Peterek Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Kichacz, nie wymieniaj łańcuszka. Bardzo często te dźwięki ustępują po wymianie napinacza łańcuszka. Jeśli nie jesteś na bakier z mechaniką, możesz go wymienić sam. W sprzedaży są również sprężynki do napinacza za ok. 25 PLN, ale to dla ambitnych ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Dzięki wielkie za podpowiedź. znalazłem jakiś napinacz ale to używaniec na allegro (http://moto.allegro.pl/honda-cbr-1100-xx-99-07r-napinacz-lancuszka-i1681383440.html) od cbr xx , wole nie ryzykować. Jestem mechanikiem samochodowym to bez problemu sobie poradzę , tylko gdzie kupić tą sprężynkę , ewentualnie napinacz ?? Pewnie tylko serwis co nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) Sprężynkę kupisz tu: http://www.motohussar.com a tu poczytasz jak ją wymienić: http://cbr-xx.pl/index.php Przed montażem napinacza trzeba nakręcić sprężynę, ale to pewnie wiesz. pozdro ps. Używanego bym nie kupował. Nowy w serwisie ok. 300 PLNów Edytowane 3 Lipca 2011 przez Peterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Dzięki wielkie Peterek :) W linku do forum jest sporo ciekawych tematów , jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 A ten stelaż nie pasował by do naszych x11? Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Szaki, nie powinien pasować ponieważ rozstaw uchwytów na ogonie XX-a jest inny niż X11.Kichacz, spoko po to forum i inne istnieją :icon_biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 dzisiaj przyszła sprężynka do tego napinacza , roboty było nawet niecałe 20 min z wyjęciem zrobieniem i założeniem , grzechoty łańcuszka znikły hehe. Cała operacja 25zł i 20 min :P:P dzięki jeszcze raz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam , mam pytanie jeszcze . Znalazłem informacje że do zbiornika wchodzi 22 litry , a ile w tych 22 litrach mieści się rezerwy . Z góry dzięki za ODP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 W X11 rezerwa to ok. 3 l. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski.ts Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Wg danych producenta i podobnie ja zaobserwowałem, bak mieści maksymalnie 22 litry, w tym 4 litry to rezerwa. Byłem już na oparach, silniki się ksztusił, gdy licznik wskazał od zaświecenia się kontrolki rezerwy ok. 50km. Laboratoryjnych wyników jednak nie posiadam :) Cytuj HONDA X11 - NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 nie wiem czy mi to dokładnie pokazuje ale 3 razy zalazłem za 70 zł do baku i 3 razy wyjeździłem 210 km do chwili zaświecenia kontrolki rezerwy.To taka moja średnia wyszła 6,3 litra przy jeździe 60% wiejskie drogi i 40% miasto . Ale to tak jak mówie , orientacyjnie bo nie wiem czy dokładnie zawsze wskazuje kontrolka rezerwy . Mam juz X11 od miesiąca , jestem mega zadowolony. Nie wiem dlaczego tak świetny motocykl jest tak mało znany itp , bo jak mówie komuś że jeżdże teraz X11 to mało kto wie o co kaman :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nie wiecie czym się rożni prawy przedni kierunek od lewego przedniego? Na oko wyglądają tak samo a lewy kosztuje 53,90 a prawy 68 ? Potrzebny mi prawy. :biggrin: Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Nie wiecie czym się rożni prawy przedni kierunek od lewego przedniego? Na oko wyglądają tak samo a lewy kosztuje 53,90 a prawy 68 ? Potrzebny mi prawy. :biggrin: Z tego co pamiętam u mnie, jedyna różnica pomiędzy prawaym a lewm to taki mały otworek od dołu na styku klosza z resztą kierunka do odprowadzenia wody,poza tym wszystko takie samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Mam takie pytanko , próbował ktoś w X11 wypolerować ramę ? Na żywo widziałem raz Xsa wypicowanego na blask , rama , koła , sety , wahacz - wydziobanie wyglądał. Rama w nich jest malowana fabrycznie czy to taki jakiś dziwny stop ?? Da sie to wypucować czy galwanizacja ? lub malowanie farbą chrom ( ) ale to coś nowego na rynku i kosztuje pewnie. a W polerke to sam bym zimą posiedział:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proboszcz Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam, chciałem się pochwalić nowym rekordem prędkości 260 na autostradzie Nowy Tomyśl - Poznań. Przy tej prędkości niemal urwało tablicę rejestracyjną bo wisiała na włosku na szczęście przy myciu to odkryłem no i powyginało mi niektóre blaszki w chłodnicy, te które były lekko zgięte dogięły się. Przy 260 powietrze tak ściąga i podnosi kask, że ledwo cokolwiek widać bo oczy zasłania osłona brody:) Cytuj "Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.