie ma, a dzieki pojemności nie bede musiał wysoko krecić to i tłok dłużej przetrzyma,

i jeszcze zastanawiam sie które wiecej pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tematów z wyszukiwarki to biore teraz pod uwage 125 i 250. 250 ponoć dużo wiecej mocy nie ma, a dzieki pojemności nie bede musiał wysoko krecić to i tłok dłużej przetrzyma,

i jeszcze zastanawiam sie które wiecej pali

 

250 nie ma dużo więcej mocy, jeśli patrzymy na suche dane, jednak jest ona dostępna od niższych obrotów. Wady 250: jest niższa, ma gorsze zawieszenia, mechaniczny zapłon (jednak łatwo można zamontować motoplat z 125), ma 4 biegi, więcej pali, 125 powinna spokojnie wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja wlepie swoje 3 grosze....niedawno kupiłem 380 i jestem cholernie zadowolony moto jest bezawaryjne ponieważ niestosowano w nim zadnych patentów i wszystko jest zrobione bardzo dobrze i bez fuszerki...moc ma zajebiaszczą 45 KM i 47Nm wystarcza mi w zupełnośći czesci można dostać w sklepach wysyłkowych i na allegro. pali do 10L tak na oko bo niepatrzyłem dokładnie no ale spalanie sporaśne...na godzine oczywiście. a i moto musi byś z motoplatem to gwarantuje bezawaryjną prace, u mnie jest od huskwarny...jeszce dokońca niepoznałem do końca tego motocykla ale moge szczeze powiedzieć ze solidnie wyremontowany motocykl bedzie służył bezawaryjnie ;) a jak ktoś pisze że to są złomy to sie grubo myli....dla kogoś kogo stać na KTM za 30 tyś to możę i to niejest moto ale jak to ktoś gdzieś kiedyś powiedział CZ w rekach dobrego kierowcy potrafi dokopać :) u mnie narazie jedyne co sie zepsuło to pekło mocowanie dyfuzora i świeca padła. polecam moto oczywiście jeśli bedziesz o nią dbał bo jeśli nie to niepojeżdzisz...a cześci są w miare tanie

 

ps. sorki za ortografie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ciekawe bo ma te same zawieszenie (przód i tył) co 380 i 125 jeśli porównujesz motocykle z tych samych lat

 

514, 513 mają takie same zawieszenia jak 516?

 

i gdzie ta wada??

 

Trudniej jest dobrać bieg tak, aby silnik pracował przy swoich maksymalnych parametrach przy danej prędkości.

 

BTW. Co się stało z forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest od huskwarny...

ps. sorki za ortografie.

 

 

 

:biggrin: :lalag: Ortografia ortogriafia, ale nazwe swiatowej firmy powinenes napisac poprawnie :D

 

Jak smigalem cwiara , to nie mialem problemu z biegami, wg mnie one sa bardzo dobrze zestopniowane, cwiara ciagne w calym zakresie obrotow dysponujac sporym momentem , wiec 4 biegi w zupelnosci starcza, natomiast setka ma waski zakres obrotow w ktorych dysponujemy najwieksza moca okolo 28 z duzo mniejszym momentem , i dlatego ma zestopniowane krotko biegi zeby przy kazdej zmianie biegu nie schodzila z tego zakresu obrotow, zreszta kazda japonia setka ma to samo. Mialem setke dobrze zlozona, zrobilem wiele kilometrow bezawaryjnej jazdy. Dla mieczaka i bogatego synka tatusia to nie jest motor, to jest motor , do ktorego nalezy sie odnosic z szacunkiem i z wiedza, bo jak partacz dostanie cezetke w lapy to zaraz znowu ploty beda ze CZ to trupy ;/ . Zeby ceza chodzila to wszystko musi byc w idealnym stanie, i kazda nakretka samokontra a srubka na loctile.

 

Pzodro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...