Skocz do zawartości

Honda X eleven ( X11, X 11 )


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ja GPS bo wychodzi 28 zł za litr :P

Mam pytanie ktoś przerabiał zawias w x11 z gsxr 1000 czy coś takiego ? Pytam bo nie wiem czy się bawić, jak z tarczami, miejscem na zaciski itd. byle UPS.

powód moje jest w marnym stanie chętnie bym zmienił

www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl

 

Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy X-11!
Paktycznie od 4 dni jestem posiadaczem tej pięknej maszyny!

 

Pochodzę ze Złotowa (północna wielkopolska) a na codzien jeżdżę po Poznaniu więc gdyby szykowało się jakieś spotkanie to jestem chętny.

 

Dopiero co zaczynam zapoznawać się z tą maszyną. Oprócz kanapy jest w stanie oryginalnym. Chciałbym dowiedzieć się od Was w jakim zakresie obrotów ujeżdżacie swoje 11-stki aby uzyskać optymalne spalanie?

 

W tym sezonie będę chciał się zając pełnym okufrowanie (to temat na później), dorobieniem własnego dodatkowego systemu elektronicznego z wyświetlaczem i sterowaniem w kierownicy:

- olejarka z automatycznym uwzględnianiem postoju i deszczu

- mocne kierunki LDEowe w oryginalnych kloszach z autowyłączaniem

- może automatyczne ssanie

- dalsze punkty to temat w pełni otwarty

Edytowane przez erzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

 

Jestem nowy na forum.

Zaciekawił mnie temat spotkania posiadaczy X11. Może ktoś pociągnie temat i coś da rade zorganizować..? Jestem z centralnej Polski (Łódź).

Mam jeszcze pytanie, czy ktoś wie, czy można przełączyć licznik przebiegu z mil na km?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju, to ja jeżdżę na Xado 10W-60 SL/CF Rally Sport od 6000km i jest ok, olej ma podobno uszlachetniacze niespotykane w innych olejach, zwą to rewitalizanty, a niech moto ma ;)

erzyk ja jestem z Krajenki (8km różnicy), więc jak będziesz w Złotowie, to można by było sobie pogadać coś więcej o X-11. Co do zmian które planujesz, to słyszałem je przed godziną od Radka, naszego wspólnego funfla, więc jak coś to i w sprawie mojego zegarka Oxford będziemy mogli pogadać. Reszta ciekawa, sam też coś kombinuję, będę z kierunkami chciał podziałać, ale to takie mało ambitne plany podług Ciebie. Oliwiarkę mam zrobioną przez kumpla, jest automatyczna, z regulowanym czasem podawania kropel i ich długością na centralce elektronicznej, choć nie mam czujnika od luzu (postój) oraz deszczu. Automatyczne ssanie można by zaadoptować/podpatrzeć od XXa, od XXa myślałem zaadoptować oprócz też tego ssania, to jeszcze hydrauliczne sterowanie sprzęgłem, ale mi przeszło na razie. Mam też dodatkowe chłodzenie regulatora napięcia, dodatkowe klaksony na przekaźniku i kilka innych pierdółek w planach.

Tomo_82 co do spotkania, to często nic z tego nie wychodzi niestety, ale fajnie by było. Ja z racji bliskości (około 90km) jestem za Bydgoszczą, ale jak będzie nieco dalej, to jeszcze też wchodzi w grę, mocniej na południe to już raczej odpadnie u mnie. Co do licznika przebiegu nie wiem, ale chyba jest coś na rzeczy, coś gdzieś mi tam dzwoni, że chyba jest to możliwe, później tylko tarcze zegarów wymienić na europejskie odpowiedniki i jak człowiek jeździsz ;) Temat posprawdzaj na forum XXa, chyba coś na ten temat pisali przy okazji XXa właśnie, ale jak tam to można zrobić to i u nas powinno.

Edytowane przez niebieski.ts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XX ma inny licznik raczej w x11 będzie problem, Ja jestem z Podhala w dodatku studiuje jestem za spotkaniem ale z czasem i pieniążkami może być problem.

-Co do przeróbek ja kupiłem z atestem małe ledy które bardzo mocno świecą,
-Obecnie kupiłem klamki od chińczyka tylko długie za 80 zł z wysyłką <forum xx>

-Założony K&N

-reszta przeróbek jak na zdjęciu wymuszone wypadkiem

-oryginalne srebrne elementy obklejone na złoto carbon lub czarny mat,

-Wydech SBK leovince

Ciekawy plan ze sprzęgłem chociaż ja nie widzę sensu linka dobrze pracuje a koszt sprzęgła duzy.

-Olejarka dużo ludzi robi trochę zabawy po wielu forach są rożne sposoby te tanie i proste jak i te skomplikowane :P dla mnie obojętne czy spraj czy olejarka byle by coś na łańcuchu było :)
-Ssanie automatyczne ciekawe może ktoś rozwinąć ?

 

 

__ Ja chciałbym zawias z przodu wymienić na coś powiedzmy porządnego i z możliwością strojenia najlepiej UPS-a lecz nie wiem w co sie pakować i jakie to koszta, W sensie bez zmiany kół tarcz i zacisków najlepiej :)
__Ktoś wywalił może duala??




Moja kosiarka :D

www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl

 

Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goral1906 no z tymi przeróbkami to nieźle Ci wyszło :clap: Odgłos tłumików sprawdzę w domu, teraz siedzę w pracy :) Trochę z tym angielskim przekombinowałeś, planujesz migrować :icon_question:

Ja mam tłumiki Barracuda, też fajny zestaw, miałem okazję pojeździć też trochę na oryginałach, bo myślałem że te Barracudy są za głośne nawet z DBkilerami, jednak po 1000km zmieniłem z powrotem na Barracudy i jeżdżę nawet bez DBkilerów, jakoś to moto lepiej mi się widzi z takim basem.

Co do oliwiarek, sprawa jest już szeroka, można naprawdę z dużej ilości możliwości wybierać, ale sprawa dosyć wygodna w jakiej by to nie było formie, pozostaje tylko czyszczenie moto po oleju, kroplach :icon_razz: Przy tym wał kardana czy pas wychodzi o niebo lepiej niestety.

Sprzęgło i ssanie z XXa myślę że do przemyślenia, ale faktycznie nie mam na to teraz głowy i kasy, wygodniej by było, tylko czy za taką kasę opłaca się tyle wysiłku dawać :)

Z tymi kierunkami pomęczę Ciebie później na PW, chociaż podobnie jak do tylnej lampy wolałbym jakieś tylko wkłady na LEDach, nie zamienniki żarówek, tylko płytki z diodami na całą powierzchnię lampy, jej szerokość, wysokość zarówno do lampy seryjnej tył w czerwonym kloszu jak i do kierunków które mam na niektórych zdjęciach w podpisie, małe prostokątne, białe szkło, bo te mi się podobają przy mojej X-11.

Z tymi zegarami wiem, że XX ma inne, ale może elektronika jest taka sama, bebechy i tak samo można to przeprogramować, znaczy ten licznik przebiegu. X-11 było budowane na podstawie XXa właśnie, sporo części jest podobnych jak chociażby silnik, choć są często jakieś pomniejsze zmiany (w silniku różna ilość wałków wyrównoważających, ilość biegów w skrzynce, inne moce i moment, wspomniane ssanie, sprzęgło). Jeśli idzie to podpasować a w to wierzę, bo nawet instrukcja jest wspólna, to do pełni szczęścia wystarczy tylko zmienić tarcze zegarów, właściwie to tylko prędkościomierza by wystarczyło na ścisłość.

Co do zawiasu to nie pomogę, raczej nikt tego nie próbował, nie przypominam sobie, będziesz raczej pierwszy w Polsce, a przynajmniej w polskim necie :)

Spotkanie nie jest jeszcze ustalone, jak na razie mało konkretów, same różne propozycje, trzeba coś wybrać najbardziej możliwe dla większości, więc samo południe raczej odpadnie, choć nie powiem, gdyby nie finanse to chęci są wielkie :)

Edytowane przez niebieski.ts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imigrować nie z takim Angielskim :rolleyes: . Przeróbka wymuszona wypadkiem niestety była ładna czarna :sad: .

Co do zawiasu znalazłem gościa co ma wsadzony zawias od GSXR 1000 lecz nie chciał nic powiedzieć ani opisać. Słyszałem o kilku przeróbkach x11 na street ale nigdy nie spotkałem, i zawieszeniu od hajki. Wszystko mity.

Kierunki prosta sprawa kupiłem w zwykłym sklepie z skuterami rowerami <kolega ma i zamawia mi części>. Kierunki 45zł stare wywaliłem <roztrzaskane> nowe tylko na podkładkach i gumach <dętka> zmontowane do motocykla. kable podpięte do oryginalnych <Kwestia gustu dla mnie to wyglądają jak 4 paletki pingpongowe>

Co do tyłu ciekawy pomysł. Może porostu kupić pasek diod w zwykłym elektryku wywalić stary środek podkleić na tym diody i pod oryginalne kable?

www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl

 

Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym dowiedzieć się od Was w jakim zakresie obrotów ujeżdżacie swoje 11-stki aby uzyskać optymalne spalanie?

Optymalne, to rozumiem że stosunkowo niskie? Ja z plecaczkiem i 3 kuframi na trasie gdy jadę spokojnie to mam przeważnie na budziku 1,20zł, czyli około 4000obr/min. Odpowiada to spalaniu 6,1-6,5L/100km. Lubię też polatać z plecaczkiem + kufer centralny 1,60zł - 6000obr/min, lub też trochę szybciej 1,80zł, wówczas spalanie jest w granicach 7L/100km. Przy jeździe samemu i jak chcę trochę przepłukać gardziele X-11tki, to jak na moje umiejętności sięgam do około 8000-9000obr/min od 2, 3 biegu, 2zł często się pokazuje, spalanie przy takiej jeździe i drugie tyle km już spokojnie wychodzi mi średnio 8L/100km.

 

Mam jeszcze pytanie, czy ktoś wie, czy można przełączyć licznik przebiegu z mil na km?

Jak wcześniej już pisałem, jest coś o tym na forum XX, ale niestety nic nie wnosi do X-11 http://cbr-xx.pl/viewtopic.php?t=2294&postdays=0&postorder=asc&highlight=przeprogramowa%E6+licznik&start=0

Będzie trzeba samemu chyba coś wymyślić, może nowe zegary od jakiegoś dawcy części.

 

Ktoś wywalił może duala?

Tu też coś na ten temat pisali: http://cbr-xx.pl/viewtopic.php?t=2614&postdays=0&postorder=asc&highlight=dual+cbs&start=0

Możliwość jest jak widzisz, ale pracy też trochę no i świadomość, że psujesz doskonałą na tamte lata myśl inżynierską...

 

Co do tyłu ciekawy pomysł. Może porostu kupić pasek diod w zwykłym elektryku wywalić stary środek podkleić na tym diody i pod oryginalne kable?

Ja wolałbym zrobić coś takiego:

p%C5%82ytka_mig.JPG

 

migacz_1.JPG

 

stop.JPG

Z tym, że szczegóły, kształt płytki, mocowanie w gniazdach żarówek itp. trochę inaczej zrobione, dopasowane do kształtu lampy X-11. Oczywiście trzeba też pamiętać, że są różnej jakości diody, są mocne diody w seryjnych lampach samochodów, motocykli, ale też i takie które mocno słabną po krótkim czasie świecenia - marna jakość, podróbki zza chińskiego muru. Trzeba je umieć odpowiednio podłączyć - różnica pomiędzy postojem a stopem; może zastosować jakieś odbłyśniki np. płytkę plastikową o grubości 1cm uzbroić w odpowiedniej wielkości i rozstawie otwory pod diody, następnie te otwory fazować, aby utworzyć jakieś lejki robiące za odbłyśnik, następnie pomalować to jakimś super sreberkiem na wzór lustra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goral1906- pięknie mruczy na wolnych obrotach... Ja swoją laleczkę kończę składać, to też się pochwalę... Za jakieś dwa, trzy dni powinienem skończyć. Słońce za oknem, a ja przeliczyłem się w czasie i stoi biedna w garażu :banghead: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ustawiał sie pod K&N dlatego tak strzela. Ja jeszcze jutro punkcja i w piatek do domu powoli kończyć cebule, ale pierwsza jazda i tak dopiero za kilka tygodni jak zdrowie pozwoli :). zanim nadejdzie to coś jeszcze wymyśle mam miesiąc wolnego :P

www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl

 

Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche zmieniając temat, zauważyłem dość niepokojące zjawisko w mojej 11. Otóż pali mi około 12l...

Wiem że to praktycznie niemożliwe. Owszem, pomiar robiony w mieście i z plecaczkiem przy umiarkowanej jeździe, ale nie 12 litrow...

Pomyślałem sobie że może coś z elektroniką. Na stronie 14 kolega _pit_ z Wałcza opisywał bardzo podobny problem ale nie mogę się z nim coś skontaktować.

Otóż FI pokazuje mi błąd 9, a więc coś z czujnikiem temperatury powietrza wlotowego. Jeszcze nie miałem możliwości sprawdzenia czy czujnik ten jest dobry ani przeczyszczenia styków, jednak zastanawiam się czy to może mieć tak znaczący wpływ na spalanie?

 

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wszystkie gumowe przewody ja miałem że jeden mały wężyk się zsunął i był błąd ,tak moze określać za dużo powietrza wali więcej paliwa

www.cbr-xx.pl Zapraszam również na www.forumcbf.pl

 

Jak ktoś ma pytania to na maila :) [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za cenną uwagę!

Postaram się dzisiaj posprawdzać ile się da, ale bez garażu przed blokiem może być niezaciekawie. Takie warunki to dopiero w weekend.

Czy oprócz podniesienia zbiornika paliwa rozbierałeś, zdejmowałeś coś więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...