Skocz do zawartości

Turystyczne enduro o duuuzej ladownosci


Rekomendowane odpowiedzi

Arex, możemy sie spotkać to dam Ci sie szurnąć moim Viaderkiem a zapewne odkryjesz czego szukasz :icon_razz:

 

Co do linków z forum Holana to faktycznie gość jest skołowany jak chłop małorolny. Przesiadł sie z małego Bandita ale zapomniał odrobić lekcji i do zakupu Vara sie kompletnie nie przygotował. Wypuścił sie na wycieczkę z nowym PanEuropanem i zdziwiony.

Grunt ze wyciągnął wnioski i zaczął czytać internet zanim kupi coś co da utrzymać 180km/h średnią przelotowa co pozwoli osiągnąć cel o czasie a nie naciągnie go jak zamulona Vara na dodatkowe noclegi,żarcie itp

 

Zalogowałem sie tam żeby odpisać na jego enigmatyczne pytanie : Ku jakiemu odbiorcy skierowane jest wiec XL 1000 Varadero ale ostatecznie odpuściłem.

 

W każdym bądź razie Arex, ja ważę 115kg, moja partnerka 65kg i z bagażem zawieszenie nie dobija. Na, jak to kolega Bart opisał ''pełniej manecie'' zamykam zegar bez problemu.

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arex, możemy sie spotkać to dam Ci sie szurnąć moim Viaderkiem a zapewne odkryjesz czego szukasz :icon_razz:

 

Obecnie to drugie miejsce zamieszkania jest aktualne?

Jezeli tak to mam do Ciebie jakies 200.

Mysle ze w takim wypadku spoko cos sie wymysli :)

 

Co do linków z forum Holana to faktycznie gość jest skołowany jak chłop małorolny.

 

No coz jedni najpierw odrabiaja lekcje czytaja i sie pytaja.

Inni kupuja a potem wszystkim opowiadaja jaki to zlob i badziew.

 

W każdym bądź razie Arex, ja ważę 115kg, moja partnerka 65kg i z bagażem zawieszenie nie dobija. Na, jak to kolega Bart opisał ''pełniej manecie'' zamykam zegar bez problemu.

pozdro

 

Wlasnie tez mialem raczej takie info ze nie bede mial problemu z dobijaniem mimo swojej wagi.

A miekkie zawieszenie to dla mnie tylko plus w tym momencie.

 

Jakbym chcial smigac podczas traski w tempie przelotowym 170 + to bym se XX wybral albo zygzaka. Ostatecznie PanEurope.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej aktualne, mieszkam na stale w GB wiec jakby miało Ci to pomoc w wyborze to sie gdzieś spikniemy ''na pól drogi'' :-)

Ja tak dobrze nie mialem i kupiłem w ciemno, oczywiście odrobiłem lekcje z teorii :icon_razz:

 

pzdr

Edytowane przez Pitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej aktualne, mieszkam na stale w GB wiec jakby miało Ci to pomoc w wyborze to sie gdzieś spikniemy ''na pól drogi'' :-)

 

No ja tez na stale.

Dziekuje uprzejmie za zaoferowana mozliwosc :icon_razz:

 

Reszta pojdzie na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę poczytałem i dowiedziałem się o Tigerze 955i, byłem zainteresowany kupnem tego motocykla.

Plus silnik o mocy 106 KM równo ciągnący od najniższych obrotów, spalanie nie jest duże, średno 6 - 6,5 litra, to dużo mniej niż np. Varadero spala. Silniki są trwałe i nie mają stale powtarzających się usterek. Triumph lepiej prowadzi się przy prędkościach autostradowych niż Varadero, niestety wieje na nim powyżej 140 km/h. Przednie zawieszenie za miękkie, konstrukcja ramy i zawieszenia z minionej epoki. Części są dostępne w cenach podobnych do japońskich motocykli, jest już spora sieć serwisów i salonów, niestety na części trzeba czekać 2 tygodnie i dłużej, co uważam za śmieszne, w końcu do UK nie jest daleko. Motocykl ma wysoko umieszczone siodło z możliwością regulacji, nie wiem czy nie będzie dla Ciebie za wysoki, jeśli dobrze pamiętam siedzenie wyżej umieszczone ma tylko BMW.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, może jednak kiedyś zechce nim wrócić do PL :flesje:

 

PS Zauważyłem również, że podobnych tematów jest bardzo dużo, powinienem wyrzucić ten temat do oczyszczalni, jednak z uwagi na liczbę wypowiedzi oszczędzę go. Arex mam prośbę byś w przyszłości, przed zadanym pytaniem sprawdził poprzez wyszukiwarkę, czy czasami nie ma już podobnych tematów, jeśli są podpinasz się pod któryś z nich i nie zaśmiecasz forum.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, może jednak kiedyś zechce nim wrócić do PL :biggrin:

 

W chwili obecnej sie nie zanosi :biggrin: Ale kto wie. Mysle jednak ze po czasie siec serwisow Triumpha sie rozwinie.

Triumph jest na ostatnim miejscu mojej listy poniewaz raczej preferowalbym V2.

Nie pogardze jednak R3 jezeli trafi sie jakas okazja.

Nie mam klap na oczach. Chyba :biggrin:

 

PS Zauważyłem również, że podobnych tematów jest bardzo dużo, powinienem wyrzucić ten temat do oczyszczalni, jednak z uwagi na liczbę wypowiedzi oszczędzę go. Arex mam prośbę byś w przyszłości, przed zadanym pytaniem sprawdził poprzez wyszukiwarkę, czy czasami nie ma już podobnych tematów, jeśli są podpinasz się pod któryś z nich i nie zaśmiecasz forum.

 

Ja tez zauwazylem troszke podobnych tematow ale jednak nie takich samych.

Ale w porzadku bede sie staral podpinac na przyszlosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I pytanko do Huna i Pitka jako wlascicieli Varanow ile one pala, bo slyszalem niestworzone opowiesci na temat ich paliwozernosci. Pzdr.

 

Ja jeżdżę spokojnie czyli tak 120 km/h bo lubię się rozglądać. I dosyć płynnie. Ubytek w baku - 5,2-5,5 L/100 km. Ale zmieniłem napęd wtórny -założone kółko 44 zamiast 47 zębów. Przedtem było min. 6L puszczone przez kominy. Jak dla mnie dynamika się nie zmieniła. Może za mało odkręcam ... :)

Mój "Varan" to gazior 5-biegowy. Tryskawki 6-biegowe podobno są oszczędniejsze (wersja od 2003).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, tak myslalem ze 6-7 litrow czyli normalka dla litra. Kolesie snuli opowiesci o 10-11 litrach przy 140km/h. Kolejne basnie. :D No wlasnie ogladalem KLV 1000 i zobaczylem tabliczke znamionowa Suzuki Motor Company :) Troche zglupialem ale sie wyjasnilo. Taka scisla kooperacja. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z czystej ciekawosci zapytam sie uzytkownikow DL1000 i KLV1000 ;) ile ich maszyny spalaja?

Varadero juz wiem. Tiger tez wiem.

A Suzuki/ Kawasaki?

 

Mysle ze podobnie jak Varan, katalogi podaja od 5,1 do 6?. Prawda jest taka ze przy motocyklu najwiecej zalezy od stylu jazdy. Wiecej spalisz po naszych drogach jadac 90 i skokami do 150 (wiadomo wioski, ograniczenia) niz jadac jdnostajnie po autostradzie 160. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...