thefex Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 gdy trzymam manetke w stalym polozeniu, np. otwarta na 1/3, to motocykl szarpie, tak jakby gubil iskre co drugi cykl pracy tloka. rzecz sie dzieje do ok 6 tys obr. powyzej, gdy manetka jest juz mocniej otwarta, silnik wkreca sie dobrze i pracuje rowno w gornym zakresie obrotowym. dodam ze sa tez male problemy z ustawieniem obrotow na biegu jalowym. poziom paliwa wyregulowany wg serwisowki.zaraz ide do garazu wymienic swiece, ale nie sadze zeby to jakos mocno pomoglo. do dzieła gaźnikowi wymiatacze, pisac i radzic, co z tym fantem zrobic :crossy: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 wywal air boxa zapal i zobacz czy przepustnice pneumatyczne na wszystkich garaz podnosza sie jednoczesnie ja tak miałem w GPZ 500 ze mi sie jedna wcale nie podnosiłapozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 to jest singiel Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 no fakt :) ale jesli ma gaxnik sterowany pneumatcznie to może byc coś z membrana Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 przyczyna znaleziona - urwala sie linka od ssania i tamtedy lykal lewe powietrze Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 (edytowane) niestety, ale problem sie nie rozwiazal..ssanie jest juz ok, tzn wylaczone na amen, bo i tak z niego nie korzystam motocykl dalej nierowno pracuje na niskich i srednich obrotach.bawilem sie sruba od wolnych obrotow (dysza pilot). motocykl ma wolne obroty (1200 rpm), jednak nie da sie na nie wplynac sruba od regulacji podnoszaca przepustnice. swieca jest czarna, zakopcona. testowalem zachowanie sie silnika na dyszy pilotowej wykreconej o 2,5 obrotu i 3,5 obrotu. w obu wypadkach byly podobne problemy - moto ma dziwnie przerywajace obroty od 2 do 5 rpm. swiece zawala osadem. na wykreconej o 3,5 obr pojawily sie problemy ze schodzeniem z obrotow (tzn od maxa do 6 tys schodzi prawidlowo, a od 6000 do 1200 juz mozolnie). generalnie zly sklad mieszanki na wolnych i srednich obrotach (do 6 tys) jak to wyregulowac i ktorymi dyszami? bo glownej nie ruszalem, bawilem sie tylko pilotem. p.s.iskra jest regularna na 2 roznych swiecach, pod warunkiem ze sa one czyste. przepustnica podcisnieniowa dziala prawidlowo Edytowane 14 Sierpnia 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 na moje za wysoki poziom paliwa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 (edytowane) to nie wina poziomu paliwa..macie jakies pomysly? bo mnie juz szlak trafia... a czy w takim motocyklu jak KLR reguluje sie w jakikolwiek sposob zaplon?i czy to moze byc jego wina?bo jak sprawdzam iskre, to z kazdym kopnieciem widac jak ladnie przeskakuje miedzy elektrodami swiecy.. Edytowane 16 Sierpnia 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Czy masz serwisowke i ustawienia bazowe gaznika ?Mnie tez to wyglada na za wysoki poziom. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 albo rozjechana dysza od wolnych obrotow jak u kolesia w klx Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 poziom paliwa wg serwisowki powinien wynosic 17 mm.dobra, tylko jak to ustawic?zrobilem to w ten sposob, ze wyciagnalem gaznik z motocykla bez spuszczania paliwa, odkrecilem dolny dekiel i zmierzylem suwmiarka wysokosc cieczy w tymze dekielku. wynosila dokladnie 17 mm. sprobuje jeszcze troche go obnizyc i w razie czego bede pisal.badzcie wiec czujni zacni panowie i nie omijajcie tematu, bo mnie tu cos trafi niedlugo :buttrock: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 odwracasz gaźnik do góry dupą ze zdjętą komorą i odległość pomiędzy krawędzią pływaka a krawędzią gażnika powinna wynoisc te 17 mm Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 odwracasz gaźnik do góry dupą ze zdjętą komorą i odległość pomiędzy krawędzią pływaka a krawędzią gażnika powinna wynoisc te 17 mmnie koniecznie tak- lepiej trzymac pod katem aby plywak nie wciskal tego malego amortyzatorka z zawórku iglicowym-ma go tylko dotykac Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 u mnie swoim ciężarem nie wciśnie. http://img519.imageshack.us/img519/1659/beztytuuvq9.jpg Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 a to przepraszam :icon_mrgreen:- myslalem ze to usrojstwo bardziej do moich podobne :icon_evil: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.