kowal Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Mam problem z dr 125,bardzo puka na wolnych obrotach.Wymieniłem wszystkie lożyska,łańcuszek,glowica jest ok.nie ma żadnych luzów. Za to jak wcisne chociaż troszke sprzęgło przestaje stukać.Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 łożysko kosza sprzęgłowego lub odkręcony, poluzowany kosz. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Dzieki,ale tak jak napisałem łożyska zostały wymienione i nadal stuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Bo to lozysko wyciskowe sprzegla zamontowane w pokrywie wyciskowej.Zaloze sie ze tego nie wymieniles. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Tak Adamie tego nie wymienilem.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 (edytowane) Odświeżając temat.Ja mam problem z regulacją luzów zaworowych w DR 125 SE z 97. Po prostu niewiem jak idealnie ustawić tłok w GMP. Nie mam kopajki, a na 6-tce cos mi nie idzie.1. Czy ta imbusowa nakrętka na lewej pokrywie silnika pozwoli mi sie dostać do jakiejś nakrętki na wale? 2. Czy widoczne wytarcie popychacza wydechowe z miejscem styku z wałkiem rorządu kwalifikuje go do wymiany, czy jeszcze jest jakaś tolerancja? Edytowane 30 Września 2008 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Odświeżając temat.Ja mam problem z regulacją luzów zaworowych w DR 125 SE z 97. Po prostu niewiem jak idealnie ustawić tłok w GMP. Nie mam kopajki, a na 6-tce cos mi nie idzie.1. Czy ta imbusowa nakrętka na lewej pokrywie silnika pozwoli mi sie dostać do jakiejś nakrętki na wale? 2. Czy widoczne wytarcie popychacza wydechowe z miejscem styku z wałkiem rorządu kwalifikuje go do wymiany, czy jeszcze jest jakaś tolerancja?Ta imbusowa nakrętka na lewej pokrywie silnika właśnie do tego służy, co do wytarcia to zajrzyj do servisówki producent na pewno przewiduje jakąś tolerancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Podczas pracy silnik w 4 swuach tłok może osiągnąć dwa razy GMP.Czy jest to ważne, na którym GMP będe ustawiał zawory? Ja ustawiłem to na GMP zaraz po tym jak popychacz zaworu ssącego przestał naciskać zawór. Ustawiłem po 0,1mm na ssącym i wydechowym. Stukanie nadal występuje, silnik na wolnych obrotach pracuje jak diesel, a na wyższych słychać stukanie, ale nie metaliczne tylko takie bardziej grechotanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) ostatnio ktos na forum DR mial identyczny problem , okazalo sie ze korba do wymiany , grzechotanie tymbardziej o tym swiadczy jak bardzo jest wytarta dzwigienka ? zrob foto , ale raczej wymien bo ci walek zje Edytowane 8 Października 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Korba, czyli wał korbowy? Czy regeneracja wału korbowego wchodzi w gre? Dźwigienka w sumie jest lekko wytarta. Raczej wątpie czy to ma jakieś większe znaczenie dla wałka, bo nie jest tak mocno wytarta. Zdjęc narazie nie mam. Zanim podejme jakiś krok podjade do znajomego warsztatu motocyklowego i zobaczymy coś specior powie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 tak , korba to korbowod , oczywiscie ze sie da wymienic korbe z lozyskami i sworzniem , ale to troszke kosztuje , no i silnik musisz rozebrac w mak. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Jeśli będziesz wymieniał korbę to daj to do dobrego "fachury" bo wymiany u "pana Czesia" może odbic się czkawką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 (edytowane) No i dupa.Dzisiaj z muchami w zębach zadowolony jadąc na DR-ce nagle usłyszałem takie DyyyyyyyyyyyR jakby miała ze 50KM i zaczeła zwalniać, wiedzać o co chodzi (wkońcu to 4t) wbiłem sprzęgło i sie zatrzymałem. Podświadomie już wiedziałem co sie stało. Na szczęście kumpel był niedaleko (pozdrowienia dla lomaxpl) i mnie pociągnał na swojej DR-ce. Przyczyna pośrednia: nieznana (być może nadmiernie zużyty popychacz wydechowy) Przyczyna bezpośrednia: urwany zawór Straty:-świeca zapłonowa-zawór-poobijana głowica i tłok (na szczescie tylko na denku). Zawór :biggrin:http://img89.imageshack.us/my.php?image=ddr2rp4.jpg Edytowane 13 Października 2008 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadan Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 (edytowane) Napewno nie porysował gładzi ani nie zrobił krzywdy tlokowi:P?? Widziałem juz 3 silniczki od Dr 125 i w kazdej zawor ladnie sie wpasował w tłoczek robiac ładna dziurke:D A co do dzwigienki w moim GN (prawie taki sam silnik) jedna dzwigienka wytarła sie prawie polowe a druga jak nowka:P Edytowane 13 Października 2008 przez sadan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Zawor poniósł takie obrażenia przy uderzeniu w świece zapłonową, która jest dużo twardsza niż denko tłoka i głowica. U mnie też zawór narobił szkód, ale tłok i głowica nadają sie do użytku.Gładzi nie porysowal, ani tłoka przy ściankach. Właśnie w mojej DR ta dźwigienka sie też wytarła, wydechowa oczywiście. Słuchaj, a nie klepie Ci ten silnik, bo u mnie poklepywał i prawdopodobnie przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.