Skocz do zawartości

Nierówno pracuje - regulacja gaznika


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gdy trzymam manetke w stalym polozeniu, np. otwarta na 1/3, to motocykl szarpie, tak jakby gubil iskre co drugi cykl pracy tloka. rzecz sie dzieje do ok 6 tys obr. powyzej, gdy manetka jest juz mocniej otwarta, silnik wkreca sie dobrze i pracuje rowno w gornym zakresie obrotowym.

 

dodam ze sa tez male problemy z ustawieniem obrotow na biegu jalowym.

 

poziom paliwa wyregulowany wg serwisowki.

zaraz ide do garazu wymienic swiece, ale nie sadze zeby to jakos mocno pomoglo.

 

do dzieła gaźnikowi wymiatacze, pisac i radzic, co z tym fantem zrobic :crossy:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, ale problem sie nie rozwiazal..

ssanie jest juz ok, tzn wylaczone na amen, bo i tak z niego nie korzystam

 

motocykl dalej nierowno pracuje na niskich i srednich obrotach.

bawilem sie sruba od wolnych obrotow (dysza pilot). motocykl ma wolne obroty (1200 rpm), jednak nie da sie na nie wplynac sruba od regulacji podnoszaca przepustnice.

 

swieca jest czarna, zakopcona. testowalem zachowanie sie silnika na dyszy pilotowej wykreconej o 2,5 obrotu i 3,5 obrotu. w obu wypadkach byly podobne problemy - moto ma dziwnie przerywajace obroty od 2 do 5 rpm. swiece zawala osadem. na wykreconej o 3,5 obr pojawily sie problemy ze schodzeniem z obrotow (tzn od maxa do 6 tys schodzi prawidlowo, a od 6000 do 1200 juz mozolnie).

 

generalnie zly sklad mieszanki na wolnych i srednich obrotach (do 6 tys)

 

jak to wyregulowac i ktorymi dyszami? bo glownej nie ruszalem, bawilem sie tylko pilotem.

 

p.s.

iskra jest regularna na 2 roznych swiecach, pod warunkiem ze sa one czyste.

przepustnica podcisnieniowa dziala prawidlowo

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wina poziomu paliwa..

macie jakies pomysly? bo mnie juz szlak trafia...

 

a czy w takim motocyklu jak KLR reguluje sie w jakikolwiek sposob zaplon?

i czy to moze byc jego wina?

bo jak sprawdzam iskre, to z kazdym kopnieciem widac jak ladnie przeskakuje miedzy elektrodami swiecy..

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom paliwa wg serwisowki powinien wynosic 17 mm.

dobra, tylko jak to ustawic?

zrobilem to w ten sposob, ze wyciagnalem gaznik z motocykla bez spuszczania paliwa, odkrecilem dolny dekiel i zmierzylem suwmiarka wysokosc cieczy w tymze dekielku. wynosila dokladnie 17 mm.

 

sprobuje jeszcze troche go obnizyc i w razie czego bede pisal.

badzcie wiec czujni zacni panowie i nie omijajcie tematu, bo mnie tu cos trafi niedlugo :buttrock:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odwracasz gaźnik do góry dupą ze zdjętą komorą i odległość pomiędzy krawędzią pływaka a krawędzią gażnika powinna wynoisc te 17 mm

nie koniecznie tak- lepiej trzymac pod katem aby plywak nie wciskal tego malego amortyzatorka z zawórku iglicowym-ma go tylko dotykac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...