Jashczur Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Witam wszystkich. Jestem szczesliwym posiadaczem vfr-ki rocznik '99 niestety mam pare problemów i pytań z nimi zwianymi, na ktore nie umiem sobie odpowiedzieć wiec prosze o pomoc . Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty. Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji Po drugie, czasem w trakcie bardziej dynamicznej jazdy zdarza sie, że zaswieca sie kontrolka wtrysku FI i motor nagle traci calkowicie moc -wrażenie jakby zgasł, trwa to ok 1-3 sekund i potem wszystko jest ok. Po trzecie, przy puszczaniu sprzegla na biegu słysze lekkie chrupanie donoszące sie spod baku. Nie wiem czy to normalne ponieważ jest to moj pierwszy motocykl z hydraulicznym sprzegłem. Prosze o pomoc, wyjasnienie moich uwag i porady, za które z góry dziekuje Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 (edytowane) Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty. Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji Możliwe że przelotowy wydech powoduje takie czknięcia... miałem podobnie w Transalpie jak założyłem przelot....Power Commander mógłby pomóc Po drugie, czasem w trakcie bardziej dynamicznej jazdy zdarza sie, że zaswieca sie kontrolka wtrysku FI i motor nagle traci calkowicie moc -wrażenie jakby zgasł, trwa to ok 1-3 sekund i potem wszystko jest ok. Można by spróbować zrobić synchronizację wtrysków, zajrzeć do filtra powietrza i świec... może trzeba wymienić... Po trzecie, przy puszczaniu sprzegla na biegu słysze lekkie chrupanie donoszące sie spod baku. Nie wiem czy to normalne ponieważ jest to moj pierwszy motocykl z hydraulicznym sprzegłem. Nie sądzę żeby owo chrupanie miało związek ze sprzęgłem... może słyszysz odgłos zasysanego powietrza z airboksu... sprzęgło jesli hałasuje to dzięk wydobywa się z prawej strony spod pokrywy sprzegła .. Edytowane 14 Sierpnia 2007 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 ... Po trzecie, przy puszczaniu sprzegla na biegu słysze lekkie chrupanie donoszące sie spod baku. Nie wiem czy to normalne ponieważ jest to moj pierwszy motocykl z hydraulicznym sprzegłem. Prosze o pomoc, wyjasnienie moich uwag i porady, za które z góry dziekuje Pozdrawiam. To na pewno korniki. Normalne w VFR... :icon_twisted: Wtrysk powinien w pewnym zakresie poradzić sobie z wydechem przelotowym. Sprawdź filtr powietrza. Co do przerw w pracy silnika - mozę jakaś kostka? Niedawno ktoś miał podobny problem spowodowany stycznikiem bocznej stopki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Po pierwsze motocykl ma "doła" w dolnym zakresie obrotów. Na postoju przy gwałtownym odkręceniu manetki najpierw sie dławi a nastepnie wchodzi na obroty. Motor posiada akcesoryjny karbonowy wydech MIG i nie wiem czy to moze byc przyczyna, z powodu np. złej regulacji Na początek proponuje wymienić swiece(też tak miałem w FZR1000) - polecam Denso i nie ma rzadnych dołków :) Ale może to własnie ta usterka z wtryskiem przyczyna sie do tego :( Najpierw wymień swiece bo jak kupiony niedawno moto to polecam wymienic filtry, swiece, płyny... Nie patrząc na zapewnienia sprzedawcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jeżeli przygasa i świeci kontrolka FI to powinien zapamiętać błąd.Po ponownym uruchomieniu powinien nadal migać FI. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jashczur Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Swiece sa nowe, filtr powietrza tez jak i olej. Jesli chodzi o zaswiecajaca sie kontrolke Fi to sprawdze jaki to blad-zobaczymy co pokaze komputer ale po ponownym uruchomieniu kontrolka nie miga. Dzieki wszystkim za opinie i rady pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 1. Mam przelotowego Devila i przy zimnym silniku, podczas szybkiego, mocnego okręcenia, czasem też zdarzy się leciutkie przydławienie. Motocykl ma wymienione świece i jest po regulacji klap.2. Raz zdarzyło mi się zapalenie kontrolki FI. Z jakiego powodu po przekręceniu kluczyka nie zaczęła pracowac pompa paliwa. Pomimo tego motocykl bez problemu odpalił, ale po przejechaniu ok. 200 metrów, silnik zdechł i zapaliła się kontrolka FI. Po ponownym przekręceniu kluczyka pompa zaskoczyła i normalnie pojechałem dalej. Sprawdź czy nie masz może założonego jakiego dodatkowego filtra paliwa, który nie nadąża z podawaniem paliwa na wyższych obrotach.3. Takie odgłosy u mnie nie występują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jashczur Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Sprawdze napewno i dzieki za rade:) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.