kons6 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 czy ktos moglby napisac orientacyjne predkosci wejscia w poszczegolne zakrety Toru Poznan (liczone 1 = duza patelnia itd.) na czas okrazenia ~2 min? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 obejrzyj filmik i bedziesz wszystko wjedział. Nie da sie napisac ze w patelnie wjedz 170km/h bo np:wjedziesz za ciasno i bedzie za szybko i pojedziesz prosto i ..... zobaczymy.Wez kogos co robi lepszy czas niech jedzie przed tobą. Poza tym masz słupki na zakrętach i jedz na słupki. Zasada jest taka ze musisz jechac przy słupku i za nim mozesz odwijac wyniesie cie na zewnetrzna ale sie zmiescisz w torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Nie patrz na prędkości bo dużo osób ma pozmianiane przełożenia w swoich bike'ach, a wtedy liczniki pokazują same głupoty. Lepiej IMO wiedzieć którym biegiem idzie się poszczególne zakręty - u mnie wygląda to tak: duża patelnia (3) > sławiniak (2) > lewy za sławiniakiem (2) > mała patelnia (2) > niemieckie (3) > lewy i prawy za niemieckimi (4) > wyjście na prostą pod mostek (2) > wyjście na prostą start-meta (4) i przecinamy metę na 5iątym biegu odnotowując 1:45 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 sorry za dociekliwość i "początkowanie"; przy jakich obrotach te biegi; bo sam bieg, to trochę mało (np.130 na Sławiniaku to raczej dużo :)), a na 2 nie ma z tą prędkością problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 jezu a napiszesz po co ci to ??? Przecież jedziesz tyla na ile wystarcza sprzętu i umiejętności . Każdy ma inne zawieszenia opony itd jeden kręci 1.40 a inny uważa 2.20 za sukces . Jedź na tor i jedź tyla na ile pozwalają umiejętności a nie tyle ile jeżdżą inni . Widziałem juz kilku takich którzy koniecznie chcieli dotrzymać kroku innym i nie mogli się pogodzić z tym ze np ER5 wyprzedza ich litra (najczęściej R1 :) :biggrin: ) a potem leżeli gdzieś w burakach :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 sorry za dociekliwość i "początkowanie"; przy jakich obrotach te biegi; bo sam bieg, to trochę mało (np.130 na Sławiniaku to raczej dużo :biggrin: ), a na 2 nie ma z tą prędkością problemu Tak jak pisze kiler, jeśli chcesz się teoretycznie nauczyć kręcić 2:00 to zapomnij o tym. Widzę że jesteż z Poznania, więc nie rozumiem na co czekasz - na pewno na każdym poniedziałkowym treningu będzie wiele osób które Ci coś podpowiedzą/doradzą na bieżąco. Odpowiadając jednak na Twoje pytanie, to przeca wiadomo że (szczególnie 600tke) trzeba kręcić powyżej 10tys. - sławiniak 130 km/h na wejściu pewnie byłoby ciężko, ale na wyjściu to sądzę (nie patrzyłem nigdy na licznik) że mam więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skandynaf Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 http://pl.youtube.com/watch?v=ONuDrPSO2Fs i wszystko jasne :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzR1 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 http://pl.youtube.com/watch?v=ONuDrPSO2Fs i wszystko jasne :P oczywiście jasne dla prowadzących 1ooo a nie 600 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_gsxr Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ja powiem Ci jak wchodzić w te zakręty i jak jeździć na rondzie na samym końcu toru :) trzeba wchodzić na pełnej pi*dzie i wyjeżdżać na takiej samej czyli pełnej. w międzyczasie trzeba się modlić żeby oponka się nie uślizneła i to samo w kolejnym zakręci i tak non stop :buttrock: to jest najlepszy sposób :D PozdroQba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ja powiem Ci jak wchodzić w te zakręty i jak jeździć na rondzie na samym końcu toru :) trzeba wchodzić na pełnej pi*dzie i wyjeżdżać na takiej samej czyli pełnej. w międzyczasie trzeba się modlić żeby oponka się nie uślizneła i to samo w kolejnym zakręci i tak non stop ;) to jest najlepszy sposób :D Jak zwykle teorię masz opanowaną, gorzej jest z praktyką :buttrock: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzR1 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Ja powiem Ci jak wchodzić w te zakręty i jak jeździć na rondzie na samym końcu toru :icon_rolleyes: trzeba wchodzić na pełnej pi*dzie i wyjeżdżać na takiej samej czyli pełnej. w międzyczasie trzeba się modlić żeby oponka się nie uślizneła i to samo w kolejnym zakręci i tak non stop :buttrock: to jest najlepszy sposób :crossy: PozdroQba Tak jechałeś po pełnej pi*dzieże w niedziele dojść do Siebie nie mogłeś :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 oczywiście jasne dla prowadzących 1ooo a nie 600 :)No wiesz nie tak bardzo chodzi o pojemność co o umiejętności i przygotowanie techniczne sprzętu - widywałem ludzi na 125 którzy na każdym zakręcie "łoili du....e" r1 i gixerom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 No wiesz nie tak bardzo chodzi o pojemność co o umiejętności i przygotowanie techniczne sprzętu - widywałem ludzi na 125 którzy na każdym zakręcie "łoili du....e" r1 i gixerom zawsze chodzi o pojemnosc... tylko na podworkowych mistrzostwach w poznaniu jest inaczej :P pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 zawsze chodzi o pojemnosc... tylko na podworkowych mistrzostwach w poznaniu jest inaczej :wink: pozdro600 właśnie - tu się mniej ludzi lansuje na litrach :eek: :flesje: :clap: :clap: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 właśnie - tu się mniej ludzi lansuje na litrach ;) ;) :P :P :banghead: no ja mam szejset :P a chodzilo mi o to, ze tylko wsrod amatorow 600 objezdzaja litry, albo superstoki superbajki :bigrazz: pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.