Matex Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam Kupiłem lc4 640 enduro w 2007 z 2005roku... i: -przejechałem 1100km(po miescie i na kole czasem) i zrobiłem przegląd(filtry+olej) w lublinie w NMR-ze.-do tego czasu wszystko było w porządku-musze powiedzieć że większoć czasu to na kole próbuje śmigać niż w terenie możę ten olej leci przez to żę na kole sie śmiga:|...nie wiem-po wymianie zauważyłem że z filtru powietrza cieknie mi olej otworzyłem go i było w nim około pół szklanki oleju.. wylałem olej odpaliłem i widziałem jak mi odmą zapiepsza olej... poczekałem aż maszyna ostygnie sprawdziłęm stan oleju i sie okazało żę mam w ciul za dużo.... spuściłem olej do butelki i wlałem z powrotem aż będzie odpowiedni stan... w butelce zostało 400 ml oleju...( PS. w NMR jak pytałem ile oleju weszło to powiedzleli że 2 litry a ja z tej butelki aby 1 litr wlałem i był stan). teraz jednak nadal mi cieknie z odmy i nie wiem czym to jest spowodowane;/ proszę o konkrety w pomocy a nie gdybanie:] z góry dziękuje:) Edytowane 19 Sierpnia 2007 przez Matex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 tez mam takiego ktm tyle że z 96roku i wersje SC i u mnie miesci sie 1.5litra oleju:) mialem identyczny problem co Ty ,tez lało mi sie przez odme ale motor rowniez bardzo kopcił i okazało sie ze pekł mi pierscien olejowy, zmieniłem go i wszystko wrocilo do normypzdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matex Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 (edytowane) u mnie nie kopci... nawet jak jest zimny dymka nie puszcza... siły ma jak traktor.... mam na prawym delku jeszce takią szybke(nie wiem jak sie to nazywa) i z uszczelki tego podglądu poci sie olej troszki...;/ nie wiem co jest grane ale denerwuje mnie to że przed zawiezieniem do "specjalistów" (NMR-lublin) nic sie nie działo... co do Twojej odpowiedzi to mierzyłeś ciśnienie jak miałeś pęknięty ten pierścień olejowy? Edytowane 19 Sierpnia 2007 przez Matex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 ciśnienie Ci nic nie powie. idz do skóry i powiedz co i jak! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 NMR to b.dobry warsztat, jeden z niewielu w Lublinie tak ze jak kolega wyzej powiedzial idz do Skory i powiedz co sie dzieje. Moze znajdzie jakies rozwiazanie. Ja tam KTM nie znam,ale wiekszosc motocykli zaprojektowano do jazdy na 2 kolach i moga sie buntowac jezdzac na jednym. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matex Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 "NMR to b.dobry warsztat" dziś 19.08.2007 byłem na obwodnicy Puław i gadałem z ludźmi z LBN i nikt mi nie polecał NMR:] co do tych 2 kół masz racje ale odpisałeś jak typowa mamuśka:] niektórych nudzi jazda na 2 kołach i tyle... ja próbuje aby na 1 jezdzic jak narazie. dziekuje i tak za chęci:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Hehe mamuska, raczej tatus.A co to takiego LBN ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Lbn = Lublin Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 W takim razie pojedz do warsztatu ktory ci polecali.W mojej opinii olej w w filtrze pokazuje sie gdy pierscienie zlapia luz, ale tutaj nie sadze zeby to bylo problemem, raczej olej nie ma szansy sciekac do karteru i wylewa sie do kolektora ssacego podczas jazdy na kole. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATHIS Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Moim zdaniem pierścienie mogą mieć luz a to dlatego, że motocykl się dociera i jeździ w miarę rozsądku. Znam matexa bo chodzimy razem do klasy i czasem lansowaliśmy się troszkę. Powiem szczerze, że ciężko się jedzie za nim(nie da się wyprzedzić bo całą drogą na kole :buttrock: ) i moim zdaniem pierścienie mogły złapać luzu. A mówiłem: "jeździj spokojnie" :) . Pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Jezeli pierwsze km w okresie docierania silnika byly jezdzone na kole to tak, jest to prawdopodobne ze silnik nie mial szansy dotrzec sie prawidlowo, chociaz jak pisze wlasciciel nie dymi.Dlatego ciezko cos pewnego powiedziec nie widzac nawet moto, trzeba udac sie do warsztatu zmierzyc sprezanie, zrobic probe olejowa i bedzie wiadomo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATHIS Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) Jezeli pierwsze km w okresie docierania silnika byly jezdzone na kole to tak, jest to prawdopodobne ze silnik nie mial szansy dotrzec sie prawidlowo, chociaz jak pisze wlasciciel nie dymi.Dlatego ciezko cos pewnego powiedziec nie widzac nawet moto, trzeba udac sie do warsztatu zmierzyc sprezanie, zrobic probe olejowa i bedzie wiadomo. Adam M. Kiedyś byłem i odpalał zimne moto to na początku było czuć lekko olej i dymek niebieski(przebieg 270km :clap: ). u mnie w cbr przy 47tys + kręcenie pewnie nie czuć nic, ani nie widać. Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez MATHIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matex Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) przbieg 1455, odpaliłem dziś po 6 dniach przerwy, odrazu zajarał, troszki dymku daje takiego że pod światłem widać no ale spalanie beznzyny i takie tam...ubytku oleju nie widać. pojade do nich najprawdopodbnie za 2 tygodnie i wtedy napisze jakie rezultaty.... Mathis pozdrawiam ale nie pisz mi tu głupot typu : "jezdzij spokojnie:]" sam se jezdzij spokojnie;] Co do Adama: próbowałem na kole jezdzić czasem na światłach nie był na "treningu" PS.co to próba oleju jest? Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez Matex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Proba olejowa to sposob stosowany zeby sprawdzic ktoredy ucieka cisnienie z cylindra bez rozbierania silnika.Po zmierzeniu cisnienia "na sucho" wlewa sie do cylindra lyzke oleju i mierzy cisnienie jeszcze raz. Jezeli wzrosnie to winne sa pierscienie, jak nie to znaczy ze zawory nie trzymaja. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Cześć Spróbuj tak: wyjmij przewód odpowietrzający silnik i przedłuż go aby kończył sie pod silnikiem , następnie dmuchnij w niego ustami ( aby udrożnić odpowietrzenie) Zostaw ten przewód odpowietrzający poza silnikiem , ale zatkaj otwór po nim w filtrze powietrza ( ja po prostu przeciąłem przewód na pół).Pojeździj jeden dzień i zobacz co sie dzieje.Teoria : w filtrze jest podciśnienie które wyciąga powietrze z silnika , jak labirynty w silniku zapełnią sie olejem to ciągnie i olej.Życzę sukcesu w rozwiązaniu tego problemu.PozdroKrzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.