Czesław Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Witam Dzis zagladajac pod bak zauwazyłem ze waz od paliwa był ostro zagięty.Po ułozeniu go odpowiednie poprawiło sie i to znacznie,motocykl mniej przerywa do czworki jedzie w miare dobrze,nieco wolniej sie wkreca,ale dalej na piatce i szostce dochodzi tylko do 7 tys obrotow.Na 6tce wogole najlepiej nie jechac bo jest taka słaba ze od razu trzeba zbic na 5tke.Dziwne to ze czworka ładnie sie wkreca,ma delikatna dziurke własnie na tych siedmiu tysiacach ale potem ciegnie ładnie.Ogolnie wszystko dałoby sie jeszcze zniesc jakby nie ta 5tka i 6tka.Mam nadzieje ze to beda gazniki bo zaczynam tracic nerwy a dopiero w nastepnym tygodniu mechanik bedzie miał czas na synchronizacje.Niestety mieszkam w małym miescie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 czołem, w prawdzie nie mam zr7 a kz750r o 20 lat starsze ale silniki prawie te same :buttrock: więc może coś podpowiem... Przede wszystkim tak jak koledzy wspominali synchronizacja nie ma wplywu na pracę silnika na wysokich obrotach. Jak na moje oko to silnik dostaje albo za mało paliwa, albo za dużo powietrza. Najpierw proponuję ci taki eksperyment: przekręć kranik na priming, i przejedź się na takim usatwieniu, bo może coś nie tak z przewodem podciśnieniowym od kolektora do kranika ( jak pisałeś był zagięty), jeżeli to nie zmienia sytuacji to sprawdź krućce pomiędzy gaźnikami a airboxem, może gdzieś nie są dobrze zalożone, i ciągnie za dużo powietrza ? Jeśli to też ok, to zaprowadź do mechanika i niech ci wyczyści i wyreguluje, a nie zsynchronizuje gaźniki. Synchro to na prawdę ostatni krok przy pracy przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Witam Synchronizacja gaznikow jednak ma tu wiele wspolnego bo przerywało przed nia a po niej motor o wiele lepiej chodził,jak pisałem przez tydzien.Nie wiem byc moze ten model jest jakis czuły na synchronizacje,bo po ostatniej chodził jak marzenie,niestety bardzo krotko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 w prawdzie nie mam zr7 a kz750r o 20 lat starsze ale silniki prawie te same więc może coś podpowiem... Przede wszystkim tak jak koledzy wspominali synchronizacja nie ma wplywu na pracę silnika na wysokich obrotach Czesław, Ty chyba nie znasz zasady i sensu synchronzacji. Kolega dobrze napisał. Ten mechanik z Krakowa niech sie w głowe stuknie, albo zmieni zawód bo wuj gada. Czy tak trudno rozebrać cały układ zasilania i częsc po części sprawdzic, przy okazji wszystko czyszcząc? Co to za mechanicy, ktorzy tylko gadaja a nic nie robią. Zawory przynajmniej sprawdzał Tobie ten wspaniały mechanik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 w moim tez wariowała wskazówka przyczyna - elektryka przepalony jeden styk i źle trzymająca się klema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Mi to wygląda na brak mocy. Zmierz mu sprężanie, bo wydaje mi się że któryś zawór nie domyka i potem albo nie ma mocy albo nie może zassać paliwa. Nie grzeb wszystkiego od razu. Sprawdź obudowe i połączenia od filtra powietrza, musi być wszystko szczelne, o pęknięciach nie ma mowy. Jeżeli nadal tak samo pomyśl nad świecami i kablami, bo może występować tam jakieś przebicie. Przewody, zarówno od paliwa jak i podciśnienia nie mogą być pozaginane, przy okazji wyczyść kranik. Nie ma co się martwić, złośliwość rzeczy martwych. Gaźniki nie muszą być idealnie zestrojone żeby sprzęt dochodził do max obrotów, co najwyżej będzie więcej palił, w gsx600f miałem konkretnie rozjechane gaźniki, moto gasło, dławiło się do 2000 obr ale obrotomierz zamykałem na każdym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangel Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 witam,podłączę się pod temat ponieważ mam podobny problem ze swoim moto czyli Virago 535. Więc:Kiedy jeżdżę na biegach od 1 do 3 i pyrkam sobie spokojnie po czym gwłtownie odkręcę manetkę gazu moto się zbiera, czyli jest OK. Ale na biegu 4 i 5 mam jakby "dziurę" w obrotach" bo... pyrkam sobie spokojnie na 4 bądź 5 i zamierzem wyprzedzać, odkręcm gwałtowniej gaz i słychać po silniku że z niskich obrotów od razu wskakuje na wysokie obroty po czym dopiero zaczyna się zbierać.(nie ma płynnego przejścia). Dodam że takiego czegoś wcześniej nie miałem, dopiero po wymianie tarcz sprżęgła(inny problem) pojawiły się te zachowania moto.czy to normalne??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 czołem, w prawdzie nie mam zr7 a kz750r o 20 lat starsze ale silniki prawie te same :notworthy: dopiero zauważyłem że nie o zr a o zx 7 chodzi... sorrki za pomyłkę, co jednak nie zmienia nic w dalszej części mojej odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Witam W koncu sie doczekałem.Zrobione zostało czyszczenie i synchronizacja gaznikow,motorkiemzrobiłem ponad 200 km i chodzi wspaniale,poza dwoma sprawami.Zauwazyłem ze gdy odpalammotocykl chodzi rowno,obroty na biegu jałowym około 1100,ale gdy tylko włacze swiatła obroty spadaja mi dosłownie przez poł.Czy to normalne?Motor chodzi ale prawie gasnie.W poprzednich motocyklach taknie miałem wiec wole spytac.Kolejna sprawa motocykl wkreca sie pieknie ale zauwazyłem dziwna rzeczgdy wchodzi na gorne obroty,przedział cos pomiedzy 8-11 tys silnik dziwnie sie zachowuje,trudno to opisac tak jaby była jakas przerwa silnik zawyje obroty szybko wzrosna a motorek nie jedzie i dojdzie do 11 tys i ciagnie ładnie.Nie dzieje sie to zawsze,tylko czasami ale zauwazyłem ze coraz czesciej.Moze jakies sugestie?Pozdrawiam i dziekuje za poprzadnia pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 motocykl wkreca sie pieknie ale zauwazyłem dziwna rzeczgdy wchodzi na gorne obroty,przedział cos pomiedzy 8-11 tys silnik dziwnie sie zachowuje,trudno to opisac tak jaby była jakas przerwa silnik zawyje obroty szybko wzrosna a motorek nie jedzie i dojdzie do 11 tys i ciagnie ładnie.Nie dzieje sie to zawsze,tylko czasami ale zauwazyłem ze coraz czesciej.Moze jakies sugestie?Pozdrawiam i dziekuje za poprzadnia pomocCzy to przypadkiem nie ślizgające sie sprzęgło? Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Niestety nie.Sprezynki były wymieniane w tamtym roku jest na nich zrobione około 1200 km,reszta była przemierzona,włacznie z lamelami i wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 przepraszam za offtopic, ale potwierdza sie sie regula, kawasaki to padaki!!!kup sobie honde badz yamahe a bedziesz smigal, a nie sie babral ze sprzetempozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 przepraszam za offtopic, ale potwierdza sie sie regula, kawasaki to padaki!!!kup sobie honde badz yamahe a bedziesz smigal, a nie sie babral ze sprzetempozdrawiam Znalazł się mądrala od Hondy. NIC nie wnosisz do tematu więc daruj sobie głupie uwagi. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesław Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 A moze mi ktos napisac co z tym spadaniem obrotow jak tylko zaswiece swiatło?Co do kawasaki to polecam najpierw przejechac sie ZX7 a potem pisac.Avalon co o tym sadzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Sprawdz sobie ladowanie z zapalonymi swiatlami, stawiam jablka przeciw orzechom ze nie jest najlepsze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.