Skocz do zawartości

Honda Dominator NX 650


ventura
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To trzepadełko ma tak latać ! Jak je obetniesz to kto będzie ci odpalał tan silnik ? :wink:

 

 

hmmm.... rozrusznik? z tego co wiem to dekompresator jest potrzebny przy rozruchu noznym, rozrusznik go nie wymaga....

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

hmmm.... rozrusznik? z tego co wiem to dekompresator jest potrzebny przy rozruchu noznym, rozrusznik go nie wymaga....

 

oj, mylisz się, chyba każdy duży singiel ma dekompresator, nawet jeśli mają tylko rozrusznik (widziałem je m.in. w rozebranych dr 650, dr 800, ls 650, fx 650, f650gs) - ma on ułatwiać uruchomienie silnika.

Inna sprawa, że akurat w nx(fx) 650 rozrusznik powinen dać sobie radę nawet bez dekompresatora - tylko będzie miał większą pracę do wykonania (= szybsze zużycie, wymagany dobry akumulator).

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz nx-a 650 w dobrym stanie ( silnik ) musisz mieć ten odprężnik, sam rozrusznik nie da rady, jak wystartuje na sprężaniu to się zatka, co innego jak masz padakę wtedy zakręci ale co to za frajda z takiego motocykla ?

A tak na marginesie, komu udało się zdjąć piastkę kółka rozrządu z wałka w nx-ie nie niszcząc piastki lub wałka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz nx-a 650 w dobrym stanie ( silnik ) musisz mieć ten odprężnik, sam rozrusznik nie da rady, jak wystartuje na sprężaniu to się zatka, co innego jak masz padakę wtedy zakręci ale co to za frajda z takiego motocykla ?

A tak na marginesie, komu udało się zdjąć piastkę kółka rozrządu z wałka w nx-ie nie niszcząc piastki lub wałka ?

 

 

A to taki jest problem z rozmontowaniem wałka? Z tego co się orientowałem w serisówce to koło zębata jest na wałku na wpustach i niby da się to rozmontować ale jak jest w praktyce to nie mam pojęcia. Tak czy siak muszę coś wymyśleć przed rozbiórką bo luz tam jest stanowczo za duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz jest ostry dylemat, wywalac dekompresator i pozbyc sie uciazliwych dzwiekow za cene tego ze rozrusznik bardziej dostaje, czy przebolec chalasy i zostawic silnik w stanie w jakim zostal zaprojektowany, w kazdym razie VENTURA zdawaj relacje z przebiegu "wyciszania" i koniecznie napisz o efektach, czytam z zaciekawieniem, Panie Piotrze prosimy o wypowiedz:)

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyciągnełem wałek, co do rozmontowania go to faktycznie można zapomieć, nawet po nagrzaniu. Dlatego dziś dałem go do naprawy do dość dobrego zakładu ale przez znajomego żeby było taniej bez faktury :) Albo dorobią tuleje pod element dekompresora albo napawają wałek i wyszlifują żeby sprawe ciaśniej spaspwać. Tak czy siak powinno być dobrze a dekompresor będzie nadal działał. Jak poskładam maszyne to napisze jak się udało wysiszanie. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jak dalej potoczył się temat ? mam taki sam problem i tez bede się musiał za to zabrać. U mnie jeszcze ostatnimi czasy pojawiła sie dziwna rzecz. Po ustawieniu zaworów silnik odpala bez problemu i nie gaśnie. Po przejechaniu ok 500 km zaczyna gasnąć na wolnych, nie daje się uruchomić i nawet regulacja wolnych obrotów nie pomaga. Czy to możliwe żeby po takim przebiegu kasowały się luzy ( jak sprawdziłem to 3 z 4 są zaciśnięte)? Dodam ze moto przeszło remont cylindra i głowicy. Czy moze być to związane ze złym dokręceniem głowicy ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bad Man a co to za remont glowicy ? , moze gniazda byly naprawiane , albo zawory wymieniane to moze kiepskie materialy zostaly uzyte ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniane były uszczelniacze i docieranie.... Nie jestem pewny czy mechanik przykręcał głowicę kluczem dynamometrycznym bo sądząc po kłopocie jaki mam mogę się wszystkiego spodziewać. Do tego dochodzi jeszcze to denerwujące cykanie :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

hmmm.... rozrusznik? z tego co wiem to dekompresator jest potrzebny przy rozruchu noznym, rozrusznik go nie wymaga....

 

 

czesć

klient który był poprzednim właścicielem mojego nx 650 po wymianie tłoka stwierdził że dekompresator jest zbyteczny więc go nie założył .Po złozeniu silnika za chiny nie mógł go odpalić , tak go chetał że wykończył akumulator a ponad to spieprzył sprzęgło kierunkowe rozrusznika .Moto dało się odpalić tylko w brutalny sposób (samochód i linka) -aż mnie ciary przechodzą jak to sobie wyobrażę. :notworthy:

Tak więc ten element jest niezbędny , teraz jest nowy i cyka sobie kulturalnie ale bez kosztów się nie obyło.

 

Pozdrawiam : :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...