toowdie Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Witam!Od ponad tygodnia jestem wlaścicielem Bandita 600 '99. Jeździłem tylko trochę, po czym zaczyąłem małą renowacje (malowanie, opona i ogólne przygotowanie, bo moto stało pod chmurką - jak to w uk). A teraz do sedna: po ściągnięciu gaźników zobaczyłem przewęzenia na dolocie - metalowe blaszki z otworem w środku. Wg mnie to dławik silnika, czy moge spokojnie to wyciągnąć? Bo regulacje gaźników zrobię dopiero w pl. Jak to sie ma do stanu mieszanki? dodam że moto chodzi bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITER II Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Witam. Ja tak miałem w Africe Twin. Po wycięciu tych zwężek motocykla nabrał pełnej mocy czyli 60KM. Poprawilo mi to osiągi (ale nie wiele) lecz spalanie też o literek skoczyło do góry. Zobacz w papierach ile KM ma wbite jeżeli jest niewielka róznica pomiędzy tym co ma a tym co powinien mieć to zostaw tak jak jest. A zawsze będziesz mógł to póżniej usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Możesz wyjąć tylko wypada w tym momencie sprawdzić czy w gaźnikach masz dysze i iglice takie jak manual przewiduje dla wersji w pełnej mocy.Sprawdź czy nie masz mechanicznego ograniczenia na podniesieniu przepustnic. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Ograniczenia brak, przepustnice sie w pełni otwierają. Dysze sprawdzę jutro. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Nie zapomnij sprawdzić iglic w gaźnikachtyp iglicy jest wybity b. małymi literkami pod dolnym rowkiem ( jeżeli iglica nie ma rowków poniżej kołnierza)potrzebne jest szkło powiększające Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Dzięki za porade, dysze sprawdzę w pl, bo tutaj nie mam jak - serwis tirów to nie jest miejsce gdzie można lupe znaleźć :-P.A teraz kolejne pytanie: jaki olej do niego? Bo nie wiem co było lane, a z rachunków nie wynika co było nalane (jedynie że regularnie). Ojciec podpowiada mi mineralny, ale ja bardziej sklaniałbym się ku półsyntetykowi/syntetykowi, tylko niewiem czy to nie zaszkodzi silnikowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Nie zaszkodzi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 To jaki najlepiej zalać? Synetyk? Półsyntetyk? Mineral? Co najprawdopodobniej mogło jeździć w tym moto? Serwisowany w UK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Nie ma znaczenie, lej to na co cie stac. Syntetyk bedzie najlepszy i najdrozszy, mineral najgorszy i najtanszy.To silnik chlodzony powietrzem, wiec cos o najszerszym zakresie np SAE 5W50 / 10W50 bedzie najbardziej pasowac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.