Nitomen Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 no to zostaw ja w spokoju i ciesz sie jazda :D. KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 jest taka regulacja (pod mocowaniem linki w przepustnicy) czy to ruszać sam zdecyduj :icon_mrgreen: pozdro. paweł Czy trzeba coś rozbierac czy z zewnatrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Tyle palą LC4, i tak ma być. Powiem Ci, że to nawet niewygórowane zuzycie paliwa jak na LC4. Miałem dokładnie taką LC4 600 z tych lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 jaka glupia mentalnosc wez sobie przelicz ile cie wychodzi drozej ze ci spali 6 litrow a nie 5,5...tak samo nie rozumiem ludzi co tankuja pb 95 do motora przeciez 2 zlote na baku czy 3 to nie majatek :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Motocykl musi cos palic, zeby osiagnac swoja moc, benzyne albo zawory, co wolisz ??? Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 jaka glupia mentalnosc wez sobie przelicz ile cie wychodzi drozej ze ci spali 6 litrow a nie 5,5...tak samo nie rozumiem ludzi co tankuja pb 95 do motora przeciez 2 zlote na baku czy 3 to nie majatek :biggrin: Tankują 95, bo nie ma potrzeby tankowania 98. Teoretycznie na 95 jest też wyższa moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 a 98 jest niewskazana dla starszych silnikow KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 czemu? ew. spalanie stukowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Wyjaśnij blizej, pytam się o to czemu Nitomen nie zaleca lania benzyny 98 oktan do silnikowo starszych motocykli.Ty odpowiadasz że spalanie stukowe, nie rozumiem tego...Że na 98 ma być spalanie stukowe, a na 95 nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Nie ma potrzeby lania 98 do starszych silników. Zobacz, motorynka kręci do 5,500-6000obr/min, a nowsze sprzęty 10-13 tys obr/min.Ja kiedyś nalałem do motorynki 98 to zaczęła się dławić, mulić. Do peugeota raz leje 95 a raz V-power. www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Liczba oktanowa benzyny nie ma zadnego znaczenia przy jej uzyciu do czegokolwiek co pojedzie na paliwie o nizszej liczbie oktanowej, a juz napewno benzyna o wyzszej liczbie oktanowej nie spowoduje spalania stukowego w pojezdzie uzywajacym benzyny o nizszej liczbie oktanowej.Tak ze cos tu Nitomen pokreciles.Jest jeden powod zeby nie kupowac "lepszej" benzyny do pojazdow z mniejszym stopniem sprezania ten powod to wyzszy koszt paliwa o wyzszej liczbie oktanowej. Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Chyba duzo mi pali LC4. Tzn model 600. '93 NA trasie jadac 90-100 za tirem spaliła mi około 6l. Czy mozna cos regulowac by paliła mniej?W skuterze 50ccm przestawiłem iglicę na max uboga mieszanke i z 4l zeszło mi do 3,2, czy w KTM jest taka opcja? Poza tym niekiedy cos mi cieknie z kranika. Baniak mam chyba 15l, w kazdym razie udało mi sie przejechac 230km bez tankowania. A odpalac juz sie nauczylem mniej wiecej. Ale fakt ze nei jest to e-starter, jest troche pierdolenia się z tym... z Dr 600 to jest dopiero pierdolenei sie zeby odpalic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Chyba duzo mi pali LC4. Tzn model 600. '93 NA trasie jadac 90-100 za tirem spaliła mi około 6l.5l pali mi Peugeot tak więc nie widze tu nic dziwnego.... Może zejde do 3,5 w trasie?? :icon_mrgreen: www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ja mysle ze wszystko zostalo tutaj powiedziane wiec zamykam temat.6l dla tego motocykla na trasie to niezle. Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi