seba87 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) dlatego jestem zwolennikiem robienia 8-ki na półsprzęgle i operowania gazem... Edytowane 14 Października 2011 przez seba87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotbehemoth Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 dlatego jestem zwolennikiem robienia 8-ki na półsprzęgle i operowania gazem... Ja się na tym przejechałem. Dobrze jest umieć manewrować z półsprzęgłem i gazem - tak byłem uczony na kursie. Jednak jak na egzaminie trafiłem na motocykl, w którym gaz ma duży luz, a sprzęgło łapie zupełnie inaczej niż na kursowym sprzęcie to poległem na ósemce. Pewnie jakbym pojeździł nim z 5-10 minut to bym się przyzwyczaił, ale na egzaminie wsiadasz, robisz nawrót i zaczynasz ósemkę (przynajmniej ja tak miałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Tak naprawdę na to przepisu nie ma. Albo trzeba umieć nauczyć się manewrować gazem i sprzęgłem na odcinku 5m :D albo trafić na dobry motocykl i cisnąć na jedyneczce :P Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekhonda Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 no wiec dzis zadałem :icon_biggrin: , chłopak przede mną oblał z powodu nie założenia kamizelki i kasku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berolok Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) jutro mam egzamin i mam pytanie czy np jak wylosuję światła mijania i kierunki czy trzeba robić to na odpalonym motorze czy na włączonym zapłonie ? czy muszę siedzieć na motorze czy chodzić wokół niego ?jakieś porady żeby zdać ? Edytowane 18 Października 2011 przez berolok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) jak masz mijania i kierunki, to robisz to tylko na włączonym zapłonie. Silnik nie musi być odpalony. Siadać na motocyklu również nie musisz. Nawet łatwiej sprawdza się światła obchodząc motocykl. Musisz tylko egzaminatorwi wyraźnie pokazać, że te światła sprawdzasz, przykładając do nich dłoń. a rady żeby zdać - po prostu się staraj nie stresować i się z niczym nie śpiesz. Nikt Cię tam nie goni, a łatwiej popełnić wtedy błędy Edytowane 18 Października 2011 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 chłopak przede mną oblał z powodu nie założenia kamizelki i kasku Dawno się tak nie ubawiłem :) Dobrze, że przez roztargnienie nie wsiadł do samochodu, zamiast na motur... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berolok Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 dzięki a co pokazuje na opalonym motorze?o prócz 2 rzeczy do pokazania łańcuch ?i ostatnie pytanie wiem że przy każdym ruszeniu trzeba się odwrócić ale tylko przez lewe ramie czy prawo lewo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekhonda Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Obróc sie w lewo ale jak obrócisz sie w prawo tez żle nie bedzie, na odpalonym silniku sprawdzasz swiatła drogowe , lańcuch zawsze luz około 2 cm na srodku odległosci miedzy zębatkami . nie zapomnij przepchnąć moto na odległosc 5 m i oprzeć go na stopce. Nie podeprzesz go majac ruszyc do ósemki traktuja to jako bład .Mozesz zabrac swoje rekawice bo zimno jak ....... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucizze Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 A ja idę w kombiku berika w którym mam pozdzierane slidery + buty adrenalina wysokie rękawice rocket i wezme kask ari :) Ciekawe jaka będzie mina egzaminatora :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 A ja idę w kombiku berika w którym mam pozdzierane slidery + buty adrenalina wysokie rękawice rocket i wezme kask ari :) Ciekawe jaka będzie mina egzaminatora :) - Nastepny ktory jezdzi bez prawka - pomysli i obleje :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubik Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 O ile pamiętam światła mijania to na odpalonym sprzęcie - na samym zapłonie będziesz miał pozycyjne. Odwracanie teatralnie lepiej przeprowadzać przy każdym ruszaniu. Ja tak robiłem (na zapas wręcz) - wynik - zero błędów na placu i na mieście. Dziś odebrałem plastik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekhonda Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 ) Ciekawe jaka będzie mina egzaminatora :) ura bura szef podwóra i czas podreperowac konto czyli oblewamy ;) skoro instruktor jeden z drugim mówia nie wychylaj sie z ciuchami , to cos w tym jest :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiaczek Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 jak masz mijania i kierunki, to robisz to tylko na włączonym zapłonie. Silnik nie musi być odpalony. Siadać na motocyklu również nie musisz. Nawet łatwiej sprawdza się światła obchodząc motocykl. Musisz tylko egzaminatorwi wyraźnie pokazać, że te światła sprawdzasz, przykładając do nich dłoń. a rady żeby zdać - po prostu się staraj nie stresować i się z niczym nie śpiesz. Nikt Cię tam nie goni, a łatwiej popełnić wtedy błędy mylisz światła mijania z pozycyjnymi - mijania na włączonym silniku (są automatyczne), pozycyjne na wyłączonym. Cytuj Markowe okulary w centrum Krakowa: Optyk Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berolok Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 więc dziś odbył sie mój egzamin teoria + praktyka na teorii miałem 1 błąd ale to przez głupotę walenie n a pamięć bez czytania plac elegancko bez błędu i wyjazd na miasto wszystko dobrze idzie jeżdżę już 10 min skupiłem się na pieszych i był znak Stop nie zatrzymałem się przed linią i słyszę niech pan zjedzie na parking i dupa oblałem .... przez taką głupotę ale cóż trzeba do następnego egzaminu się przygotować ps. kierunki nie są już obowiązkowe na ósemce i slalomie wycofali, motorem na kursie na jakim się uczyłem była Honda cbf250 a dostałem Yamahe ybr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.