Super stunter piter Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 witam. mam do kupienia husqvarne te 610 z 97 roku za 7 tys. nie jest zar w PL. Co myslicie o tych TE?? czy są wytrzymałe? jak z mocą?? gdzie można kupic części do nich?? i wogle czy warto kupic taki motorek?? czy są duże i wogle wszystkie info proszę podać... gdzies przeczytałem że nie da się ich rejestrować!! o co chodzi?? przeczytajcie ten opis główny co jest na czarno co jest obok menu:http://www.husqvarna-motocykle.pl/husqvarna.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robass Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 witam. mam do kupienia husqvarne te 610 z 97 roku za 7 tys. nie jest zar w PL. Co myslicie o tych TE?? czy są wytrzymałe? jak z mocą?? gdzie można kupic części do nich?? i wogle czy warto kupic taki motorek?? czy są duże i wogle wszystkie info proszę podać... gdzies przeczytałem że nie da się ich rejestrować!! o co chodzi?? przeczytajcie ten opis główny co jest na czarno co jest obok menu:http://www.husqvarna-motocykle.pl/husqvarna.htmlWitamA jakie sa do niej papiery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Witam, ja równiez z pewną dozą nieśmiałości zapytam o Huske. Mianowicie o SM 610. Jak wyglada obsluga tego motocykla? Co ile trzeba przeprowadzac jakies wymiany? Jak jest z mocą tego motocykla? Domyslam sie, ze po przesiadce z pedzichuja 70ccm mam gwarantowany orgazm w locie za kazdy odkreceniem gazu, ale moje glowne pytanie brzmi: CZY WOGOLE WARTO SIE INTERESOWAC SZWEDKAMI (co prawda teraz mejd in Ytaly)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 papiery ma normalme- brief, wymeldowanie... ale co z tą rejestracją? co oni pierdzielą że się nie da?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 (edytowane) Jeździłem taką Husqą, ciężka krowa, właściwie tą moc wykorzystać można tylko na asfalcie bo na szutrze zrywa przyczepność cały czas. Przerąbane z odpalaniem jej. Zawieszenie fajne, można nawet latać po torze i to wysoko. Ale wg mnie takie rzeczy jak dziura w pokrywie sprzęgła przy glebie parkingowej nie powinny mieć miejsca (nóżka od biegów wbiła się w tą osłonę jak "motorek" przewrócił się na bok). Części są raczej dostępne od ręki, ale pamiętajcie że względem innych producentów ceny mnoży się x2, taka już polityka firmy Edytowane 18 Sierpnia 2007 przez Modest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robass Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 papiery ma normalme- brief, wymeldowanie... ale co z tą rejestracją? co oni pierdzielą że się nie da??Skoro ma brief i wymeldowanie to nie ma problemu,idziesz i rejestrujesz.Robass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 a umowa kupna - sprzedazy ? co prawda mozna ja zroibic samemu ale nie kazdy wie co wpisac :buttrock: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robass Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 a umowa kupna - sprzedazy ? co prawda mozna ja zroibic samemu ale nie kazdy wie co wpisac :DUmowe tez potrzebujesz do naszego urzedu,skoro nie masz to sobie wydrukuj :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Normalnie się rejestruje, tamto na stronie dotyczy nowych motocykli importowanych przez Zych-Offroad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Miałem taki motorek. Jak na enduro ma całkiem dobre zawieszenie super się prowadzi. Charakterystyka i moc silnika OK. Ciągnie równo od samego dołu aż po koniec obrotów. Największy minus to ceny części a konkretnie korbowodu, który nie występuje w zmiennikach a oryginał kosztuje około 1500zł przy czym jest dość delikatny jak na tą pojemność i moc przez co dość szybko się zużywa. Części są dostępne praktycznie od ręki u Zycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Tzn ile mozna przelatac na tym korbowodzie? I na tłoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Części są raczej dostępne od ręki, ale pamiętajcie że względem innych producentów ceny mnoży się x2, taka już polityka firmy Plastokowa osłona lagi upsd do yamahy TT - 210zł."Prawie" taka sama do husqvarny WR 250 - 48zł - też oryginał a nie jakieś acerbis/ufo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 No to spójrz na korbowód - 1500zł :( Tłok 800-1000zł ;) Ceny naprawdę z kosmosu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 (edytowane) powiem tak przesadzacie! Rejestracja dotyczny nowych Husek od zycha.Moj temat wszystko o Husqvarnach dosc dobrze opisuje Huske wiec warto przeczytac bo nie chce mi sie dublowac:)Wg mnie najwiekszy minus to zapłon DUCATI ktory czesto zawodzi mam w okolicy 3 przypadki w 3 padł :(Co do korby kosztuje 1000zł a nie 1500 a poza tym da sie zregenerowac wiec nie widze problemu :)Naprawiam teraz Kawasaki KLX 300 i korbowod jest niewymienny wg producenta i trzeba kupic cały wał z korbą za 2470zł wiec nie przesadzajmy ze tak zle wyglada na tle konkurencji :icon_mrgreen: Co do odpalania wg mnie nie ma zadnego problemu pali od strzała czy to zimna czy ciepła:)Trzeba potrafic i tyle:) Na tłoku mozna latac i latac :D SMarowanie rozbryzgowe wiec czesta wymiana oleju i czyszczenie filterka odsrodkowego.Moto nalezy do awaryjnych ale jak sie trafi na dobra sztuke jest ok :icon_mrgreen: Moj kumpel kupił TE410 prawie 2 lata temu w kiepskim stanie (pekniete półki pekła po wyjezdzie jednym piasta,ciagneła delikatnie olej) jezdził prawie sezon palac olej w zimie wymienił same pierscienie (pasuja od forda 60zł) i lata dalej:) Piaste i półki pospawał wymienił moduł bo sie spalił. PoZdRo:)aaaa i jeszcze powiem ze dzien w ktorym pozbyłem sie huski był szczesliwszy od dnia w ktorym ja kupiłem:) za tłok płaciłem 650zł rok temu wiec nie wiem skad wam sie wzieło 1000:) jesli czegos nie wiecie i nie piszcie:) Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez MateuszEnduroboyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 nie 1500 a poza tym da sie zregenerowac wiec nie widze problemu :)Naprawiam teraz Kawasaki KLX 300 i korbowod jest niewymienny wg producenta i trzeba kupic cały wał z korbą za 2470zł:icon_twisted: producent nie przewidzial wielu zeczy :icon_mrgreen: , ale zawsze polak cos wymysli :notworthy: jezdził prawie sezon palac olej w zimie wymienił same pierscienie (pasuja od forda 60zł) i lata dalej:) do mojego pasuja ponoc od merca 200D :banghead: , jakis gosc na zlocie gadal ze tak zrobil i lata swietnie ;) za tłok płaciłem 650zł rok temu wiec nie wiem skad wam sie wzieło 1000:) jesli czegos nie wiecie i nie piszcie:) ORGINALNE czesci zawsze sa drogie , ale od czego sa zamienniki , wosner , vertex , prox - tansze i czesto lepsze ( kute podwyzszajace kompresje) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.