Skocz do zawartości

predkosci na wejsciu w zakrety na TP


kons6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

obejrzyj filmik i bedziesz wszystko wjedział. Nie da sie napisac ze w patelnie wjedz 170km/h bo np:

wjedziesz za ciasno i bedzie za szybko i pojedziesz prosto i ..... zobaczymy.

Wez kogos co robi lepszy czas niech jedzie przed tobą. Poza tym masz słupki na zakrętach i jedz na słupki. Zasada jest taka ze musisz jechac przy słupku i za nim mozesz odwijac wyniesie cie na zewnetrzna ale sie zmiescisz w torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na prędkości bo dużo osób ma pozmianiane przełożenia w swoich bike'ach, a wtedy liczniki pokazują same głupoty. Lepiej IMO wiedzieć którym biegiem idzie się poszczególne zakręty - u mnie wygląda to tak: duża patelnia (3) > sławiniak (2) > lewy za sławiniakiem (2) > mała patelnia (2) > niemieckie (3) > lewy i prawy za niemieckimi (4) > wyjście na prostą pod mostek (2) > wyjście na prostą start-meta (4) i przecinamy metę na 5iątym biegu odnotowując 1:45 :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezu a napiszesz po co ci to ??? Przecież jedziesz tyla na ile wystarcza sprzętu i umiejętności . Każdy ma inne zawieszenia opony itd jeden kręci 1.40 a inny uważa 2.20 za sukces . Jedź na tor i jedź tyla na ile pozwalają umiejętności a nie tyle ile jeżdżą inni . Widziałem juz kilku takich którzy koniecznie chcieli dotrzymać kroku innym i nie mogli się pogodzić z tym ze np ER5 wyprzedza ich litra (najczęściej R1 :) :biggrin: ) a potem leżeli gdzieś w burakach :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za dociekliwość i "początkowanie"; przy jakich obrotach te biegi; bo sam bieg, to trochę mało (np.130 na Sławiniaku to raczej dużo :biggrin: ), a na 2 nie ma z tą prędkością problemu
Tak jak pisze kiler, jeśli chcesz się teoretycznie nauczyć kręcić 2:00 to zapomnij o tym. Widzę że jesteż z Poznania, więc nie rozumiem na co czekasz - na pewno na każdym poniedziałkowym treningu będzie wiele osób które Ci coś podpowiedzą/doradzą na bieżąco. Odpowiadając jednak na Twoje pytanie, to przeca wiadomo że (szczególnie 600tke) trzeba kręcić powyżej 10tys. - sławiniak 130 km/h na wejściu pewnie byłoby ciężko, ale na wyjściu to sądzę (nie patrzyłem nigdy na licznik) że mam więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem Ci jak wchodzić w te zakręty i jak jeździć na rondzie na samym końcu toru :)

 

trzeba wchodzić na pełnej pi*dzie i wyjeżdżać na takiej samej czyli pełnej.

 

w międzyczasie trzeba się modlić żeby oponka się nie uślizneła i to samo w kolejnym zakręci i tak non stop :buttrock:

 

to jest najlepszy sposób :D

 

PozdroQba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem Ci jak wchodzić w te zakręty i jak jeździć na rondzie na samym końcu toru :)

 

trzeba wchodzić na pełnej pi*dzie i wyjeżdżać na takiej samej czyli pełnej.

 

w międzyczasie trzeba się modlić żeby oponka się nie uślizneła i to samo w kolejnym zakręci i tak non stop ;)

 

to jest najlepszy sposób :D

Jak zwykle teorię masz opanowaną, gorzej jest z praktyką :buttrock: ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem Ci jak wchodzić w te zakręty i jak jeździć na rondzie na samym końcu toru :icon_rolleyes:

 

trzeba wchodzić na pełnej pi*dzie i wyjeżdżać na takiej samej czyli pełnej.

 

w międzyczasie trzeba się modlić żeby oponka się nie uślizneła i to samo w kolejnym zakręci i tak non stop :buttrock:

 

to jest najlepszy sposób :crossy:

 

PozdroQba

 

Tak jechałeś po pełnej pi*dzieże w niedziele dojść do Siebie nie mogłeś :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście jasne dla prowadzących 1ooo a nie 600 :)

No wiesz nie tak bardzo chodzi o pojemność co o umiejętności i przygotowanie techniczne sprzętu - widywałem ludzi na 125 którzy na każdym zakręcie "łoili du....e" r1 i gixerom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz nie tak bardzo chodzi o pojemność co o umiejętności i przygotowanie techniczne sprzętu - widywałem ludzi na 125 którzy na każdym zakręcie "łoili du....e" r1 i gixerom

 

zawsze chodzi o pojemnosc... tylko na podworkowych mistrzostwach w poznaniu jest inaczej :P

 

 

 

pozdro600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...