janekjl Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Witam wszystkichMam mały problem z moją cb-ką, gdy chciałem ją ostatnio odpalić przy naciśnięciu startera dobiegał taki dziwny tyrkot z akumulatora. Potem okazało sie że ten dźwięk dobiega z przekaźników. I tera pytanie czy po wymianie akumulatora motor będzie normalnie odpalał czy może do wymiany jest ten przekaźnik? Miał ktoś z was taki przypadek w swoim sprzęcie?? Probowałem odpalić go na pycha i odpalał na drugi dzień uruchomiłem go i pochodził pare minut potem zgasł. Nie mam pojęcia co to możę być. Byłbym wdzięczny za każdą wskazówke. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Witam wszystkichMam mały problem z moją cb-ką, gdy chciałem ją ostatnio odpalić przy naciśnięciu startera dobiegał taki dziwny tyrkot z akumulatora. Potem okazało sie że ten dźwięk dobiega z przekaźników. I tera pytanie czy po wymianie akumulatora motor będzie normalnie odpalał czy może do wymiany jest ten przekaźnik? Miał ktoś z was taki przypadek w swoim sprzęcie?? Probowałem odpalić go na pycha i odpalał na drugi dzień uruchomiłem go i pochodził pare minut potem zgasł. Nie mam pojęcia co to możę być. Byłbym wdzięczny za każdą wskazówke. Pozdro Normany objaw wyładowanego aku, teraz sie zastanów czy to aku nawaliło czy nie było ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Nowy aku i kontrola ładowania. Jak za małe wymiana regulatora. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Witam!Nie wiem gdzie w CB500 jest rozrusznik, ale ja miałem podobny przypadek.W związku z tym, że moja cebula (seven fifty)stoi na "polu" i leje po niejteż mi cykał przekaźnik. Naładowałem aku (nowe) i dalej to samo.Miałem zagwozdkę, ale po krótkiej analizie wykręciłem rozrusznik i.....i okazało się, że sparciał oring pokrywy rozrusznika no i woda dostała siędo środka. Po wysuszeniu i wyczyszczeniu oraz zabezpieczeniu smarem silikonowym poskładałem wszystko wspomagając oring (z braku nowego)uszczelniaczem w płynie pewnej szanowanej marki samochodowej w której pracuję. Po złożeniu(pierwszy raz grzebałem w mojeje cebuli) rozruszniktak kręci,że zachodzi podejżenie o brak tłoków w silniku.Może w Twoim przypadku problem jest gdzie indziej, ale po to jest forumżeby korzystać z doświadczeń innych. Ja sporo korzystam i staram się 3 grosze czasem wtrącić. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.