Skocz do zawartości

Honda X eleven ( X11, X 11 )


Rekomendowane odpowiedzi

Kichacz, nie wymieniaj łańcuszka. Bardzo często te dźwięki ustępują po wymianie napinacza łańcuszka. Jeśli nie jesteś na bakier z mechaniką, możesz go wymienić sam. W sprzedaży są również sprężynki do napinacza za ok. 25 PLN, ale to dla ambitnych ;)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za podpowiedź. znalazłem jakiś napinacz ale to używaniec na allegro (http://moto.allegro.pl/honda-cbr-1100-xx-99-07r-napinacz-lancuszka-i1681383440.html) od cbr xx , wole nie ryzykować. Jestem mechanikiem samochodowym to bez problemu sobie poradzę , tylko gdzie kupić tą sprężynkę , ewentualnie napinacz ?? Pewnie tylko serwis co nie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężynkę kupisz tu:

 

http://www.motohussar.com

 

a tu poczytasz jak ją wymienić:

 

http://cbr-xx.pl/index.php

 

Przed montażem napinacza trzeba nakręcić sprężynę, ale to pewnie wiesz.

 

pozdro

 

ps. Używanego bym nie kupował. Nowy w serwisie ok. 300 PLNów

Edytowane przez Peterek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten stelaż nie pasował by do naszych x11?

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj przyszła sprężynka do tego napinacza , roboty było nawet niecałe 20 min z wyjęciem zrobieniem i założeniem , grzechoty łańcuszka znikły hehe. Cała operacja 25zł i 20 min :P:P dzięki jeszcze raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wg danych producenta i podobnie ja zaobserwowałem, bak mieści maksymalnie 22 litry, w tym 4 litry to rezerwa. Byłem już na oparach, silniki się ksztusił, gdy licznik wskazał od zaświecenia się kontrolki rezerwy ok. 50km. Laboratoryjnych wyników jednak nie posiadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy mi to dokładnie pokazuje ale 3 razy zalazłem za 70 zł do baku i 3 razy wyjeździłem 210 km do chwili zaświecenia kontrolki rezerwy.To taka moja średnia wyszła 6,3 litra przy jeździe 60% wiejskie drogi i 40% miasto . Ale to tak jak mówie , orientacyjnie bo nie wiem czy dokładnie zawsze wskazuje kontrolka rezerwy . Mam juz X11 od miesiąca , jestem mega zadowolony. Nie wiem dlaczego tak świetny motocykl jest tak mało znany itp , bo jak mówie komuś że jeżdże teraz X11 to mało kto wie o co kaman :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie wiecie czym się rożni prawy przedni kierunek od lewego przedniego? Na oko wyglądają tak samo a lewy kosztuje 53,90 a prawy 68 ? Potrzebny mi prawy. :biggrin:

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie czym się rożni prawy przedni kierunek od lewego przedniego? Na oko wyglądają tak samo a lewy kosztuje 53,90 a prawy 68 ? Potrzebny mi prawy. :biggrin:

 

Z tego co pamiętam u mnie, jedyna różnica pomiędzy prawaym a lewm to taki mały otworek od dołu na styku klosza z resztą kierunka do odprowadzenia wody,poza tym wszystko takie samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam takie pytanko , próbował ktoś w X11 wypolerować ramę ? Na żywo widziałem raz Xsa wypicowanego na blask , rama , koła , sety , wahacz - wydziobanie wyglądał. Rama w nich jest malowana fabrycznie czy to taki jakiś dziwny stop ?? Da sie to wypucować czy galwanizacja ? lub malowanie farbą chrom (

) ale to coś nowego na rynku i kosztuje pewnie. a W polerke to sam bym zimą posiedział:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, chciałem się pochwalić nowym rekordem prędkości 260 na autostradzie Nowy Tomyśl - Poznań. Przy tej prędkości niemal urwało tablicę rejestracyjną bo wisiała na włosku na szczęście przy myciu to odkryłem no i powyginało mi niektóre blaszki w chłodnicy, te które były lekko zgięte dogięły się. Przy 260 powietrze tak ściąga i podnosi kask, że ledwo cokolwiek widać bo oczy zasłania osłona brody:)

"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...