Kryszpol Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 CZy gdy bym zalozyl do HMa cylinder 85ccm to trzeba by bylo zmieniac tez gaznik i wydech?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 oczywiscie... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 gaźnik, kruciec, wydech, zaleca sie wymianę wału i korbowodu, ale nie jest to potrzebne. Po zmianie na 80 może ci się okazać ze ten zbiornik paliwa na mało ci starcza, do filtu powietrza należało by dopuścić nieco wiecej powietrza.Mogą sie pojawić problemy z elektryką, typu padajace cewki w magnecie, pelenie świec.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Gdyby byly takie problemy jak piszesz nie oplacalo by sie zmieniac cylindra tylko lepiej bylo by kupic inne moto. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 No wlasnie. Gaznik zmieniasz dopuszczasz wiecej wiatru i miodzio. Acha i chyba ze masz dozownik to podkrecic albo odlaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 ogółem to tuning jesli ma być trway i dobry to kosztuje. nie wystarczy wyminić samego cylka. moim zdaniem jak sie nie ma kasy na poważbny tuning to raczej go nie robić. lepiej kupić sport komin do 50cc albo coś z gaźnikiem zrobić ( wymiana dysz albo od razu 17,5) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Ja bym nic nie robił :biggrin: W sumie to co ? Będzie jechało 10 km/h szybciej ? Czy na jednym biegu zrobi więcej. Bezsens.. pomiędzy takimi pojemnościami nie odczujesz zbytnio TUNINGU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 ja miałem 80 tkę rozwiercaną jeszcze troche do Hm-a gaźnik 28mm, spotrowe membrany,sportowy tłumik, i to szło nie 10 na godizne wiecej tylko 120km/h, narawde fajnie to szło. z 3 biegu można z gazu na koło poderwac. w terenie fajnie sie zbierało. ja dodatkowo dorobiłem taki kruciec, że rozwijał takie obroty że 2 wały mi pękły, niestety jeden sportowy jeden normalny. po małych dopracowaniach idzie to jak należy, i naprade warto.jak zmienisz cylinder tgo koniecznie gaźnik minimum 21 mm, zmiana wydechu i wału, bo inaczej sie rozsype.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.