Skocz do zawartości

husqvarna te 610- co sądzicie?


Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam do kupienia husqvarne te 610 z 97 roku za 7 tys. nie jest zar w PL. Co myslicie o tych TE?? czy są wytrzymałe? jak z mocą?? gdzie można kupic części do nich?? i wogle czy warto kupic taki motorek?? czy są duże i wogle wszystkie info proszę podać...

 

gdzies przeczytałem że nie da się ich rejestrować!! o co chodzi?? przeczytajcie ten opis główny co jest na czarno co jest obok menu:

http://www.husqvarna-motocykle.pl/husqvarna.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam do kupienia husqvarne te 610 z 97 roku za 7 tys. nie jest zar w PL. Co myslicie o tych TE?? czy są wytrzymałe? jak z mocą?? gdzie można kupic części do nich?? i wogle czy warto kupic taki motorek?? czy są duże i wogle wszystkie info proszę podać...

 

gdzies przeczytałem że nie da się ich rejestrować!! o co chodzi?? przeczytajcie ten opis główny co jest na czarno co jest obok menu:

http://www.husqvarna-motocykle.pl/husqvarna.html

Witam

A jakie sa do niej papiery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja równiez z pewną dozą nieśmiałości zapytam o Huske. Mianowicie o SM 610. Jak wyglada obsluga tego motocykla? Co ile trzeba przeprowadzac jakies wymiany? Jak jest z mocą tego motocykla? Domyslam sie, ze po przesiadce z pedzichuja 70ccm mam gwarantowany orgazm w locie za kazdy odkreceniem gazu, ale moje glowne pytanie brzmi: CZY WOGOLE WARTO SIE INTERESOWAC SZWEDKAMI (co prawda teraz mejd in Ytaly)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem taką Husqą, ciężka krowa, właściwie tą moc wykorzystać można tylko na asfalcie bo na szutrze zrywa przyczepność cały czas. Przerąbane z odpalaniem jej. Zawieszenie fajne, można nawet latać po torze i to wysoko. Ale wg mnie takie rzeczy jak dziura w pokrywie sprzęgła przy glebie parkingowej nie powinny mieć miejsca (nóżka od biegów wbiła się w tą osłonę jak "motorek" przewrócił się na bok).

 

Części są raczej dostępne od ręki, ale pamiętajcie że względem innych producentów ceny mnoży się x2, taka już polityka firmy

Edytowane przez Modest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a umowa kupna - sprzedazy ? co prawda mozna ja zroibic samemu ale nie kazdy wie co wpisac :buttrock:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki motorek. Jak na enduro ma całkiem dobre zawieszenie super się prowadzi. Charakterystyka i moc silnika OK. Ciągnie równo od samego dołu aż po koniec obrotów. Największy minus to ceny części a konkretnie korbowodu, który nie występuje w zmiennikach a oryginał kosztuje około 1500zł przy czym jest dość delikatny jak na tą pojemność i moc przez co dość szybko się zużywa. Części są dostępne praktycznie od ręki u Zycha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części są raczej dostępne od ręki, ale pamiętajcie że względem innych producentów ceny mnoży się x2, taka już polityka firmy

 

Plastokowa osłona lagi upsd do yamahy TT - 210zł.

"Prawie" taka sama do husqvarny WR 250 - 48zł - też oryginał a nie jakieś acerbis/ufo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak przesadzacie! Rejestracja dotyczny nowych Husek od zycha.Moj temat wszystko o Husqvarnach dosc dobrze opisuje Huske wiec warto przeczytac bo nie chce mi sie dublowac:)Wg mnie najwiekszy minus to zapłon DUCATI ktory czesto zawodzi mam w okolicy 3 przypadki w 3 padł :(Co do korby kosztuje 1000zł a nie 1500 a poza tym da sie zregenerowac wiec nie widze problemu :)Naprawiam teraz Kawasaki KLX 300 i korbowod jest niewymienny wg producenta i trzeba kupic cały wał z korbą za 2470zł wiec nie przesadzajmy ze tak zle wyglada na tle konkurencji :icon_mrgreen: Co do odpalania wg mnie nie ma zadnego problemu pali od strzała czy to zimna czy ciepła:)Trzeba potrafic i tyle:) Na tłoku mozna latac i latac :D SMarowanie rozbryzgowe wiec czesta wymiana oleju i czyszczenie filterka odsrodkowego.Moto nalezy do awaryjnych ale jak sie trafi na dobra sztuke jest ok :icon_mrgreen: Moj kumpel kupił TE410 prawie 2 lata temu w kiepskim stanie (pekniete półki pekła po wyjezdzie jednym piasta,ciagneła delikatnie olej) jezdził prawie sezon palac olej w zimie wymienił same pierscienie (pasuja od forda 60zł) i lata dalej:) Piaste i półki pospawał wymienił moduł bo sie spalił.

 

PoZdRo:)

aaaa i jeszcze powiem ze dzien w ktorym pozbyłem sie huski był szczesliwszy od dnia w ktorym ja kupiłem:)

 

za tłok płaciłem 650zł rok temu wiec nie wiem skad wam sie wzieło 1000:) jesli czegos nie wiecie i nie piszcie:)

Edytowane przez MateuszEnduroboyz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie 1500 a poza tym da sie zregenerowac wiec nie widze problemu :)Naprawiam teraz Kawasaki KLX 300 i korbowod jest niewymienny wg producenta i trzeba kupic cały wał z korbą za 2470zł:icon_twisted:

producent nie przewidzial wielu zeczy :icon_mrgreen: , ale zawsze polak cos wymysli :notworthy:

jezdził prawie sezon palac olej w zimie wymienił same pierscienie (pasuja od forda 60zł) i lata dalej:)

do mojego pasuja ponoc od merca 200D :banghead: , jakis gosc na zlocie gadal ze tak zrobil i lata swietnie ;)

za tłok płaciłem 650zł rok temu wiec nie wiem skad wam sie wzieło 1000:) jesli czegos nie wiecie i nie piszcie:)

ORGINALNE czesci zawsze sa drogie , ale od czego sa zamienniki , wosner , vertex , prox - tansze i czesto lepsze ( kute podwyzszajace kompresje)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...