zwierzak Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 Dziś zmieniałem klocki, ponieważ tak jakoś się dziwnie ścierały.Po odkręceniu i wyjęciu starych okazało się, że było to spowodowane złym działaniem jednego z dwóch tłoczków.Wokół jednego wyszła częściowo gumowa uszczelka, ale ta mała, która zapobiega wpadaniu tam brudu.Podczas naciskania klamki hamulca ten zdrowy tłoczek idzie cały czas do góry a tamten jest nieruchomy.Tak samo podczas wciskania ich do wewnątrz.Nawet jak trzymam ręką ten zdrowy, żeby się nie ruszał, to ten drugi podczas naciskania klamki również pozostaje nieruchomy.I tu moje pytanie czy można dokupić jeden tłoczek czy trzeba zmieniać cały hamulec czy może istnieje jakaś metoda na odblokowanie tego nieruchomego tłoczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 W Larssonie mają tłoczki i komplety naprawcze zacisków tylko do hondy i yamahy. Jak zamówisz u dilera to pewnie ci sprowadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 Nie ma mowy o WBIJANIU tłoczków - wszystko trzeba zrobić cierpliwie i spokojnie. Da się kupić zestawy naprawcze do zacisków, jeśli tłoczek nie ma rdzy, to nie trzeba go kupować. Najlepiej jak podjedziesz do mnie, to zrobię Ci to w kilka minut za jakieś groszowe sprawy i powiem dokładnie co robić dalej. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak Opublikowano 23 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 Dzięki Paweł.Napewno nie omieszkam jutro zadzwonić.Ale problem jest w tym że tego tłoczka w ogóle nie mogłem wcisnąć.A podczas wciskani dźwigni to on tak z 1mm się podnosił, ale zaraz znowu opadał ten 1mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2003 Zdejmij zacisk, wyjmij klocki i zblokuj tloczek ruchomy np sciskiem stolarskim, a potem dopiero probuj wycisnac drugi. Po wyjeciu tloczkow myje sie je tylko plynem hamulcowym do polysku - to samo wnetrze cylinderkow po wyjeciu uszczelek.Ogolnie biorac jak nie masz o tym pojecia to rzeczywiscie lepiej udaj sie do Pawla. Jeszcze w temacie hamulcow - mialem wreszcie przyjemnosc odpowietrzac swoje b.ciezkie do odpowietrzenia ( stalflexy) przednie zaciski przyrzadem MityVac. Rzeczywiscie nie do porownania z typowym sposobem odpowietrzania za pomoca pompy hamulcowej - pracuje sie w gruncie rzeczy jedna reka budujac podcisnienie, ktore mozna zobaczyc na manometrze jak i poczuc w przewodach. powietrze wysysa b.efektywnie, ale za cene $400 wolalbym sie pobawic z b.duza strzykawka osiagajac mniej wiecej ten sam efekt. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.