Leszek45 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Było by super gdyby była wersja z 21 szprychowym kołem i wysokim zawieszeniem. Ale obawiam się że to mało prawdopodobne.W wał nie wierze by w tym przypadku pozostał jeśli to ma być silnik od Deauville. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ja tam nie jestem wielkim znawcą i mechanikiem, ale w jakość sprzętu KTM bym nie wątpił, szczeglónie jesli chodzi o LC 8.W koncu to rotax a oni robią silniki lotnicze więc nie odpieprzają fuszerki.Potwierdzają to w końcu ,o czym każdy wie, rankingi najbardziej cenionych motocykli w gronie nie tylko amatorów ale też i zawodników.Połowa ich lata na KTM. Dla mnie 990 Adwenture to klasa sama w sobie.BMW 1200Gs- też techniczny bajer ,ale w trudnych rajdach ich nie widać /ja bałbym sie ,że zachacze garkami Gs o ściany garażu..... /Pewnie ten amerykanin miał podróbke z Hong Kongu./ żart/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Coś bym napisał, ale avatar mnie rozprasza :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Witka.Mam to szczęście, że jestem (jeszcze) posiadaczem dwóch dużych enduraków. Ktoś wcześniej napisał, że najczęściej wykorzystuje się je w 99% na asfalcie i w 1% w terenie. To, przynajmniej w moim przypadku, prawda. Ale uprawiając właśnie ten 1%-owy styl jazdy chciałbym jednak mieć stabilny oraz szybki motocykl więc rezygnacja z 21'' jest, moim zdaniem, błędem. Dla mnie ideałem byłby silnik Tigera 955i lub 1050 w opakowaniu XTZ 750 + grubsze lagi i lepsze hamulce. Popatrzcie, co dzieje się w USA. Kawasaki KLR 650 jest konstrukcją z połowy lat 80-ych. Jednak cały czas go tam klepią i, pomimo, że jego niezawodność jest dyskusyjna, sprzedają (ok. $5000). Faktycznie smutno się robi, że nie można już kupić nowego rasowego, dużego enduro, niekoniecznie powalającego osiągami ale dającego też frajdę w terenie jeśli najdzie mnie na to ochota.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekMMz Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) Macie do wyboru jeszcze coś takiego, choć cena odstrasza (prawie 29tyś zł): http://www.motocyklemz.pl/baghira_enduro.html Nie mam pojęcia jakie są opinie na temat tego motocykla, może ktoś z czymś takim się spotkał i mógłby coś na ten temat powiedzieć. Edytowane 1 Września 2007 przez KrzysiekMMz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) Macie do wyboru jeszcze coś takiego, choć cena odstrasza (prawie 29tyś zł): http://www.motocyklemz.pl/baghira_enduro.html Nie mam pojęcia jakie są opinie na temat tego motocykla, może ktoś z czymś takim się spotkał i mógłby coś na ten temat powiedzieć.Fakt może ktoś dosiadał Baghiry enduro / w tym roku też jako supermoto/ i podzieli się opinią. Jak na silnik / Yamaha XTZ 660/ i zawieszenie to faktycznie powinien być fajny motorek enduro. Edytowane 2 Września 2007 przez Leszek45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) ja mam takie samo zdanie jak hikor. nawet gdybym miał tylko 1% jechac w terenie szutrowym lesnym czy innym...to uwielbiam miec PEWNOŚĆ jadac 99% asfaltem że w każdej chwili moge zjechac w bok::icon_razz::):crossy::) a tak na margnesie charakterystyka motocykla enduro kół 21, ma zalety duzo częsciej..np w podjazdach na kraweznik, dziurawych drogach.....dlatego szykuje sie do lc8adventure:L):crossy::): Edytowane 2 Września 2007 przez jankes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Odświeżając temat, czy ktoś jeszcze ma jakieś przecieki na temat nowego trampka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroman Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 to napewno nie bedzie nowy transalp - to są malowane obrazki ludzi którzy przypuszczają jak może on wyglądać. Tak samo było z Varadero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 to napewno nie bedzie nowy transalp - to są malowane obrazki ludzi którzy przypuszczają jak może on wyglądać. Tak samo było z VaraderoObyś miał racje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Moze nowego Transalpa juz w ogole nie bedzie? Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) Mimo, że dosiadam obecnie dużego Bandita to zamierzam w najbliższej przyszłości zakupić jakieś (też duże :icon_mrgreen:) enduro. W zasadzie nie liczę na zakup nowego motocykla ale z posiadanej wiedzy i z relacji przyjaciół/znajomych wybór padnie najprawdopodobniej na Afryke. No chyba, że trafie 6 w LOTTO to wtedy zaszaleje :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:Pozdrawiam.Acha no i coś w temacie. Nowy Trampek to nic rewelacyjnego. Bardzie ewolucja niż rewolucja (ktoś juz to chyba napisał przede mną). Ewolucja w nie tym kierunku, w którym chcieliby potencjalni nabywcy. Edytowane 5 Września 2007 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastec Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Czytam Wasze posty i nasuwają mi się po tej lekturze następujące wnioski: - Prawdziwy enduroman powinien mieć koła szprychowe, z przodu 21" i jego motocykl powinien mieć wygląd taki jaki był modny w latach 90-tych. To ile jeździmy po asfaltach, ile po szutrach a ile po prawdziwych miękkich drogach oraz pozycja za kierownicą, wzrost kierowcy nie ma większego znaczenia - Wszyscy, którzy kupują V-Stromy lub Triumphy Tiger to pedały, ponieważ mają koła alu i nie pojadą po piachu - Prawdziwi twardziele jeżdżą Afriką - Kolejny mój wniosek - w marketingu strategicznym centrali Hondy w Japonii pracuje banda idiotów, ignorantów, która nie rozumie potrzeb rynku i nie śledzi trendów jakie wyznacza http://forum.motocyklistow.pl - a tak w ogóle to kiedyś było fajnie a teraz jest do dupy Sorry Panowie ale jak Was czytam to jakbym słuchał staruszków oczekujących w kolejce do lekarza w przychodni rejonowej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 (edytowane) Czytam Wasze posty i nasuwają mi się po tej lekturze następujące wnioski: - Prawdziwy enduroman powinien mieć koła szprychowe, z przodu 21" i jego motocykl powinien mieć wygląd taki jaki był modny w latach 90-tych. To ile jeździmy po asfaltach, ile po szutrach a ile po prawdziwych miękkich drogach oraz pozycja za kierownicą, wzrost kierowcy nie ma większego znaczenia - Wszyscy, którzy kupują V-Stromy lub Triumphy Tiger to pedały, ponieważ mają koła alu i nie pojadą po piachu - Prawdziwi twardziele jeżdżą Afriką - Kolejny mój wniosek - w marketingu strategicznym centrali Hondy w Japonii pracuje banda idiotów, ignorantów, która nie rozumie potrzeb rynku i nie śledzi trendów jakie wyznacza http://forum.motocyklistow.pl - a tak w ogóle to kiedyś było fajnie a teraz jest do dupy :) qrcze, po prostu esencja tego co miałem na myśli - gratuluję ;)tylko drobna korekta - prawdziwi twardziele jeżdża super tenerami ;) a tak poważnie - mimo dużej dawki ironii w pierwszym podpunkcie (z wyjątkiem wyglądu) faktycznie opisałeś dokładnie to czego oczekuję od moto - ma być uniwersalne, zawsze. Nie musi być najlepsze w jakiejkolwiek dziedzinie, ale w każdej musi mieć coś do zaoferowania.Żeby nie było - 20 minut temu wracając z Wawy trafiłem na 2 km drogi zamkniętej z powodu remontu, nie zastanawiając się zrobiłem sobie objazd po piachu i półmetrowej trawie. Jak potrzebuję mogę trzymać w trasie 140-150, wjechać na praktycznie każdy krawężnik, a jak mam humor to mogę wygodnie zawieźć na drugi koniec PL 50 kg cementu albo kuchenkę mikrofalową. A jak już dojadę na miejsce to mogę wjechać w środek lasu, żeby rozbić namiot.Pomijam już to, że praktycznie cały serwis motocykla mogę zrobić w przydomowym garażu.No i teraz na co mogę zmienić XTZ, aby nie stracić żadnej z tych możliwości ? (KTM niestety jakoś mi nie podchodzi) pozdrawiam, Adam(XTZ 4ever? ;) ) Edytowane 7 Września 2007 przez fxrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Kup Afryke. Wtedy cały serwis przeprowadzisz w garażu. Zawory są na śrubki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.