R.Y.B.A Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 co z tym fantem zrobic ? Przegwintowac ? troche CIenko..... wstawic reperaturke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Wstawic reparaturke na oryginalny wymiar sruby. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 a ja mam taka cudowna blaszke (bardzo cienka) z miedzi. u nas mowia na to "papierowka" i gdy walnie gwint to wycinam pasek, wkladam w otwor i normalnie wkrecam srube. sruba w miekkiej blaszce robi sobie gwint, a blaszka "kasuje" luz pomiedzy powierzchnia gdzie byl gwint a sruba i gra. cos w rodzaju kolkow rozporowych. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Ja naprawiałem zerwany M7 , wiercąc fi7 i gwintując M8*1 . Srubę z nowym gwintem dorobił znajomy tokarz za friko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 oczywiście wypada zdjąć głowice to takiej zabawy. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Wystarczy dobrze zabezpieczyć folią i taśmą samoprzylepną . Robiłem to przy założonej pokrywie -był bardzo dobry dostęp do otworu . Można się posiłkować silikonem , tylko trzeba czekać aż stężeje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 ja mam to samo i rozwiazalem to tak ze te tuleje z gwintem sa glebokie a gwintu jest ledwie kika mm , nagwintowalem glebiej , przedluzylem sruby pokrywy i trzyma jak ta lala nawet bez sylikonu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 (edytowane) My jak nieraz naprawiamy zerwane gwinty w glowicy to repeturke robimy z jakiejs koncowki przewodow cisnieniowych ciagnika C360- kurcze nie wiem dokladnie jak sie to nazywa- ide do sklepu mowie Slawkowi(wlascicielowi) a on daje co trzeba:-))).Dziala bez zarzutu, sa nieraz tak rozwalone ze trzeba spawac glowice i nadlac stopu- czasochlonne to bardzo i ludziska sie dziwia potem ze Rysiek ich ostro kasuje- a musi bo czas i material kosztuje... Edytowane 18 Sierpnia 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.