arek400 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 otóż problem tkwi w tym ze podczas jazdy z wiekszymi predkosciami obrotowymi silnika wystepuja na stopkach bardzo dokuczliwe drgania nie sa to duze drgania ale o duzej czestotliwosci wiec troche przeszkadza nie wiem czym to jest spowodowane a najbardziej u pasazera prosze o pomoc moze inni uzytkownicy cb 500 sie wypowiedza jak to u nich jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Kolego ,tak ma być. To tylko 2 cylindry. Ten typ tak ma ;) Moja też wibrowała ,kolegi tez :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 To miał być tani motor, więc pewne mankamenty ma:)Ciesz się że ci fotel prostaty nie masuje;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 wiec na to wyglada zeby sie zbytnio tym nie przejmowac tylko smigac :icon_mrgreen: dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbicniev Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 U mnie nic nie drga.. Nawet przy sporych prędkościach. Z pasażerem tak szybko nie jeżdzę, więc nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 czyzby to po tym niewielkim szlifie ktory miała?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 mozesz spróbować dokupić akcesoryjne podnóżki wykładane grubą warstwą gumy.. teoretycznie zamortyzują częsć drgań, po drugie przednie są chyba mocowane na gumowych tulejach i moze one są wybite albo za mocno dokręcone (śruba może nie opierać się już na gumie ale na podnóżkach inieruchamiając je kompletnie... kombinuj kombinuj a coś wymyślisz ciekawego i praktycznego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 czyzby to po tym niewielkim szlifie ktory miała?? Sam sobie odpowiadasz na zadane pytanie.Może leżała na alternatorze? i teraz koło ma lekkie dokuczliwe wibracje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 nie na stronie alternatora nie lezala więc to odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.