pleja Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Tak, błotniki też są karbonowe - taka seria (podobno limitowana;) V-boost to tak jakby Angie wzięła ci do buzi i spojrzała z oddaniem w górę, głęboko w oczy... Trudno to opisać. Tam gdzie należałoby spodziewac się zadyszki - V-max łapie drugi i trzeci oddech jednocześnie. Ale coś za coś - benę pije jak mój chrzestny gorzałkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wr0na Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 cudo!!!!!Vmax albo MT-01.. jedne z motocykli marzen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 piękny potwór , ale chyba w baku wir jak mocno odkręcisz??? Poprostu legenda na 2 kołach , moto nie do zaszufladkowania, zauważyłem, ze prowadzenie da sie polepszyć i chyba jeśli chodzi o akcesoria to też niczego nie brak , czesto widać na bikepics Maxia z amorem skrętu , widzocznie duzo pomaga , moze warto zainwestować? Jak dla mnie bo tylko wyrzucić ten kaczy błotnik z tyłu , wsadzić coś bardziej hmmm zadziornego ? agresywniejszego? i szerszy ster i w droge :bigrazz: ale to rzecz gustu a o nich ponoć sie nie dyskutuje . Raz jeszcze gratyyy Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) Mój sąsiad ma na sprzedaż Yamaha'e FZX 750 tylko, że starszą. Nie wiem za ile ale chyba mało bo mówił, że nie kompresji czy coś na tłokach.A i jeszcze z tego co pamiętam to akumulator do wymiany. Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez puchaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) ja też gratuluje pięknej maszyny, myślałem kiedyś o v-maxie ale na myślenicach pozostało :/. Gratuluje dobrego gustu i aby ci służył bezawaryjnie długo..długo Pozdro1000Sylwoo Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez Sylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Gratuluje slusznego wyboru i jak to sie mowi w naszym kregu Boost your life :) Oczywiscie zapraszam na stronke, gdzie bedziesz mogl poczytac o fachowychradach i spostrzezeniach innych uzytkownikow tego cudownego moto :) Odnosnie przerobek to poki co pojezdzij zobacz co ci nie pasuje i dopiero po sezonie badz dwoch bierz sie za zmiany. Odnosnie poprawienia warunkow jezdnych to na pewno przydaloby sie zalozyc usztywnienia ramy, wymienic sprezyny na progresywne i zalac gestszy olej o ile poprzednik tego nei zrobil. Widzialem moto na allegro, kupiles go z banka oleju i kompletem filtrow :) SUgerowalbym rowniez stalowy oplot i jezeli jeszcze to zaciski od R1 pasuja bezproblemowo, wowczas juz na hamulce nie bedziesz mogl powiedziec zlego slowa :icon_mrgreen: Jeszcze raz gratuluje i oby ci ta maszyna przez dlugie lata wiernie sluzyla... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pleja Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Dzięki wszystkim, czuję się jak ojciec nowo narodzonego dziecka:)Na razie nie chcę nic tuningować wizualnie, zachwyca mnie tak jak jest. Może za jakiś czas...Ramę będę usztywniał na pewno, muszę ino złapać trochę oddechu finansowo. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Trzeba wreszcie dorosnąć!!! ja własnie jestem na etapie dużego nakeda ale później kto wie!! :) Pamiętaj o stalowych przewodach hamulcowych i rozpórce ramy oraz porządnym ogumieniu. przód można zaadoptować Upsidedown od GSX-Ra 1100 ale czasem wystarczy delikatnie podłubać przy oryginale jak napisał MOC. P.S. Jeszcze jedna rzecz, sprawdź po rodzinie czy masz wójka w Orlenie, bo dobre znajomości na stacjach benzynowych mogą się przydać ;) Poza tym to przecież BERTA!!! ;) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 O tak :cool: wujek i to na stolku prezesa bardzoby sie nadal... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pleja Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 niestety, nie mam krewnych w żadnej rafinerii ;) to może przerobię maxa na gaz ? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Szczerze to nie wiem skad sie utarlo takie negatywne postrzeganie konsumpcji paliwa w tym moto, chyba tylko przez to ze ma maly zbiornik paliwa i czeste wizyty na stacjach paliwowych sa niuchronne, dobrze miec nawet jakas mapke z najblizszymi punktami czerpalnymi :) Odnosnie spalania to mi przy spokojnej jezdzie + toszke odjazdow spala kolo 7L na 100km wiec nie wiem czy na taka pojemnosc, moc i wage motocykla to az ak strasznie duzo. Nie mowie to o moto z dynojetami stage 7 gdzie wowczas spalanie podchodzi pod 15 L, ale to juz trzeba byc opetanym... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pleja Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam,czy ktoś z posiadaczy V-max ma może doświadczenia z modułem t-boost, załączającym naszego kochanego v-boost'a nie przy fabrycznych 6000rpm'ach a już przy 3000rpm? Już zostało zamówione i zapłacone (nie jest drogie, poniżej 40 funciaków z przesyłką z UK) tak więc i tak zainstaluję to ustrojstwo jak tylko dojdzie, ale chciałbym w tzw. międzyczasie poznać opinie innych użytkowników. pozdpleja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pleja Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 tak więc jak się mogę już podzielić wrażeniamiinstalacja - banalna, na poziomie trudności instalacji dvdromu w pc-ciewrażenia z jazdy - oł jeaaaa, wyraźnie czuć kopa już przy tych 3k rpmwrażenia z tankowania - jeszcze nie wiem, nie chcę o tym myśleć pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 ...a tyle co chciałem pytać z czystej ciekawości ile pije V-Max :icon_mrgreen: Powiedzcie mi jeszcze proszę (tu pytanie skierowane bardzo w stronę MOC'a ;) ), jakie to mniej więcej są koszty z tym usztywnieniem ramy oraz zaadoptowaniem przodu od GSX-R 1100? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Jako, że odświerzony, a wcześniej nie zauważyłem - gratuluję, wiele słyszałem dobrego o moto - najczęściej kultowy, choć mi gustowo nie leży. Dobrze się spisuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.