Skocz do zawartości

erzyk

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda X11
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań / Złotów

Osiągnięcia erzyk

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Heh;) To ja o tym pisałem i paliła sporo więcej niż 10 na 100. Tak jak piszesz to regulator ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej. On działa na zasadzie podciśnieniowej, a podciśnienie pobiera z 3 cylindra. Jeśli jest uszkodzony to wewnętrzna membrana ma przeciek i 3 cylinder zasysa paliwo bezpośrednio do komory spalania, moze nawet nie dojść tam do spalania, ale to praktycznie niemożliwe przy tej mocy przerobowej silnika jaką mamy;) Tak czy inaczej nadmiar paliwa wywalany jest do wydechu co zdecydowanie wyraźnie da się wyczuć. Co do Twojego silnika to albo jaakaś ściema albo masz silnik od XXa ;)
  2. Jeśli mowa o upiększaniu i dłubaniu to i ja dorzyce swoje 5 groszy;) Uważam, że fabryczna X11 jest bardzo ładna i nie czuje potrzeby wielu zmian, minimalistyczna kosmetyka (u mnie obszyta kanapa oraz dodany dopasowany chlapacz na przednim błotniku). Natomiast co do wyposażenia technicznego to już niestety jest biedniej. O ile ślinik jest już dość zaawansowany o tyle zegary są bardzo ubogie. Postanowiłem więc nieco powymyślać i tak rodzi się komputer pokładowy. Oczywiście jeszcze daleka droga i nie wiem czy na sezon 2014 będzie gotowy, bo i czasu na to nie ma aż tak wiele, ale pierwsze testy już robię ;) Zdecydowałem się dodać wyświetlacze pomiędzy wskazówki a cyferblat zegarów na dole po środku gdzie tak naprawdę niczego nie będą zasłaniały. Jedyne na rynku wyświetlacze o odpowiedniej grubości i jakości obrazu są wykonywane w technologii OLED i takie też zastosuje. Wbrew opiniom, nie świecą za ciemno, gdyż wiekszość porównuje je do wyświetlaczy np. w przenośnych odtwarzaczach muzycznych gdzie takie wyświetlacze pracują w bardzo oszczędnym trybie, czego w tym przypadku nie potrzeba stosować :) Poniżej filmik z testowanym systemem operacyjnym i wyświetlaczem. Na szybko napisane gadżety ruchome aby sprawdzić wydajność. Przepraszam za bardzo płytką ostrość, ale mam obiektyw w naprawie i pozostał mi tylko awaryjny;) http://www.man.poznan.pl/~eryk/oled.JPG
  3. Zakupiłem ostatnio miniaturową kamerkę HD. Opisana szczegółowo tutaj: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1904559 Wczoraj nagrałem pierwsze wideo testowe w pięciu położeniach kamerki na X11. Mikrofon nie był zaklejony więc dźwięk jest bezużyteczny. Obraz niestety przeszedł kompresje na YouTube i nie wygląda już tak dobrze. Poz tym widać przenoszenie drgań silnika, ale jestem pewien że przy zamontowaniu na kask to nie wystąpi.
  4. Witajcie koledzy! Tak na szybko wstawiam kilka fotek z naszego wczorajszego spontanicznego i krótkiego wypadu. Pozdrawiam!
  5. No niestety nie jest to problem czujnika. Do poważnego rpzeglądu zabiorę się dopiero w weekend gdy bedę miał do tego warunki. Na co radzicie zwrócić szczególną uwagę? Wczoraj zauważyłem jakby spadek mocy, możliwe że faktycznie coś gdzieś się odłączyło. Czy może to być spowodowane gorzej działającą świecą? Co sądzicie o świecach irydowych?
  6. Nie nie, maszyna przyjechala z niemiec i byla tam rejestrowana od nowosci. Dodatkowo w briefie jest adnotacja ze nie ma zadnych ograniczeń mocy zastosowanych jeśli o to chodzi.
  7. Dzięki za cenną uwagę! Postaram się dzisiaj posprawdzać ile się da, ale bez garażu przed blokiem może być niezaciekawie. Takie warunki to dopiero w weekend. Czy oprócz podniesienia zbiornika paliwa rozbierałeś, zdejmowałeś coś więcej?
  8. Troche zmieniając temat, zauważyłem dość niepokojące zjawisko w mojej 11. Otóż pali mi około 12l... Wiem że to praktycznie niemożliwe. Owszem, pomiar robiony w mieście i z plecaczkiem przy umiarkowanej jeździe, ale nie 12 litrow... Pomyślałem sobie że może coś z elektroniką. Na stronie 14 kolega _pit_ z Wałcza opisywał bardzo podobny problem ale nie mogę się z nim coś skontaktować. Otóż FI pokazuje mi błąd 9, a więc coś z czujnikiem temperatury powietrza wlotowego. Jeszcze nie miałem możliwości sprawdzenia czy czujnik ten jest dobry ani przeczyszczenia styków, jednak zastanawiam się czy to może mieć tak znaczący wpływ na spalanie? Co o tym sądzicie?
  9. Witam wszystkich posiadaczy X-11! Paktycznie od 4 dni jestem posiadaczem tej pięknej maszyny! Pochodzę ze Złotowa (północna wielkopolska) a na codzien jeżdżę po Poznaniu więc gdyby szykowało się jakieś spotkanie to jestem chętny. Dopiero co zaczynam zapoznawać się z tą maszyną. Oprócz kanapy jest w stanie oryginalnym. Chciałbym dowiedzieć się od Was w jakim zakresie obrotów ujeżdżacie swoje 11-stki aby uzyskać optymalne spalanie? W tym sezonie będę chciał się zając pełnym okufrowanie (to temat na później), dorobieniem własnego dodatkowego systemu elektronicznego z wyświetlaczem i sterowaniem w kierownicy: - olejarka z automatycznym uwzględnianiem postoju i deszczu - mocne kierunki LDEowe w oryginalnych kloszach z autowyłączaniem - może automatyczne ssanie - dalsze punkty to temat w pełni otwarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...