Goralx11 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Tylko podniosłem bak, czujnik raczej jest ok one sie nie psują podobno sprawdź złączki i przewody gumowe czy nic sie nie rozpięło nie zjechało, nie wiem jak tam filtr czy czysty ma kolega :) Cytuj www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) witam.... a nie masz przypadkiem anglika?? _pit_ to moje konto tymczasowe było jak haslo mi wcielo do tego konta... Edytowane 21 Maja 2013 przez pit_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erzyk Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Nie nie, maszyna przyjechala z niemiec i byla tam rejestrowana od nowosci. Dodatkowo w briefie jest adnotacja ze nie ma zadnych ograniczeń mocy zastosowanych jeśli o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 moj problem polegal na tym że to byl anglik ze zmienioną tarczą prędkości na km a cyfrowy byl w milach :) takie przeoczenie... więc w sumie pali normalnie tylko muszę przeliczac... a ty posprawdzaj kabelki i rurki tak jak koledzy wspomnieli...no i filtry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goralx11 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 moj problem polegal na tym że to byl anglik ze zmienioną tarczą prędkości na km a cyfrowy byl w milach :) takie przeoczenie... więc w sumie pali normalnie tylko muszę przeliczac... a ty posprawdzaj kabelki i rurki tak jak koledzy wspomnieli...no i filtry Miałem pytać co z tym że anglik :) Też mam anglika no najwięcej zjadł 16 przy męczeniu po winklach a tak rekord mam 5.2 najmniej na trasie sam, średnio 5-8l bez dalekich tras.(do 140 kM) Cytuj www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simrider Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Jeżeli chodzi o przod to anglicy zakładaja od CBR1000r '04. Jak jest ktoś zainteresowany to moge poszukać opisu jak to robia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erzyk Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 No niestety nie jest to problem czujnika. Do poważnego rpzeglądu zabiorę się dopiero w weekend gdy bedę miał do tego warunki. Na co radzicie zwrócić szczególną uwagę? Wczoraj zauważyłem jakby spadek mocy, możliwe że faktycznie coś gdzieś się odłączyło. Czy może to być spowodowane gorzej działającą świecą? Co sądzicie o świecach irydowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goralx11 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Jeżeli chodzi o przod to anglicy zakładaja od CBR1000r '04. Jak jest ktoś zainteresowany to moge poszukać opisu jak to robia. W sensie zawias? Jestem zainteresowany bardzo :) a sprawdziłeś wszystkie węże gumowe do airboxa i tam gdzie wpina się czujnik jest pełno małych przewodów gumowych wszystko ma swój poczatek i koniec, Pisałeś ze błąd od czujnika powietrza więc tam szukaj nie w czujniku tylko w przewodach. Świece im więcej mają drucików tym lepiej bo pewniejsza iskra, a tak działanie to samo cena inna. Edytowane 22 Maja 2013 przez Goral1906 Cytuj www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simrider Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) np watek : http://www.hondax11.com/ips/index.php?/topic/11175-fireblade-front-forks/&do=findComment&comment=28763 Hi Peter, I have used 04 forks with an 06 fireblade lower yoke the forks will not fit X11 yokes, Basically the 04-06 blade front end is the same so any year should fit.The fireblade forks are running as standard blade forks , no spring changes have been done , the only thing that has been done to the forks is new top nut which extends the forks by 19mm to keep the X11's ride height.The top yoke is a comfort yoke with fatbars which is supplied for fireblades. steering head bearings are exactly the same for blade & X11.You will need a fireblade front wheel and brakes as the X11 wheel has a smaller diameter spindle and disc's are smaller so its easier to fit an all blade front end.The rear brake then needs to be delinked as you will no longer have the ability for linked brakes.This is not a job for the faint hearted it took me a few months to get all mine sorted.Hope this helps John Edytowane 22 Maja 2013 przez Simrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysx11 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Świece im więcej mają drucików tym lepiej bo pewniejsza iskra, a tak działanie to samo cena inna.Jakby jakimś trafem zwarł się jeden z drucików z elektroda to na pozostałych drucikach i tak iskry nie będzie.Co znaczy pewniejsza iskra? Co do świec irydowych to mogę Ci powiedzieć, że raz miałem.Na wolnych obrotach równiej pracował.Na wyższych miałem wrażenie, że na starych świecach szybciej się wkręcał, może to tylko takie odczucie.Odpalanie moto bez różnicy.Teraz zawsze stosuje takie jak w dtr. Teraz z innej beczki.http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1367086501__lowicka_majowka.jpgJak pogoda dopisze to będę, przynajmniej na Nowym Rynku .Jak ktoś z okolic ma chęć się spotkać to zapraszam. pozdrawiam Edytowane 22 Maja 2013 przez krzysx11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goralx11 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) w sensie 2-4 elektrodowymi, czemu pewniejsza bo od głównej idą ci np. 4 łuki nie jeden jak na jednym nie ma przebicia to jest na drugim itd, moim zdaniem mają być żywotniejsze i zapewnić pewny zapłon mieszanki. Z drugiej strony to świeca albo jest iskra albo niema. O irydowych mówi sie ze są trwalsze i silnik pracuje równiej oraz podobno szybciej się grzeje"" znalazłem nawet twierdzenie ze przy lotach 10-12 tys na 4 lata wystarczą.trzeba u nas opuszczać silnik do wymiany świec?, Ew ktoś widział klucz którym je wykręcić bo mam 3 i żaden mi nie wejdzie w wszystkie świece ---Zna ktoś różnice pomiędzy zawiasem z x11 a XX-em ?? czy to kompletnie to samo ? <w sensie twardości i pracy> Edytowane 22 Maja 2013 przez Goral1906 Cytuj www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysx11 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) w sensie 2-4 elektrodowymi, czemu pewniejsza bo od głównej idą ci np. 4 łuki nie jeden jak na jednym nie ma przebicia to jest na drugim itd, łuk powstaje zawsze z jedną z elektrod a nie wszystkimi jednocześnie.Ich zaletą jest to że podobno trochę mniej się zużywają.pozdrawiam Edytowane 22 Maja 2013 przez krzysx11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski.ts Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Ew ktoś widział klucz którym je wykręcić bo mam 3 i żaden mi nie wejdzie w wszystkie świece Z tego co ja pamiętam 16 łamany. Cytuj HONDA X11 - NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goralx11 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Z tego co ja pamiętam 16 łamany. Rozmiar znam, sprawa jest taka że klucza szukałem w kilku sklepach nie znalazłem tak łamanego ;/ który by tam wlazł ;/ Z tego co ja pamiętam 16 łamany. Rozmiar znam, sprawa jest taka że klucza szukałem w kilku sklepach nie znalazłem tak łamanego ;/ który by tam wlazł _ Za błąd wybacz, co do świec kilku elektrodowych. Cytuj www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo_82 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Krzysx11, nie orientujesz się co będzie się działo po dojeździe do tego zajazdu?? Z programu niewiele wynika, (oprócz koncertów, konkursów itp.) Jest to zlot jedno czy dwudniowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.