Merh Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 chodzi mi o zawory i ich wpływ na predkosc motocykla.czy moze byc tak ze mimo oryginalnych lasek popychaczy zawor bedzie sie niedostatecznie otwierał? mam taki problem w czasie jazdy i juz nie wiem co robic.wydaje mi sie ze zawor ssacy za mało sie otwiera i nie wpada na wysokich obrotach dostateczna ilosc mieszanki,aby moto rozpedzic powyzej 90/h. co Wy na moją teorię? bo juz prawie wszystko juz powymieniałem.gaznik juz patrzyłem-po zmianie poziomu paliwa rozpedzał sie do 100/h ale to nie to. w czasie rozpedzania przy 90/h zostaje mi jeszcze z 1/3 rolgazu. ja juz nic nie wiem. przyspieszacz zmieniłem,spalanie na swiecy jest kawa z mlekiem i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Jezeli masz takie przypuszczenia to nie pozastaje nic innego jak sprawdzic stan krzywek kol rozrzadu, lasek popychaczy, mozesz jeszcze zerknac na dlugosc trzonu zaworow, moze ktos kiedys obcinal albo szlifowal po wyklepaniu :( Mi sie jednak wydaje ze problem tkwi bardziej w stanie silnika niz samych krzywkach... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 o to chodzi ze wszystko jest zrobione,lacznie z głowica.laski odpadaja.moto po prostu na czwartym biegu przestaje przyspieszac od 2/3 gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zmierz cisnienie sprężania, wtedy będziesz miał odpowiedz. A ten, który robił ten silnik to miał duże pojęcie, czy tylko zrobił by zrobić? Moze masz złe przełożenia na zębatkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 2/3otwarcia przepustnicy wtedy w gaxni8ku ma najwieksze znaczenie wielkosc dyszy głównej czy jest ona zgodna z oryginałem ? sprawdź wszystkie długosc krzywek popychaczy i innych elementów moze cos wyjdzie ... a moze poprostu tak juz fabryka wymysliła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) a widzisz. i tu i ja sie zastanawiam. dysza jest oryginał 140.napewno oryginał. głowica była zrobiona na oryginalnych zaworach przefrezowanych.silnik składałem ja z ojcem wg. zalecen zawartych na forach.pali na kopa wszystko jest niby ok,na obroty na luzie wkreca sie ładnie nic nie strzela,nie kopci. a tu takie cos. przełozenie na zdawczej 21x nie wiem ile tam z tylu jest :crossy: na wale oryginał zebatka.a pytanie do ludzi z gazniolem od wsk( U3) czy macie takie problemy na 140 dyszy i 30 przepustnicy?spręzanie"na buta" jest dobre,bo na kopniaku mozna stac przez jakies 4sekundy.poza tym jest po szlifie,na almocie,pierscienie derdy,łozyska wszystkie nowe,wał regenerowany,krzywki oryginały o nominalnym wzniosie,nowe prowadnice brazowe 1044.no i nie wiem co tam jeszcze.zaplon na znaki.poziom paliwa juz sprawdzałem. Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez Merh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jak dla mnie to za duża zebatka do Junaka. Na 21 Junak nie będzie bił rekordów prędkości. Ja np. mam 20 a kolega zębatke koszową, czyba 18, i powiem szczerze że jego Junak szybciej zapiepsza od mojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 a do janka czasem 180 dysza nie podchodzi ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 podchodzi,jest znaczona 100 w gaznikach U3.probowałem na niej i jedzie nieco szybciej.ale to nie tego wina.mam zebatke 20z<mała poprawka>.normalnie kaka na całego ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Sugesti poszukiwania przyczyny może być kilka:1)Układ zasilania:- sprawdź filtr powietrza;- przepustowośc kranika - może być za mała wydajność w skutek przytkania lub za małej średnicy przelotu- zatkana dziurka w korku paliwa;- może za niski poziom paliwa (powiwnien być ok 2mm poniżej krawedzi rozpylacza; 2)Rozrząd- czy aby z ustawieniem faz rozrządu wszystko ok? sprawdził bym to na wszelki wypadek może masz znaki na kołach po pijanym kontrolerze w fabryce :banghead: 3) Zapłon- czy aby wszystko ok. z luzami wałka iskrownika, - płytka przyspieszacza zapłonu nie ma luzów na wałku?- Iskrownik z natury rzeczy ma dobrą iskrę przy rozruchu i gorszą w wyższych prędkościach obrotowychmoże jakiś problem z magnetyzmem szczątkowym wirnika?- może warto spróbować na bateryjnym? w tej chwili przychodzi mi tyle do głowy.moze się przyda - pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 dziekuje za rady. co do zapłonu to raczej nie,bo gdyby cos bylo nie tak to moto zaczeloby kichac i przerywac.brak paliwa...hmm...jeszcze raz sprawdze.kran niedawno czysciłem a jest to oryginał junakowy,wiec przelot jest raczej w normie.jeszcze to sprawdze.poziom paliwa-jeszcze raz sprobuje podwyzyc.filtr powietrza juz sprawdziłem i wyczysciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacot Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Najprawdopodobniej jak to ktos napisal, przyczyna tkwi w stanie silnika.Jesli jak piszesz, masz "przefrezowane zawory" to rozumiem ze sa oryginalne przefrezowane gniazda i szlifowane oryginalne zawory. W takim przypadku nie ma mozliwosci, zeby Junak mial st.sprezania wiele wyzszy od 6. I nie pojedzie "setki" chocby nie wiem co.Jest jeszcz mnostwo mozliwych innych przyczyn, ktore trudno zdiagnozowac korespondencyjnie ale bankowo, najczesciej przyczyna glowna jest stan glowicy. Na remonty glowic przez frezowanie gniazd i szlifowanie starych zaworow szkoda pieniedzy. Chyba ze to "pierwsze frezowanie i nie za duze jak na pierwsze" :bigrazz: Ale dosyz rzadko sie trafiaja glowice w stanie, w ktorym by to bylo mozliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 prosbe mam do kolegi Jacota:jezeli jest mozliwosc kontaktu z adminem JP to prosiłbym o jakiegos maila czy cos,bo cos nie bardzo moge sie tam znowu zalogowac.meile nie chce mi dojsc,sa problemy z ich wysłaniem. co do głowicy to z checia ja sprawdze,ale to juz w zimie.bardzo mozliwe ze byly juz kiedys wczesniej frezowane a ich wymiar po prostu zmniejsza kompresję.poczekam,zobacze.poki temp. nie spada ponizej 5st moge sobie dalej smiało jezdzic.dzieki za naprowadzenie na trop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacot Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jezeli "JP" oznacza forum "Junaka Pomorskiego" to nie mam z nim zadnego zwiazku aktualnie. W ogole rzadko bywam na jakichkolwiek "forumach" :wink: A jesli o "Liste Junaka" to musialbys mi na priv napisac cos wiecej o swojej subskrybcji bo przyznam, ze nick nic mi nie mowi :wink: A co do glowicy to jest oczywiscie sluszna koncepcja, zrobienie glowicy "na cacy" na pewno odmieni Twoje zycie junakowe ale zanim do tego dojdzie mozesz spokojnie polatac, posluchac, posprawdzac, poprobowac dostrojen.Na "dychawicznym motorze" niektore rzeczy latwiej znalezc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 sie poszuka w takim razie :banghead: narazie moto rozwija 100 i wystarczy mi to spokojnie. ia tak jezdze 80 ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.