WoWski Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Mam problem z mito, nie wkręca się na obroty tak jak powinna ( chyba ), na wysokich obrotach idzie idealnie od 8-9 tys w góre, a jak się z nich zejdzie to łapie muła. Przy ruszaniu na jedynce strasznie wolno się wkręca na obroty. Chyba dostaje za dużo paliwa? Czy poprostu ten typ tak ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 możliwe że to regulacje, ale zachowuje się jak by zawór był cały czas otwarty- sprawdż zawór, potem czyśc gażnik i reguluj a będzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 w pierwszej kolejnosci rzeczy podstawowe.wyczysc filtr powietrza.wymyj go wysusz.przeczysc gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoWski Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Gaźnik przeczyściłem, filtr powietrza wymyłem i śilnik stał się odrobine bardziej elastyczny. Główny problem nie został jednak rozwiązany, więc odkręciłem wydech i teraz pytanie jak sprawdzić zawór wydechowy? Zdjęcia mechanizmu otwierajacego zawór. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d86376d17a74cac2.html Zaznaczone na czerwono groty strzałek służą pewnie do regulacji, i widać że coś chyba jest nie tak. Jest to położenie na zgaszonym silniku bądź wolnych obrotach, zmiana następuje przy ok 8 tys. Jak to ustawić? Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez WoWski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Gaźnik przeczyściłem, filtr powietrza wymyłem i śilnik stał się odrobine bardziej elastyczny. Główny problem nie został jednak rozwiązany, więc odkręciłem wydech i teraz pytanie jak sprawdzić zawór wydechowy? Zdjęcia mechanizmu otwierajacego zawór. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d86376d17a74cac2.html Zaznaczone na czerwono groty strzałek służą pewnie do regulacji, i widać że coś chyba jest nie tak. Jest to położenie na zgaszonym silniku bądź wolnych obrotach, zmiana następuje przy ok 8 tys. Jak to ustawić?Możesz tesz mieć zadużą dysze i go przylewa na wolnych mi moto tak samo robiło dobiero od 7 tys obr miał taki odrzut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Gaźnik przeczyściłem, filtr powietrza wymyłem i śilnik stał się odrobine bardziej elastyczny. Główny problem nie został jednak rozwiązany, więc odkręciłem wydech i teraz pytanie jak sprawdzić zawór wydechowy? Zdjęcia mechanizmu otwierajacego zawór. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d86376d17a74cac2.html Zaznaczone na czerwono groty strzałek służą pewnie do regulacji, i widać że coś chyba jest nie tak. Jest to położenie na zgaszonym silniku bądź wolnych obrotach, zmiana następuje przy ok 8 tys. Jak to ustawić?Jeśli przy niskich obrotach zawór jest lekko uchylony, a od 7-8tys maksymalnie otwarty to wszystko jest dobrze. Z tym, że otwierać powinien się wraz ze wzrostem obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoWski Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Moto nareszcie jedzie jak należy nawet na niskich obrotach. Zmniejszyłem ilość paliwa w gaźniku. Za najprostszą rzecz zbrałem się na samym końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1991 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Moto nareszcie jedzie jak należy nawet na niskich obrotach. Zmniejszyłem ilość paliwa w gaźniku. Za najprostszą rzecz zbrałem się na samym końcu. :flesje: mam pytanie,posiadam cagive mito evo 125 z 1998 i rowniez to jest mul,dam mu szybko gazu a ten buuuuuu a powoli i dobrze ale wraz sie nie wkreca dobrze w oboroty,kolega ma mito evo ale starsza wersje i jego to rakieta a moja to naprawde mul idzie tylko 140km/h,kurde co jest?u ciebie tak samo bylo?jak zmniejszyc ta ilosc paliwa w gazniku?pomozesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Dawkę paliwa zmienia się odginając blaszkę na pływaku, bądź przesówając zawleczke na iglicy. Edytowane 14 Września 2007 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoWski Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) Jeśli jedzie 140 na maxa. To raczej nie gaźnik bo na wysokich obrotach paliwa pochłonie każdą ilość a jak byłoby mało paliwa to zaczełaby przerywać, u mnie wcześniej jechała 175 na 6 i dało by rade więcej ( 7 biegów i gaźnik mikuni 35mm ), po regulacji silnik jest bardziej elastyczny. Moją na końcu 3 mam 120 przy 12tys. Napisz więcej na jakim biegu i przy jakich obrotach osiąga 140. Jaki przebieg i co było robione, moja miała wymieniany tłok i nowy nicasil na cylindrze(-czy jakos tak) po 11tys. Może pora na taką wymiane? Edytowane 16 Września 2007 przez WoWski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.