Goralx11 Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) Ja się z irydowych wyleczyłem, niby lepsze a moto mi lepiej i dłuzej lata na zwykłych :). Mam inną zagwostke Brak mocy i momentu wykres w załaczniku ( regulacje zrobione, nowe świece, nowe filtry, Edytowane 5 Września 2017 przez Goralx11 Cytuj www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofl Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Witam wszystkich Chciałbym w swoim X usunąć błotnik tylny, nadkole pod siedzeniem.W jaki sposób to wykonać ? Czy ma ktoś szkic jak wyciąć, jak poprowadzić linie cięcia ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_73 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Witam Zadowolony Niby nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki ale ..... MAM Wróciła do mnie moja pierwsza X11 : Nie mogłem się powstrzymać - odkupiłem po 4 latach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Witam, posiadam od jakiegoś czasu x11 i mam zbyt wysokie obroty. I mam pytanie czy jest gdzieś w tym motocyklu regulacja?? czy muszę jechać na serwis( sam szukałem to nic na wierzchu prócz dźwigni ssania nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski.ts Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Niedaleko chyba tej dźwigni od ssania jest takie małe pokrętło, nim ustawia się obroty na biegu jałowym. Dostęp dość mizerny, ale nie robi się tego często, więc można wybaczyć. Niestety już około 5 lat nie mam X-11, więc nie mogę dać swojego zdjęcia, ale znalazłem na elektrodzie instrukcję od XXa / X-11 i jest to pokazane: Cytuj HONDA X11 - NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 Dziękuję bardzo za odpowiedź, pokazana śruba jest regulacją w nowszych wersjach z wtryskiem bez ssania, też miałem xx-a i w miejscu ssania była właśnie regulacja, ale na szczęście posłuchałem Ciebie i poszedłem szukać tej śruby gdzieś obok... Znalazłem ale trzeba było podnieść bak i ta śruba jest praktycznie przy samym silniku u góry. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski.ts Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Miałem 5 lat X-11 i kolejne 5 lat XXa, najpierw gaźnik, potem wtrysk. W X-11 pokrętło o którym mowa jest trochę nieciekawie usadowione, ale na bank dwoma palcami regulowałem je bez podnoszenia baku, ciężko ale wykonalne, do regulacji raz na kilka lat ujdzie. Pozdrawiam A w XXie na gaźnikach regulowało się przy lewej manetce, nie pod bakiem. W X-11 „ssanie”, to cięgło pod bakiem, to tak na prawdę nie jest ssanie, tylko podniesienie obrotów, nie wpływa to na zmianę stosunku powietrza z paliwem w mieszance, dziwne ale tak jest, za mieszankę odpowiada tu wtrysk, w X-11 zawsze był wtrysk. W XXie na wtrysku cięgło „ssania” zastapił automat, taka kolejna mała różnica między XXem a X-11 produkowanymi nawet w tych samych latach 😉 Cytuj HONDA X11 - NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.