Barnaby Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 wymieniłem wczoraj olej w cb 1100, rzecz jasna razem z filtrem. wszystko niby cacy, ale po dłuższej jeździe (gorący silnik), jak przegazuję ostro silnik na luzie, to po zejściu na wolne obroty zaczyna zapalać się kontrolka oleju.wymieniony olej to Castrol Actevo.dodam, że nic nie puka, nie stuka, silnik chodzi jak żyleta. w ogóle trafiłem na dobry egzemplarz, żaden kowal się chyba do niego nie dotykał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Nazwa to raczej nic mi nie mowi podaj oznaczenie SAE. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 przegazuję ostro silnik na luzie nie polecane jest takie przegazowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 (edytowane) W takim klasyku napewno trzeba przejsc na gestszy olej, by pompa trzymala cisnienie oleju- a wlasnie moze pompa ma luzy? Cos w niej zmieniano bylo?Nowa kosztuje 182 $.Zajrzyj w serwisowke jaki wartosci graniczne ma i bedziesz wiedzial- czy trzeba zmieniac na nowa. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Edytowane 16 Sierpnia 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 (edytowane) 20w40mineraltak wlaśnie się zastanawiam, czy nie wylać tego oleju i nie zalać 20w40 GP.o tym 20w40 Actevo nie mogłem nic poczytać, powiedziano mi że jest to ulepszona wersja GPnie polecane jest takie przegazowanieno coś ty??? nie żartuj... :crossy: Edytowane 17 Sierpnia 2007 przez Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 To wcale nie zart. Gazowanie silnika na luzie niczemu nie sluzy a zawory z tlokami moga sie spokojnie spotkac.Na twoim miejscu wymienilbym olej na jakikolwiek 20W50 / 15W50 i wowczas sprawdzil co sie dzieje z lampa cisnienia.Oczywiscie jakikolwiek markowy olej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Adam, to była ironia.... :biggrin: wiem że to wcale nie jest zdrowe dla silnika. a wyszło podczas regulacji gaźników.dziś zmienię olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz6sty Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 (edytowane) (sorry że odświezam) Mi na Castrolu 20W40 Act-evo 4t po wlaniu w GPXie strasznie zaczeło sie slizgać sprzęgło (tarcze wymienione na początku sezonu), objawiało się to przy ostrym przyspieszaniu, licznik nie szedł w góre a obrotomierz od 7 do 13tys wkręcał sie jak szalony imitując delikatny dzwiek jak w stuntowych filmikach przy stawaniu ze sprzęgła na gume. po zrobieniu 3000km spusciłem go i wlałem 20W50 LiquiMoly. Problem ze sprzegłem znikną. Już drugi raz sie przekonałem co to castrol to SYF i już z nim eksperyntować nie bede Edytowane 28 Września 2007 przez Sz6sty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Wyzszy zakres oleju od gory jest po prostu lepszy dla silnikow chlodzonych powietrzem, ktore troche w zyciu przeszly. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.