Greedo Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam. Od dlugiego czasu mam problem z oboma zegarami w GS 400, oba napędzane mechanicznie. Obrotomierz działa jak amperomierz czyli wskazówka buja się jak chce, tak faluje, opada, podnosi sie. Z prędkościomierzem jest inny problem, bo on przestaje dobrze pokazywać dopiero po jakimś czasie jazdy, od 110 też zaczyna się wskazówka bujać. Obie linki nowe, napęd przy kole wyczyszczony i nasmarowany smarem. Wymieniać zegary czy coś jeszcze sprawdzić? Są oczywiście nierozbieralne Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 nie wiem jka te elementy nazwać, ale mogą być wyślizgane od wewnątrz otwory, w które wchodzą końcówki linekmało prawdopodobne, ale jednak możliwe w wiekowym sprzęcie.. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Wszystko jest rozbieralne w polsce.. Jaki masz przebieg, że podejrzewasz zuzycie zegarów??.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Miałem to samo w mojej kawie tzn. licznik pracował jak obrotomierz albo całkiem wariował. Te liczniki są rozbieralne ( masz oddzielnie licznik i iobrotomierz ??) Rozebrałem je, poczysciłem z syfu i kapnałem tu i ówdzie parę kropel oleju i działają jak nowe. Tu masz pokazane krok po kroku jak rozebrac zegary, co prawda z kawasaki ale zasady są te same: http://www.z1enterprises.com/reference/ZRe...inspection.aspxhttp://www.armbell.com/kz400/viewtopic.php...35&mforum=kz400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) Wielkie dzieki za odzew :) przebieg to 92 tysiace na zegarze, ile na prawde to nie wiem. Moze nawet realny. Nie chciałbym ich zniszczyc, po jakim przebiegu maja prawo sie zuzyc? Niemniej jesli ktos jeszcze ma pomysł co to moze byc to prosze o pomoc Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 sprezyny w zegarach sa wyciagniete, pasowalo by je naciagnac, robilem tak w etz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.