Blood Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 A jeszcze ostatnia rzecz, bo to też mi wyleciało z głowy. Najpierw sprawdzam te dwie wylosowane rzeczy, potem łańcuch, potem przeprowadzam motor 5m, stawiam go na podnóżku i następnie mam chyba komendę, żeby przygotować się do jazdy. Wtedy mam założyć kask i wszystko, wsiąść na motor, sprawdzić lusterka i tutaj znów muszę zacząć sprawdzać światła, skrętność kierownicy, amortyzatory (przez rozbujanie motoru) itp.? Czy wystarczy już ubrać się, sprawdzić lusterka i ruszyć? Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandrzej_1400 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Może z tego materiału coś się komuś przyda: http://regiomoto.pl/portal/porady/prawo-jazdy-kat-jak-zdac-egzamin-na-motocyklu-fotoporadnik Cytuj Moje zabawki:NEO; Intruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) Ja amorów skrętności i halulców nie sprawdzałem nie jest to wymagane. Ważne jest ustawienie lusterek kierunek i obejrzenie sie za siebie Edytowane 3 Lipca 2011 przez przemas22 Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ja dla świętego spokoju sprawdziłem, widziałem, że niektórzy też sprawdzali światła, kierunkowskazy itp. Z resztą to też kwestia jakiego egzaminatora trafisz. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Przedemną tez ktoś sprawdzał. Ale mój nauczyciel mówił , że nie wymaganie. Radził abym skupił sie na prawidłowym wykonaniu wymaganych elementów tak zrobiłem. Efekt sukces za 1szym razem :) Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berolok Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 witam ma parę pytań dotyczących prawka może niektóre błahe ale lepiej zapytać 1.Czy na egzaminie mogę mieć kask na crossa? czytałem jedną historie że osoba zdająca egzamin przy wyjezdzie na miasto nie domkneła szybki i oblała że niby osa może wlecieć itd..??2.Czy na Slalomie i ósemce trzeba włączać kierunki?na ósemce trzeba sie rozglądać prawo lewo a na slalomie tylko w stronę która sie skreca?3.wiem że przed przystąpieniem do jazdy koniecznie trzeba sprawdzić naciąg łańcucha,mam egzaminatorowi powiedzieć jaka ma być granica luzy chyba 1,5-2,5cm i jak ten luz jbc zmierzyć? ?4.jak wygląda slalom bo na filmikach widze że jest połączony z ósemką,najpierw robi sie 2x slalom potem wjezdzam od razu na ósemke czy musze sie zatrzymać?5.Jeżeli zostanę wylosowany jako pierwszy mam prawo poczekać na rozgrzanie się silnika?6.w cbf250 światła mijania zapalają się automatycznie?sygnał sygnał świetlny chodzi o mrugniecie długimi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubik Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Ponieważ jestem świeżo po egzaminie, postaram się pomóc:ad 1: weź kask i spytaj na miejscu. Jak nie pozwolą, skorzystasz z kasku należącego do WORDu. Nie sądzę, żeby miało to jakieś znaczenie.ad 2: zależy od egzaminatora, spytaj. Ja nie musiałem w ogóle używać kierunków na placu. Co do upewniania się na ósemce - egzaminator kazał w obie strony.ad 3: naciąg sprawdzasz na środku między zębatkami uginając łańcuch, dla YBR 250 średnio powinno wyjść 2,5-3,5 cm. Nic nie pokazujesz, tylko mówisz jak to sprawdzasz.ad 4: ósemka i slalom to jedno zadanie egzaminacyjne, najpierw wjeżdżasz na ósemki, robisz 5, wyjeżdżasz jadąc z powrotem na miejsce startowe, ale nie zatrzymujesz się, nawracasz oraz od razu zaczynasz robić slalom, na końcu zawracasz i jeszcze jeden slalom. Konieczne teatralne gesty upewniania się o możliwości zmiany kierunku (oglądanie się na maxa przez ramię).ad 5: silnik ma być rozgrzany, ale nie będzie. Możesz próbować dyskutować. Na pewno masz prawo do rundki zapoznawczej ze sprzętem.ad 6: co do świateł nie wiem, ale we wszystkich nowszych moto zapalają się automatycznie. Sygnał świetlny to mrugnięcie długimi. Jakbyś coś jeszcze potrzebował, daj znać. Ja mam jedną uwagę - na kursie ćwicząc te wszystkie ósemki i slalomy motocykl miał tak wyregulowane obroty, że ledwo się toczył. Tymczasem na egzaminie na jedynce bez gazu zasuwał jakieś 10-15 km/h. Zdałem tylko dlatego, że na ostatnich lekcjach ćwiczyłem te manewry placowe na dwójce, prawie rysując podnóżki. Przejedź się któregoś dnia do WORDu i zobacz jak zdają inni - warto zrobić wywiad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shad11 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 ile kosztuje u was kurs i egzaminy? ile to wychodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwikol Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Co kraj to obyczaj, co WORD/MORD/PORD to inne zwyczaje.Zapytaj na początku i po sprawie.A najlepiej zobacz jak zdają inni i to powinno rozwiać Twoje wątpliwości. Co do kasku, to egzaminator musi mieć z Tobą łączność, więc własny kask raczej odpada. Chyba że mają jakiś system łączności, który bedziesz mógł zamontować u siebie, ale na to bym nie liczył. Z osą to już chyba trochę naciągane. W sensie że oblali kogoś za to. Bo samą osę raz udało mi się upolować przy otwartej szybie. Odbiła się, ja szybko zamknąłem szybę i co się okazało. Skubana zaczęła mi po chwili łazić po twarzy pod szybą. To nie jest przyjemne doświadczenie... Edytowane 14 Października 2011 przez Cwikol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) ile kosztuje u was kurs i egzaminy? ile to wychodzi? 900zł + 20zł badanie + 162zl egzamin A+B - 1500zł + badania Edytowane 14 Października 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubik Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Co do kasku, to egzaminator musi mieć z Tobą łączność, więc własny kask raczej odpada. Chyba że mają jakiś system łączności, który bedziesz mógł zamontować u siebie, ale na to bym nie liczył. ja zdawałem w WORD Radarowa (wawa).System łączności to zwykłe walkie talkie ze słuchawką zakładaną na ucho, można więc mieć własny kask.Oczywiście o wszystkie niuanse należy pytać, pytać, pytać egzaminatora. Mój był bardzo w porządku, wszystko tłumaczył i się nie czepiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berolok Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 dobra dzięki za odpowiedzi wszystko już raczej wiem , tylko ten lancuch kazdy pisze co innego że naciag ma byc 1,5-2,5 drugi znowu 2,0-4cm ja w crossie mierzyłem na dwa palce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 dobra dzięki za odpowiedzi wszystko już raczej wiem , tylko ten lancuch kazdy pisze co innego że naciag ma byc 1,5-2,5 drugi znowu 2,0-4cm ja w crossie mierzyłem na dwa palceBo ten "każdy" to nie wie, że prawidłowa i jedyna odpowiedź na takie pytanie to: luz ma być taki jak jest to opisane w instrukcji do motocykla. :) Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba87 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 dobra dzięki za odpowiedzi wszystko już raczej wiem , tylko ten lancuch kazdy pisze co innego że naciag ma byc 1,5-2,5 drugi znowu 2,0-4cm ja w crossie mierzyłem na dwa palceWażne jest aby pokazać, że pamięta się o sprawdzeniu naciągu. Jeśli egzaminator zapyta o to ile powinien mieć luzu, powiedz, że przeważnie od 2-3cm, zależnie od sprzętu i nie będzie się już facet czepiał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 ... Ja mam jedną uwagę - na kursie ćwicząc te wszystkie ósemki i slalomy motocykl miał tak wyregulowane obroty, że ledwo się toczył. Tymczasem na egzaminie na jedynce bez gazu zasuwał jakieś 10-15 km/h. Zdałem tylko dlatego, że na ostatnich lekcjach ćwiczyłem te manewry placowe na dwójce, prawie rysując podnóżki. Przejedź się któregoś dnia do WORDu i zobacz jak zdają inni - warto zrobić wywiad. Ja lata temu zdawałem na jakimś rzęchu w którym wyskakiwała jedynka. Więc wszystkie manewry - ósemki , slalom , ruszanie pod górę musiałem robić na dwójce :icon_mrgreen: W dodatku rzęch był niemiłosiernie ciężki i gasł na wolnych obrotach, więc na mieście po prostu "uciekłem" egzaminatorom na tyle daleko, żeby nie widzieli jak mi silnik gaśnie na światłach :icon_mrgreen: Jakimś cudem zdałem za pierwszym razem, ale ile się napociłem to tylko ja wiem :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Powodzenia Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.