na koło Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 (edytowane) Tak najlepiej napisać .... sam pie**olisz... czy to mądre kupić sobie na początek KLX 650 http://www.allegro.pl/item222691446_kawasa...lx_650_c.html??? :) :D to tak samo jak bys kupil sobie na pierwsze moto afaltowe R1...Nie wiem czym ty jezdzisz i czy jezdzisz ale próbujesz być mądry lecz nie jesteś także sie nie udzielaj bo nawet enduromaster to potwierdza. ;) .Jak jezdzi teraz VFR i kupi sobie takiego KLXa to spokojnie sobie będzie jezdził bez problemów w lekkim i średni terenie pomijając tor i takie tam backflipy :buttrock: Edytowane 14 Sierpnia 2007 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Coraz czesciej wypowiadaja sie ludzie ktorzy nie maja kompletnie pojecia ... Tak jak mowil enduromaster, bierz DRZ'te i bo to idealny motor (czyt, zloty srodek :]) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Forumowy Czarczi po lc2 kupił sx520 i jeździ bez żadnego problemu, potrafi sobie poradzić z manetką dzieki bartus , jestem dokladnie tego samego zdania ze jesli ktos juz mial stycznosc z motocyklami o wiekszej pojemnosci (szosowymi) to nie potrzebuje wsiadac na 125 cm w 2t , lepiej kupic cos z 4t i w tym przypadku bardzo bym polecal drz 400-e tak jak enduromaster radzi , jezdzil i musze przyaqnac ze jest to idealne poloczenie crossa z enduro, moc dostepna od bardzo niskich obrtow, zawias odpowiedni , nie za ciezki i ma homologacje , na pierwszy motocykl enduro zdecydowanie ja polecam !! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 W Łomiankach jest klub TNT. Mają swoje sprzęty i własny tor. W ofercie również nauka na ich sprzęcie. Szkoła Pro-Motor ma też w ofercie szkolenia endurowe. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Na pierwsze moto ENDURO należy kupić wyłącznie 125 w 2T. Optymalna jest nieśmiertelna DT125 lub KMX 125.Każdy inny wybór to bzdura. Wyczynowe ENDURO czy CROSS'y nie nadają się do nauki jazdy. Jazda nawet przez 15 lat po ulicy nic nie pomaga przy jeździe w terenie, przekonał się o tym mój kuzyn, 15 lat jeździ na motocyklu obecnie na jakiejś sportowej 900ccm ze 120 KM ... wsiadł na moją marną RM 125 ... 20 minut i już był w gipsie. (de facto nie był bo nie dał sobie założyć ... do domu musiał wracać do Niemiec) Powiedział mi krótko : Jazda w terenie to nie jazda po ulicy, nie ma to ze sobą nic wspólnego, szkoda że mnie nie słuchał gdy mu to wcześniej tłumaczyłem. Kupowanie motocykla na zasadzie : na razie będzie za mocny ale za to nie będę musiał go zmieniać za jakiś czas JEST KOMPLETNĄ BZDURĄ ... Czy buty też kupujesz o 3 numery za duże bo Ci noga urośnie ?????!!!!!!!! Przygoda z ENDURO, przy założeniu nauki na zbyt mocnym motocyklu kończy sie zawsze tak samo :- jeden dzwonek- drugi dzwonek - trzeci dzwonek ze złamaniem... następnie już pełne gacie i po jeździe. Taki koleś zawsze wtedy mówi że mu się znudziło, a prawda jest taka że już jeździł nie będzie bo się po prostu boi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Popieram przedmówcę. Zauważam, że im ktoś młodszy, tym bardziej poleca wiekszą pojemność. PO szosie jeżdzę motocyklem 900 ccm, ważącym dobrze ponad 200 kg, a w terenie wystarcza mi 250 4T i zabawy jest po pachy. Na słabszym, lżejszym motocyklu można nabrać prawidłowych nawyków, a zaczynając od razu od większego - raczej dłuuugo nie wykorzysta się jego możliwości. Tak, jak słyszę dyskusje o nartach - wszyscy się pchają w topowe modele, a potem kulfonią na stoku. A na łatwiejszym sprzęcie nauka idzie szybciej, lepiej no i przyjemniej. 125-250 to całkiem fajne pojemności na pierwsze sezony. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Popieram przedmówcę. Zauważam, że im ktoś młodszy, tym bardziej poleca wiekszą pojemność. PO szosie jeżdzę motocyklem 900 ccm, ważącym dobrze ponad 200 kg, a w terenie wystarcza mi 250 4T i zabawy jest po pachy. Na słabszym, lżejszym motocyklu można nabrać prawidłowych nawyków, a zaczynając od razu od większego - raczej dłuuugo nie wykorzysta się jego możliwości. Tak, jak słyszę dyskusje o nartach - wszyscy się pchają w topowe modele, a potem kulfonią na stoku. A na łatwiejszym sprzęcie nauka idzie szybciej, lepiej no i przyjemniej. 125-250 to całkiem fajne pojemności na pierwsze sezony.Nareszcie ktos mysli racjonalnie... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 a ja tu sie nie zgodze , bo jesli kolega nie zamierza byc mistrzem swiata to nie powinien sie pchac w 125 cm w 2t , bo jest zbyt narwane i ma 40 kucy , lepiej kupic drz400e i miec bardzo elastyczny i przyjemny do jazdy silniczek , ma moze i te 50 kucy ale jest sporo ciezsze od 125 ( 125 cm wazy kolo 90-95 kilo a drz 400 e wazy kolo 120 wiec roznica jest ) i drz napewno nie zrobi nikomu krzywdy jest bardzo potulna, wiec na pierwsze moto ( po stycznosci juz z motocyklem szosowym) to moto jest idealne i kazdy z nim sobie poradzi pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 (edytowane) kolo 120 wiec roznica jest ale w czasie jazdy czuje się jakby ważyła mniej niż 100kg i ma zejebistą stabilność Edytowane 17 Sierpnia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ale w czasie jazdy czuje się jakby ważyła mniej niż 100kg i ma zejebistą stabilność no tak ale mi chodzilo o porownanie mocy do wagi i mniej wiecej wychodzi na to samo co seta ale z duzo bardziej elastycznym silnikiem pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.