Skocz do zawartości

Yamaha V-max (vmax) - straciłem głowę ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Tak, błotniki też są karbonowe - taka seria (podobno limitowana;)

 

V-boost to tak jakby Angie wzięła ci do buzi i spojrzała z oddaniem w górę, głęboko w oczy... Trudno to opisać. Tam gdzie należałoby spodziewac się zadyszki - V-max łapie drugi i trzeci oddech jednocześnie. Ale coś za coś - benę pije jak mój chrzestny gorzałkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękny potwór , ale chyba w baku wir jak mocno odkręcisz??? Poprostu legenda na 2 kołach , moto nie do zaszufladkowania, zauważyłem, ze prowadzenie da sie polepszyć i chyba jeśli chodzi o akcesoria to też niczego nie brak , czesto widać na bikepics Maxia z amorem skrętu , widzocznie duzo pomaga , moze warto zainwestować? Jak dla mnie bo tylko wyrzucić ten kaczy błotnik z tyłu , wsadzić coś bardziej hmmm zadziornego ? agresywniejszego? i szerszy ster i w droge :bigrazz: ale to rzecz gustu a o nich ponoć sie nie dyskutuje . Raz jeszcze gratyyy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sąsiad ma na sprzedaż Yamaha'e FZX 750 tylko, że starszą. Nie wiem za ile ale chyba mało bo mówił, że nie kompresji czy coś na tłokach.A i jeszcze z tego co pamiętam to akumulator do wymiany.

Edytowane przez puchaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też gratuluje pięknej maszyny, myślałem kiedyś o v-maxie ale na myślenicach pozostało :/. Gratuluje dobrego gustu i aby ci służył bezawaryjnie długo..długo

 

Pozdro1000

Sylwoo

Edytowane przez Sylwester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje slusznego wyboru i jak to sie mowi w naszym kregu Boost your life :) Oczywiscie zapraszam na stronke, gdzie bedziesz mogl poczytac o fachowychradach i spostrzezeniach innych uzytkownikow tego cudownego moto :) Odnosnie przerobek to poki co pojezdzij zobacz co ci nie pasuje i dopiero po sezonie badz dwoch bierz sie za zmiany. Odnosnie poprawienia warunkow jezdnych to na pewno przydaloby sie zalozyc usztywnienia ramy, wymienic sprezyny na progresywne i zalac gestszy olej o ile poprzednik tego nei zrobil. Widzialem moto na allegro, kupiles go z banka oleju i kompletem filtrow :) SUgerowalbym rowniez stalowy oplot i jezeli jeszcze to zaciski od R1 pasuja bezproblemowo, wowczas juz na hamulce nie bedziesz mogl powiedziec zlego slowa :icon_mrgreen: Jeszcze raz gratuluje i oby ci ta maszyna przez dlugie lata wiernie sluzyla...

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim, czuję się jak ojciec nowo narodzonego dziecka:)

Na razie nie chcę nic tuningować wizualnie, zachwyca mnie tak jak jest. Może za jakiś czas...

Ramę będę usztywniał na pewno, muszę ino złapać trochę oddechu finansowo.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wreszcie dorosnąć!!! ja własnie jestem na etapie dużego nakeda ale później kto wie!! :)

Pamiętaj o stalowych przewodach hamulcowych i rozpórce ramy oraz porządnym ogumieniu. przód można zaadoptować Upsidedown od GSX-Ra 1100 ale czasem wystarczy delikatnie podłubać przy oryginale jak napisał MOC.

 

P.S. Jeszcze jedna rzecz, sprawdź po rodzinie czy masz wójka w Orlenie, bo dobre znajomości na stacjach benzynowych mogą się przydać ;) Poza tym to przecież BERTA!!! ;)

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie wiem skad sie utarlo takie negatywne postrzeganie konsumpcji paliwa w tym moto, chyba tylko przez to ze ma maly zbiornik paliwa i czeste wizyty na stacjach paliwowych sa niuchronne, dobrze miec nawet jakas mapke z najblizszymi punktami czerpalnymi :) Odnosnie spalania to mi przy spokojnej jezdzie + toszke odjazdow spala kolo 7L na 100km wiec nie wiem czy na taka pojemnosc, moc i wage motocykla to az ak strasznie duzo. Nie mowie to o moto z dynojetami stage 7 gdzie wowczas spalanie podchodzi pod 15 L, ale to juz trzeba byc opetanym...

:icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam,

czy ktoś z posiadaczy V-max ma może doświadczenia z modułem t-boost, załączającym naszego kochanego v-boost'a nie przy fabrycznych 6000rpm'ach a już przy 3000rpm? Już zostało zamówione i zapłacone (nie jest drogie, poniżej 40 funciaków z przesyłką z UK) tak więc i tak zainstaluję to ustrojstwo jak tylko dojdzie, ale chciałbym w tzw. międzyczasie poznać opinie innych użytkowników.

 

pozd

pleja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak więc jak się mogę już podzielić wrażeniami

instalacja - banalna, na poziomie trudności instalacji dvdromu w pc-cie

wrażenia z jazdy - oł jeaaaa, wyraźnie czuć kopa już przy tych 3k rpm

wrażenia z tankowania - jeszcze nie wiem, nie chcę o tym myśleć

 

pzd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

...a tyle co chciałem pytać z czystej ciekawości ile pije V-Max :icon_mrgreen:

 

Powiedzcie mi jeszcze proszę (tu pytanie skierowane bardzo w stronę MOC'a ;) ), jakie to mniej więcej są koszty z tym usztywnieniem ramy oraz zaadoptowaniem przodu od GSX-R 1100?

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...