Skocz do zawartości

MATHIS

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MATHIS

  • Urodziny 04/09/1989

Osobiste

  • Motocykl
    XS 400 & CBR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3764585
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Puławy

Osiągnięcia MATHIS

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Źle się wyraziłem Panie Piotrze. 1) Szukam używanych gaźników do XS (mam na oku, są w miarę blisko więc mogę je spokojnie sprawdzić) 2) Szukam gaźników mikuni BS 34(nawet od innego motocykla-byle membrany zostały w dobrym stanie) 3) Gdzieś na ebay,de znalazłem komplet 2 membran(rzemiosło) za dużo niższe pieniądze niż w Polsce w sklepach z częściami.
  2. Witam. Silniczek podczas wkręcania się na wyższe obroty w okolicy 4-5tys. zaczyna strzelać z wydechu(lekkie strzały), łapie chwilową zadyszkę i dochodzi w okolicę 8-9 tys. obr/min(brak liniowości wzrostu prędkości obrotowej). Postanowiłem wyciągnąć gaźniki w celu oględzin i czyszczenia. Zauważyłem, że w jednym z gaźników(lewym) membrana gumowa jest pęknięta. Co więcej, na wyjętych gaźnikach przyłożyłem dłoń do króćców ssących i zakręciłem rozrusznikiem. Ewidentnie na 1(lewym-tym samym co jest zamontowany gaźnik z uszkodzoną membraną) cylindrze wyczułem mniejsze podciśnienie(suw ssania). Teraz zadam pytania, a raczej przedstawię moją wizję na najbliższy weekend: 1)regulacja luzów zaworowych(w szczególności lewa strona i kontrola prawej) 2)wymiana gumowej membrany 3)synchronizacja gaźników 4)regulacja składu mieszanki paliwo-powietrze(ustawione zgodnie z serwisówką 2,5 obr, jednak przy 5 obr silniczek pracuje najlepiej-na chwilę obecną) Dodam, że świece są nowe(katalogowe), ewentualnie przewody i fajeczki wymienię jeśli dostane je w Puławach od ręki. Chciałbym zapytać czy mój tok myślenia jest dobry oraz co jeszcze mogę wywęszyć w celu przywrócenia XS-ki do poprawnej pracy. Regulacja zaworów odbywa się poprzez płytki. Zna ktoś może średnicę tych płytek? Serwisówka nie podaje takiej informacji. Z góry serdecznie dziękuję za porady. Pozdrawiam M&M
  3. yyyyyyy, na zimnym silniku tak masz?????
  4. Kiedyś byłem i odpalał zimne moto to na początku było czuć lekko olej i dymek niebieski(przebieg 270km :clap: ). u mnie w cbr przy 47tys + kręcenie pewnie nie czuć nic, ani nie widać.
  5. Moim zdaniem pierścienie mogą mieć luz a to dlatego, że motocykl się dociera i jeździ w miarę rozsądku. Znam matexa bo chodzimy razem do klasy i czasem lansowaliśmy się troszkę. Powiem szczerze, że ciężko się jedzie za nim(nie da się wyprzedzić bo całą drogą na kole :buttrock: ) i moim zdaniem pierścienie mogły złapać luzu. A mówiłem: "jeździj spokojnie" :) . Pozdrawiam :flesje:
  6. Pompa była odkręcona ;) Wczoraj tyle ludzi jeździło a ja chodziłem wkurzony :icon_mrgreen: musieli dla Ciebie wszystko :bigrazz:
  7. Usterka zlokalizowana. Jak to zobaczyłem to za głowę się złapałem i śmiałem :icon_razz:. Zgadnijcie co było. :biggrin:
  8. I W gorącej wodzie. II Nie jestem znawcą ale wskazówka podchodziła pod czerwone pole i wentylator stał w miejscu. III Na wyjętym chodził tak samo jak opisałem w pierwszym poście. Przejechałem max 2km. IV Też chciałem to zrobić ale dzisiaj jakieś święto... Jutro się postaram. Pozdrawiam. Panowie mam jeszcze jedno pytanie: jak sprawdzić tą pompę wodną? Spróbuje sam majsterkować a jeśli się nie uda to w sobotę ze znajomym mechanikiem będziemy działać :banghead:
  9. Sprawdziłem termostat, otwiera się. Jeżeli wyjmę termostat z obiegu to motocykl powinien utrzymywać niską temp.? Może to być wina pompy wodnej?? Aha, wentylator ciągle nie działa. Dorzucam fotkę. Jakość słaba bo aparat cyfrowy w naprawie i tel. aby został. http://img48.imageshack.us/my.php?image=foto0083sb9.jpg
  10. Dzięki panowie za podzielenie się informacjami. Jutro idę zdjąć owiewkę i wykręcić termostat. Jeden facet miał na allegro i za używkę chciał 90zł+przesyłka. Czekam na maila od drugiego i wtedy wybiorę(no chyba, że ktoś ma tanio nowy lub 100% używany :banghead: ). PS. Pierwsza wpadka CBR w moich rękach, a mam ją od marca ;)
  11. Wcześniej wszytko było OK bo często zerkam na temp. Jak sprawdzić termostat?? Może wlać jakiś preparat bo kamień siedzi?? Obawiam się jeszcze tego wentylatora. Mam nadzieję, że nic wielkiego się nie stało. Jutro sprawdzę wszystkie kabelki i na krótko spróbuje uruchomić.
  12. Ciecz w normie. Przejechałem sie niecały kilometr i znowu pod czerwoną kreską. Chłodnica zimna, ale wiatrak nadal się nie włączył. Przy termostacie jest czujnik od odpalania wentylatora?? Z tego co mi się wydaje to termostat się nie otwiera(zawór) i ciecz chodzi w małym obiegu. Mam rację??
  13. Zaraz pójdę sprawdzić, ale według mnie to wina nie jest wentylatora bo nawet dzisiaj mi sie włączył w korku. Może termostat?? Ciśnienie jest w układzie chłodzenia, korek przy chodnicy też OK. PS. Jak termostat popsuty to chłodnica będzie "zimna" ??
  14. Witam. Dzisiaj spotkała mnie przykra przygoda z CBR. Jadę jakieś 2km, patrzę na temperaturę a tak minimalnie do czerwonego pola! Zatrzymuje się, czekam kilka minut, żeby ostygła i wracam do domu bo nie chcę przegrzać sprzęta. 2h wcześniej wszystko było cacy(jeździłem po mieście i temp. OK). Dodam, że stało się to na prostej drodze i jechałem około 100 km/h. A, jeszcze jedna ważna sprawa: wentylator nie chodził. Dotychczas zawsze w korkach się uruchamiał. Co się mogło stać?? Z góry dziękuje za pomoc.
  15. kazda pasja moze sie tragicznie skonczyc;/ wspolczuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...